viköperdinbil.se

www.vikoperdinbil.se
  • BadgeTwoYears
1 543
4.3

Välkommen till viköperdinbil.se! Viköperdinbil.se erbjuder ett säkert, bekvämt och rikstäckande alternativ för dig som vill sälja din bil. Låt oss värdera din begagnade bil - helt kostnadsfritt. Oavsett vilket märke eller ålder den har, ger vi dig bästa möjliga prisförslag. På viköperdinbil.se går våra bilexperter igenom din...

1543 omdömen om viköperdinbil.se

Sedan starten hos Reco 2017

Teresia J
Skrev om viköperdinbil.se

Snäll o fin personal med respekt

Sebastian K
Skrev om viköperdinbil.se

Smidigt, enkelt och trevligt bemötande:)

Lars A
Skrev om viköperdinbil.se

Jag gick in i detta med lika delar skepsis som nyfikenhet. Efteråt kan jag konstatera att jag är mycket nöjd. Efter att ha fyllt i några frågor på webben, vilket bara tog ett par minuter, så fick jag ett preliminärt bud, som jag var nöjd med. Sedan följde en besiktning på deras station. Van med alla hårdprutare när man säljer privat, så trodde jag att de skulle göra samma sak, men efter 45 minuter kom jag därifrån med 500kr bättre betalt än det preliminära budet. Ingen stor skillnad, men åt rätt håll. Nöjd tog jag bussen hem.

Mikael A
Skrev om viköperdinbil.se

Köpte bilen utan att pruta på det preliminära priset. Mycket enkelt och smidigt. Tog under 1h totalt

Britt-Marie B
Skrev om viköperdinbil.se

Trevligt bemötande Jag är mycket nöjd

Eva-Lena T
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt att få värdering och snabbt och tryggt

Jonas E
Skrev om viköperdinbil.se

Fick en helt ok värdering, förstår givet att de skall tjäna pengar på affären. Efter kontroll så fick jag en omvärdering till något högre vilket blev positivt istället för tvärt om. Bra bemötande i Högdalen.

Per S

Aasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Rune E
Skrev om viköperdinbil.se

Smidig och snabb behandling av köpet. Trevligt bemötande av personalen i Kållered. Priset blev lite lägre än utlovat och förväntat. Pengarna kom in på mitt konto efter en dag.

Peter N
Skrev om viköperdinbil.se

Det var enkelt att fylla i formuläret på datorn. Nära till besiktningslokalen. Lite märkligt att registreringsbeviset var för gammalt efter 5 månader. Snabb betalning. Bra!

Lars-Gunnar O
Skrev om viköperdinbil.se

Trevlig, snabb och smidig process. Skulle varmt rekommendera till personer som vill bli av med sina äldre bilar istället för att skrota direkt.

Lars S
Skrev om viköperdinbil.se

Sålde vår bruskbil, fick en tämligen bra värdering, och efter besiktning av trevlig personal så fick jag efter en stund priset. Man hade prutat 230kr. Gick bra, skönt att lämna bilen på plats, pengarna kom efter 5 arbetsdagar, vilket kanske var lite lång tid.

Ismet K
Skrev om viköperdinbil.se

Bra jobbat gick smidigt och snabbt tack

Annette P
Skrev om viköperdinbil.se

Vi handlade inte vi sålde min bil. Smidigt och enkelt förfarande. Trevligt bemötande.

Per-Erik G
Skrev om viköperdinbil.se

Snabb service från kontakt till avslutad affär

Konjit W
Skrev om viköperdinbil.se

Inga krångligheter!!!! Livet blir mycket lättare.

Pierre S
Skrev om viköperdinbil.se

Väldigt trevliga och bra samt bäst erbjudande.

Inger L
Skrev om viköperdinbil.se

Killarna var väldigt positiva och trevliga. Vi fick även bra betalt för våran bil, vilket förvånade oss. Det hade vi inte riktigt räknat med.

Joakim F
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket smidigt och snabb hantering.

Johan S
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket smidigt att sälja bilen till viköperdinbil. Få ett första pris på nätet sen boka tid och kör in bilen. På plats gör de en kontroll och ger ett slutgiltigt besked. Priset kan justeras upp eller ner beroende på slitage och annat. Jag rekommenderar viköperdinbil till de jag känner och som funderar på att sälja.

Johan M
Skrev om viköperdinbil.se

Trevlig och snabb service! Bra pris fick jag på min bil!

Mikael E
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt & enkelt! Snabbt & enkelt! Snabbt & enkelt! Snabbt & enkelt! Snabbt & enkelt!

Håkan J
Skrev om viköperdinbil.se

Pålitligt, enkelt och snabbt. Kan tänka mig att anlita igen.

Kristofer H
Skrev om viköperdinbil.se

snabbt, enkelt samt trevligt bemötande

Anders F
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt o bra, serviceminded personal, kommer använda dem igen

Zana T
Skrev om viköperdinbil.se

Fick bra pris för min bil. Väldigt smidigt och enkelt. Rekommenderar starkt

Roger L
Skrev om viköperdinbil.se

Över förväntan. Mycket bra bemötande. Sålde min bil och fick lite över onlinevärderingen trots helt slitna däck.

Thomas M
Skrev om viköperdinbil.se

Bra service och trevlig personal

Anette F

Trevligt bemötande, allt flöt bra pengarna på kontot inom 3 dagar

Tor J
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt och smidigt. Vänligt bemötande. Kunde inte argumentera mot deras värdering. Kändes ok och jag slapp en massa dåliga budgivare.

Jörgen J
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt svar utifrån inlämnade uppgifter på fordonet. Tydlig genomgång av bilen på plats. Snabb återkoppling om erbjudet pris. Snabbt och enklelt!

Linus L
Skrev om viköperdinbil.se

Det var Väldigt bra service i växjö!

Anders H
Skrev om viköperdinbil.se

Snabb affär och bra värdering

Jan L
Skrev om viköperdinbil.se

Snabb och smidig affär. Fick det utlovade priset från webb värderingen, inget krångel.

Karl-Göran M
Skrev om viköperdinbil.se

Allt gick smärtfritt och funkade till belåtenhet.

Jessie J
Skrev om viköperdinbil.se

Supertrevlig personal på verkstaden och affären gick snabbt och smidigt, rekommenderas.

Hans-Gunnar R

Bra bemötande. Proffsig personal. Snabb process

Susanne R
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt, snabbt och smidigt. Trevligt bemötande och jag fick det pris som utlovats.

Tommy R
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket bra bemötande. Gjorde ett gott arbete. Snabbt och lätt att sälja bilen. Kan bara säga positivt om denna försäljning.

Anna Maria S
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt, smidigt och ett vettigt pris. Mycket nöjd.

Anders B
Skrev om viköperdinbil.se

Trovärdig värdering on line. Klar och tydlig info på siten. Fint bemötande. Smidig och snabb hantering av mitt ärende. Pengarna kom snabbt till mitt kontot. Rekommenderas!

Monica N
Skrev om viköperdinbil.se

Så trevliga och tillmötesgående…. Även om vi inte fick det vi hoppats på. Sålde vår Jaguar.

Irene S
Skrev om viköperdinbil.se

Professionellt bemötande och snabb överlämning.

Lars A
Skrev om viköperdinbil.se

Allt fungerade toppen. Snabb och bra service.. Pengarna kom som utlovat.

Katalin E
Skrev om viköperdinbil.se

Fick 3 olika bud på samma bil och samma redogörelse på bilen på samma dag.😳 Bokade tid för att åka 8 mil och lämna bilen och efter 1 timmes genomgång så var det inte rätt beskrivning på bilen i deras redogörelse... hittepå!!!! Bilder samt 3 st redogörelse ! Hur tar de sig ur det? Får ett skambud! För det stämmer inte enligt deras beskrivning om vad det är för bil. Nej fy fan för detta bolag!! Oseriöst..

Eddie H
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt och smidigt. Trevlig personal med bra bemötande.

Berth B
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket bra bemötande,tog fatt i bilen direkt.Snabb och genomgång av bästa klass.

Gunnar W
Skrev om viköperdinbil.se

För mycket mail och olika värderingartotalt osäriöst och storrisk för av hopp Mycket trevliga personer. Vid stationen Många detaljer som skall förbättras

Sofia E
Skrev om viköperdinbil.se

Likvärdig värdering som på internet. Det blev t.o.m några tusenlappar extra! Snabb och smidig genomgång av bilen på plats och affären var klar på mindre än en timme. Precis som det ska va! Toppen!

Peter W
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt och bekvämt! Slipper "skumma typer" och skambud!