Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Sundbyberg Vretens Städ AB

Vretens Städ AB

Friluftsvägen 22, 172 40 Sundbyberg — Visa karta

Vretens Städ startades år 1986 och arbetar över hela Storstockholm. Vi erbjuder städtjänster till så väl privatpersoner som företag och arbetar med uppdaterad utrustning samt ett högt miljötänk i produktvalen.
Vi värdesätter nöjda kunder och ser till att leverera professionellt kundbemötande och hög kvalitet till alla uppdrag. Bland våra tjänster finns bland annat byggstädning, storstädning, kontorsstädning, golvvård och hemservice.
Uppger ni "Reco.se" när ni kontaktar oss får ni 10% rabatt på arbetskostnaden! Väkomna!

Läs vad 50 kunder tycker om Vretens Städ AB

• Johanna G skrev om Vretens Städ AB
    Superbra städning.
    Snabb bokning.
    Missad bokningsbekräftelse.
    Bra bemötande. Läs mer
  • Julie W
    Julie W skrev om Vretens Städ AB
    Jag anlitade Vretens Städ AB för flyttstädning. Från första stund blev jag mycket väl bemött och vid frågor fick jag snabbt svar. Allt ingick och jag behövde inte ” betala extra” vilket jag förvänta mig när man betalar för en flyttstädning. Även köparen var nöjd med städningen. Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Jenny E skrev om Vretens Städ AB
    Köpte flyttstäd.
    Tillmötesgående för kundens behov.
    Höll tider.
    Bra utfört jobb.
    Bra återkoppling när jobbet var klart. Läs mer
  • carl-johan S skrev om Vretens Städ AB
    Mycket gott bemötande och väl utfört arbete. Utförde både städning och röjning av lokaler som vi skulle lämna. Läs mer
  • Emilia F skrev om Vretens Städ AB
    Toppenbra flyttstädning. Grundlig och snabb, och mycket bra resultat! Läs mer
  • Jimmy J skrev om Vretens Städ AB
    Mycket bra utfört jobb till ett bra pris. Rekommenderas Läs mer
  • Kara M skrev om Vretens Städ AB
    Bästa bemötande från början, städarna som kom överträffade mina förväntningar och mannen till och med hjälpte mig att laga min spis som var sönder.
    Jag är så tacksam. Läs mer
  • Enrique O skrev om Vretens Städ AB
    Positiv upplevelse, bra trevligt bemötande och servicekänsla. Läs mer
  • Thomas N skrev om Vretens Städ AB
    Pålitligt företag som håller vad de lovar.
    Håller tider och gör ordentliga arbeten.
    Lätta att samarbeta med och är väldigt trevliga. Läs mer
  • Linda B skrev om Vretens Städ AB
    Ny kund och jättenöjd än så länge. Snabba svar, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • monika L skrev om Vretens Städ AB
    Proffsigt och smidigt bemötande. Vretens städ levererade ett skinande rent flyttstäd. Det fanns inte ett spår efter vare sig smuts eller katthår. Jag rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • Torkel L skrev om Vretens Städ AB
    Jag beställde flyttstädning av en lägenhet på 35 kvadratmeter i Sundbyberg. Jag fick svar på min förfrågan inom några timmar och städningen utfördes samma vecka. Städarna kom på överenskommen tid och resultatet blev superfint! Priset var också bra. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Vretens Städ AB
    Vi anlitade Vretens städ för flyttstädning. Allt funkade jättebra med bra bemötande och, det viktigaste, ett alldeles rent hem till de som skulle flytta in. Tack! Läs mer
    Vretens Städ gillar detta
  • Calle Z skrev om Vretens Städ AB
    Jättebra bemötande !! Och det har dom aldrig slutat med! Köper mest bidstädning och byggstädning, och det har aldrig varit några problem.
    Detta är ett företag som jag gärna jobbar med i många år framåt. Läs mer
    Vretens Städ gillar detta
  • Laila A skrev om Vretens Städ AB
    Gott bemötande!
    Städ varje vecka - fungerar bra. Läs mer
  • Susanne E skrev om Vretens Städ AB
    Har haft med Christos och Vretens städ i 10 års tid. Tycker dem är bra. Städar och fixar precis som jag vill ha det. Christos är alltid bra att ha och göra med. Läs mer
  • Tobias B skrev om Vretens Städ AB
    Företaget har anlitat Vretens Städ under flera år, det är alltid välstädat, de jobbar alltid nära oss som kunder, är trevliga att ha att göra med och tvekar aldrig att ställa upp om det är något extra som efterfrågas. Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
    2017-06-15 Vretens Städ svarar Tobias B
    Jättekul att ni är nöjda! VI finns alltid till för er :)
  • Carina L skrev om Vretens Städ AB
    Nöjd kund 👍🙂
    Det känns som nytt när man kommer hem på städdagen. Läs mer
  • Lovisa W skrev om Vretens Städ AB
    Aldrig jobbat med er förut men bara positivt. Duktiga och bra i pris Läs mer
  • Jenny S skrev om Vretens Städ AB
    Vi har anlitat Vretens Städ för kontorsstädning. Bemötandet har varit trevligt och väldigt förtroendeingivande. Deras uppdrag hos oss är nytt men vi är väldigt nöjda så här långt. Läs mer
  • Cecilia C skrev om Vretens Städ AB
    Vretens Städ underlättar verkligen vår vardag! Varannan vecka kommer vi hem till ett rent och välstädat hem. Rekommenderar dom verkligen! Gör ett utmärkt jobb till humana priser. Väldigt tillgängliga och ställer alltid upp! Läs mer
  • Daniel Å skrev om Vretens Städ AB
    Vi har använt Vretens städ under en tid nu och dom sköter vår städning på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Simon Y skrev om Vretens Städ AB
    Mycket bra mottagande och utmärkt flyttstädning. Väldigt nöjd och anlitar de gärna igen. Läs mer
  • Armin A skrev om Vretens Städ AB
    Jag fick ett jätte bra och seriöst bemötande. Jag köpte städ av lägenhet, och resultatet blev otroligt bra. Positivt överraskad. Kommer verkligen anlita Vretens städ AB i framtiden. Läs mer
  • Gabriella G skrev om Vretens Städ AB
    Flyttstädning, vilken utfördes över förväntan.
    Mycket bra, rekommenderar mer än gärna. Läs mer
  • Marcus U skrev om Vretens Städ AB
    Gör ett bra jobb och ställer upp när det behövs! Trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Andreas E skrev om Vretens Städ AB
    Duktig och trevlig personal. Levererar ett välstädat hem till ett bra pris! Har bara gott att säga om Vretens städ. Läs mer
  • Stefan S skrev om Vretens Städ AB
    Vretens städ är den perfekta städhjälpen. Ställer alltid upp. Humana priser. Läs mer
  • Ruzbeh S skrev om Vretens Städ AB
    Vretens Städ har duktiga medarbetare som gör ett bra jobb samt serviceinriktade Arbetsledare. Läs mer
  • Samaneh H skrev om Vretens Städ AB
    Tack till Vretens städ för att ni underlättar vår vardag. Hemmet blir precis så rent och fint som det skulle bli om man själv skulle ha gjort en ordentlig kraftansträngning. Läs mer
  • Björn W skrev om Vretens Städ AB
    Vi var jättenöjda! Utförande och punktlighet
    //Björn Läs mer
  • Emma L skrev om Vretens Städ AB
    Jag har alltid fått ett trevligt bemötande och snabba svar vid kontakt. Däremot så motsvarar inte resultatet mina förväntningar, även om priset är bra.

