Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Nacka Danvikscentero Marknadsavd/dataavd

Danvikscentero Marknadsavd/dataavd

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka — Visa karta

Innan du surfar med oss över Östersjön är du välkommen ombord på vår webbplats. Här kan du läsa mer om våra fartyg och allt det vi har att erbjuda ombord och i land just nu.
Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Ingegerd S:
Vi hade en fantastisk foto-safari i Tanzania. Reseplaneringen fungerade perfekt och det är härligt att bo i tält ute i Serengeti, mitt i vil...

Resebyråer nära Danvikscentero Marknadsavd/dataavd:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 7 kunder tycker om Danvikscentero Marknadsavd/dataavd

• Anneli W
    Anneli W skrev om Danvikscentero Marknadsavd/dataavd
    Åkte en dagskryssning, men är inte nöjd
    En sur tant stod och välkomnade utan att säga välkommen vid ingången till båten
    Tyckte inte buffen höll måttet,många rätter saknade information,ingen ordning med en kö som går åt ett håll,stressigt och bökigt,folk visste knappt hur de skulle ställa sig i de olika köerna,vilket gör att man är rejält irriterad innan man ska sätta sig för att äta.Många rätter hade hunnit kallna,tråkiga rätter och inte mycket nytt och efterrätten som jag sett fram emot var under all kritik
    Tiramisoun var fryst,brownien smakade gammal och torr,mördegsbakelsernas innehåll smakade billig artificiell skit...Usch !!
    Att servicen var så dålig att man själv fick gå bort med tallrikar,trots att det var få människor i restaurangen,var dåligt..riktigt dåligt
    Såg serveringspersonal som bara stod och pratade med varandra.Antar att det är skillnad på sommarpersonal och ordinarie personal. Åker en annan båt nästa gång
  • sirpa i
    sirpa i skrev om Danvikscentero Marknadsavd/dataavd
    Kom igår från en kryssning med Cinderella. Åkte på en måndag och resesällskapet bestod mest av äldre personer. Det var lugnt, inga fyllon. Hytterna var rena och helt o.k.
    Underhållningen passade oss perfekt.
    Maten på Skärdgårdskrogen var superb,synd att inte flera uppskattade det lilla extra i matväg på Skärgårdskrogen-skaldjursplatån var nämligen av bästa kvalitet!
    Nästa dag blev det buffe´, mycket olika rätter att välja på. Serveringspersonalen var snabba med att plocka bort de använda tallrikarna.
    "Kranvinet" som ingick var lite av det blaskiga slaget.

Vet inte hur det är på helgerna, kanske mera hålligång.För oss som är 50+ passar lugna kryssningar alldeles utmärkt.Hoppas Viking Line har förstått att vi är många och att de vågar satsa på liknande kryssningar, och inte bara sneglar åt öldrickande partysugen ungdom.( Som konkurrenten gör!)
    Jag har inget emot ungdomar, men på min kryssning vill jag har det mysigt och värdigt.
  • Jeppe A
    Jeppe A skrev om Danvikscentero Marknadsavd/dataavd
    Jag har åkt ett flertal gånger med Viking line.
    Har alltid varit mycket nöjd. Bäst underhållning och priser på Östersjön. Gå med i viking club för bra erbjudanden.
  • Minna H
    Minna H skrev om Danvikscentero Marknadsavd/dataavd
    Ja jag reser ofta med viking line, av tvång, inte i nöjessyfte, men jag tycker att dom är ganska schyssta ändå, nu efter att dom har renoverat hyttarna så är det fräscht och så. vegetarisk mat är dom inte så jättebra på, men det är billigt särskilt om man är medlem i viking club sverige.
  • Ami H
    Ami H skrev om Danvikscentero Marknadsavd/dataavd
    Ett par gånger per år brukar jag och en väninna parta loss på en ToR till Åland med Cinderella. Eftersom vi återkommer ständigt är det i sig ett betyg på att det är ok. Men mest beror det ju på att det alltid är festsugna människor ombord. För när man gör "samma" resa för tredje gången inser man att "inget är nytt under solen" Samma värdinna som sjunger samma sång, som drar samma skämt, som har samma hatt...
    Samma smörgåsbord och samma uttråkade personal.
    Utom den där sommarkvällen då bandet stod utomhus och lirade och det var fartigt värre...
    Kanske låter jag negativ, lite är jag, men det uppvägs av partysugna människor.
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Danvikscentero Marknadsavd/dataavd
    Vem älskar inte och åka en finlandskryssning under sommartid. Vacker miljö på in och utgång från Sverige och Finland. Sen att det serveras en hel del billig alkohol på båtarna och att det finns tax-free dessutom.. Kan verkligen inte bli bättre!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Danvikscentero Marknadsavd/dataavd
    Att åka på kryssning då och då är ju alltid trevligt. På sommaren brukar det ofta bli en dagskryssning till Åland och ett par av gångerna har vi åkt med Viking Line. Deras smörgåsbord är gott och taxfreebutikerna är bra om än inte lika billiga som de var förr. Dock beror resan och upplevelsen mycket vilken/vilka båtar man åker med, vissa är nyrenoverade medan andra känns riktigt gamla, just därför är det svårt att sätta ett betyg på Viking Line, men oftast har man trevligt!

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka