Viking Line Skandinavien AB - Danvikscentero Marknadsavd/Dataavd

Viking Line Skandinavien AB - Danvikscentero Marknadsavd/Dataavd

Ring 08-452 40 00 www.vikingline.se
3.3

Innan du surfar med oss över Östersjön är du välkommen ombord på vår webbplats. Här kan du läsa mer om våra fartyg och allt det vi har att erbjuda ombord och i land just nu.

7 omdömen om Viking Line Skandinavien AB - Danvikscentero Marknadsavd/Dataavd

Anneli W
Skrev om Viking Line Skandinavien AB - Danvikscentero Marknadsavd/Dataavd

Åkte en dagskryssning, men är inte nöjd En sur tant stod och välkomnade utan att säga välkommen vid ingången till båten Tyckte inte buffen höll måttet,många rätter saknade information,ingen ordning med en kö som går åt ett håll,stressigt och bökigt,folk visste knappt hur de skulle ställa sig i de olika köerna,vilket gör att man är rejält irriterad innan man ska sätta sig för att äta.Många rätter hade hunnit kallna,tråkiga rätter och inte mycket nytt och efterrätten som jag sett fram emot var under all kritik Tiramisoun...

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

sirpa i
Skrev om Viking Line Skandinavien AB - Danvikscentero Marknadsavd/Dataavd

Kom igår från en kryssning med Cinderella. Åkte på en måndag och resesällskapet bestod mest av äldre personer. Det var lugnt, inga fyllon. Hytterna var rena och helt o.k. Underhållningen passade oss perfekt. Maten på Skärdgårdskrogen var superb,synd att inte flera uppskattade det lilla extra i matväg på Skärgårdskrogen-skaldjursplatån var nämligen av bästa kvalitet! Nästa dag blev det buffe´, mycket olika rätter att välja på. Serveringspersonalen var snabba med att plocka bort de använda tallrikarna. "Kranvinet" som...

Jeppe A
Skrev om Viking Line Skandinavien AB - Danvikscentero Marknadsavd/Dataavd

Jag har åkt ett flertal gånger med Viking line. Har alltid varit mycket nöjd. Bäst underhållning och priser på Östersjön. Gå med i viking club för bra erbjudanden.

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 367 omdömen 4.7 av 367 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Minna H
Skrev om Viking Line Skandinavien AB - Danvikscentero Marknadsavd/Dataavd

Ja jag reser ofta med viking line, av tvång, inte i nöjessyfte, men jag tycker att dom är ganska schyssta ändå, nu efter att dom har renoverat hyttarna så är det fräscht och så. vegetarisk mat är dom inte så jättebra på, men det är billigt särskilt om man är medlem i viking club sverige.

Ami H
Skrev om Viking Line Skandinavien AB - Danvikscentero Marknadsavd/Dataavd

Ett par gånger per år brukar jag och en väninna parta loss på en ToR till Åland med Cinderella. Eftersom vi återkommer ständigt är det i sig ett betyg på att det är ok. Men mest beror det ju på att det alltid är festsugna människor ombord. För när man gör "samma" resa för tredje gången inser man att "inget är nytt under solen" Samma värdinna som sjunger samma sång, som drar samma skämt, som har samma hatt... Samma smörgåsbord och samma uttråkade personal. Utom den där sommarkvällen då bandet stod utomhus och lirade och...

Jonas F
Skrev om Viking Line Skandinavien AB - Danvikscentero Marknadsavd/Dataavd

Vem älskar inte och åka en finlandskryssning under sommartid. Vacker miljö på in och utgång från Sverige och Finland. Sen att det serveras en hel del billig alkohol på båtarna och att det finns tax-free dessutom.. Kan verkligen inte bli bättre!

Amanda E
Skrev om Viking Line Skandinavien AB - Danvikscentero Marknadsavd/Dataavd

Att åka på kryssning då och då är ju alltid trevligt. På sommaren brukar det ofta bli en dagskryssning till Åland och ett par av gångerna har vi åkt med Viking Line. Deras smörgåsbord är gott och taxfreebutikerna är bra om än inte lika billiga som de var förr. Dock beror resan och upplevelsen mycket vilken/vilka båtar man åker med, vissa är nyrenoverade medan andra känns riktigt gamla, just därför är det svårt att sätta ett betyg på Viking Line, men oftast har man trevligt!