Städningen upplevs från och till slarvig, och det har vid flera tillfällen varit damm/smuts som legat kvar under exempelvis mattor, eller leksaker bakom kuddar.

Över lag är jag nöjd med hjälpen, men det mestadels pga det låga priset. Läs mer
  • Jeanette G skrev om Vretens Städ AB
    Känns inte som att de har tid för sina kunder!
    De är billiga och det känns som att man får vad man betalar för = slarviga. Läs mer
  • Tommy N skrev om Vretens Städ AB
    Mycket bra jobbat. Snyggt och prydligt.

/Tommy Läs mer
  • Anna L skrev om Vretens Städ AB
    Vi har haft Vretens Städ som leverantör av hemstädning i ca 1,5 år. De kommer alltid två och två, minst en av dem kan vårt hus. De städar snabbt och effektivt, ibland kanske det går undan lite för fort...? Resultaten är rent och fint, men ibland kan de ha missat bakom dörrar el under säng..
    De har aldrig missat att komma, dyker upp på utsatt tid. Trevliga och tillmötesgående. Gällande räkningar/ betalningar inga konstigheter. De sköter sig bra helt enkelt! Läs mer
  • Ted S skrev om Vretens Städ AB
    Våra erfarenheter av detta företag är att de är mycket professionella och städningen alltid är bra. De är dessutom lyhörda för vad kunden tycker är viktigast att de fokuserar på vilket vi har uppskattat mycket. Rekommenderas! Läs mer
  • Milla L skrev om Vretens Städ AB
    Blev otroligt nöjd med flyttstädningen som Vreten städ utförde hos mig. Min lägenhet har aldrig varit så ren! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Karin A skrev om Vretens Städ AB
    Bra och trevligt bemötande
    Följer vår överenskommelsen bra
    Bra
    Kostnad=bra service
    Bra utförd städning samt trevliga Läs mer
  • Mats E skrev om Vretens Städ AB
    Trevligt bemötande och vettiga priser. Hjälper till när man behöver och gör ett bra jobb! Läs mer
  • Harald H skrev om Vretens Städ AB
    Vretens städ städar bra och jag upplever deras tjänster som prisvärda. De ser vad som behöver göras och gör det också. Läs mer
  • Shabnam G skrev om Vretens Städ AB
    väldigt nöjd med städningen! Inga komplikationer! Läs mer
  • Camilla B skrev om Vretens Städ AB
    Sköter sitt jobb med bravur. Fixar det mesta snabbt och effektivt. Läs mer
  • Kostas P skrev om Vretens Städ AB
  • Pernilla L skrev om Vretens Städ AB
    Jag var mycket nöjd med den flyttstädning som företaget gjorde. Allt funkade från första kontakt till själva städningen och fakturering. Läs mer
  • Mats S skrev om Vretens Städ AB
    Ställer alltid upp och gör ett bra jobb, trevlig personal. Läs mer
  • Emma T skrev om Vretens Städ AB
    Mycket bra företag. Flexibla och pålitliga. Läs mer
  • MADELEINE K skrev om Vretens Städ AB
  • Ella K skrev om Vretens Städ AB
    Pålitligt bolag med långvarig erfarenhet Läs mer
  • Bernt A
    Bernt A skrev om Vretens Städ AB
    Jag tycker dom är bra. Ser alltid till att hålla deadlines och bli färdiga i tid till inflyttningar och besiktningar, med bra kvalitet. Läs mer
  • Per Roland L skrev om Vretens Städ AB

Friluftsvägen 22, 172 40 Sundbyberg