VVS Lagret Bygg & Kakel AB

3.7

3 omdömen om VVS Lagret Bygg & Kakel AB

Christoffer Hans Olof N
Skrev om VVS Lagret Bygg & Kakel AB

När jag skulle handla produkter var dom tillmötesgående och levererade service, men när det blev problem med produkten tar dom inte sitt ansvar över huvudtaget, riktigt dåligt! När man besöker butiken är det lätt att tro att det är en bra butik, men blir det problem så får du ingen hjälp! Därför kan jag inte rekommendera någon att handla på VVS lagret!

Svar från VVS Lagret Bygg & Kakel AB

Tråkigt att höra att du inte är nöjd med din service! Till saken hör ju dock att det inte är fel på produkten. Du behövde ha en ny bottenventil till ditt badkar. Vi visade då det avlopp som passar till de flesta standardbadkar och det köpte du med dig! Med mer info om vad du har för kar osv så hade det varit enklare för oss att ombesörja så du får korrekt del! Du önskade då att vi skulle komma hem till dig och titta men du poängterade att du inte ville betala något för detta då du ansåg att detta var ett garantiärende....

Lena B
Skrev om VVS Lagret Bygg & Kakel AB

Mycket god service! Han plockade utifrån en bild och några delar lätt fram precis vad jag behövde, förberedde grejerna för montage och jag fick några välbehövliga goda råd på köpet. Guld värt!

Carl M
Skrev om VVS Lagret Bygg & Kakel AB

Gedigen butik med fantastisk service! Delen jag behövde fanns inte på hyllan så en av killarna åkte och hämtade den hos grossist medan jag bjöds på kaffe av alltid trevlige Leif. Har du vvs klurerier är det hit du ska och ingen annan stans!