Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Vvs-Installationer i Furulund AB

Vvs-Installationer i Furulund AB

Omdömen totalt
3
Snittbetyg
3.7
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Vvs-Installationer i Furulund AB

Visar 3 omdömen med 3.7 i snittbetyg
Jenni N
Skrev om Vvs-Installationer i Furulund AB

Collin är mycket serviceminded, gör ett toppenjobb och är snabb och pålitlig. Inget mer att önska, allt blev super, både i badrum och nytt element!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Reco tipsar!
Rörexpressen i Lund
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen
BadgeEightYears

Vi köpte en Nibe luftvattenvärmepump via RörExpressen som installerade den hos oss förra veckan. Jag hoppades att vi skulle välja rätt pump, och rätt gäng att sköta installation och har inte ångrat en dag att vi valde RörExpressen. Vi kunde inte vara mer nöjda med dem. Redan från dag ett, innan vi ens bestämt oss för dem och Nibe så tog Tim sig tid att svara pedagogiskt på alla våra nybörjarfrågor och lotsade oss igenom det hela. Och har det varit några frågetecken så har han varit snabba att reda ut dem. Det har verkligen varit "Inga problem" och "Det löser vi"-mentalitet. Den mentaliteteten har bestått även under och efter installation. Så en extra stjärna och tack till Tim, och även Erik som varit med mycket under installation och även han svarat bra på rookiefrågor. Installation som sådan gick också smärtfritt. Ett dunderbra gäng som vi varmt rekommenderar.

ROUZBEH V
Skrev om Vvs-Installationer i Furulund AB

Trevlig men dålig på sitt jobb, borrade sönder en synlig el-kabel samt adderade 124 % på en vattenutkast. Collin Jönsson vägrade senare att sänka fakturans kostnad och hotade med att skicka den till Inkasso, Jag hade aldrig rekommenderat VVS-Installationer i Furulund AB.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Niklas F
Skrev om Vvs-Installationer i Furulund AB

Jag rekommenderar Collin. Han är hantverkaren som alltid ger det där extra! Snabb, pålitlig och vågar säga nej till jobb även om det innebär mindre pengar. Så i de fall det är det bästa för kunden att inte utföra ett visst arbete - då säger Collin vad som vore bättre, på ett snällt sätt

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen