Joakim Wallenberg

Joakim Wallenberg

Joakim Wallenberg är mäklare på Wallenberg Fastighetsförmedling

Joakim Wallenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.6. Joakim Wallenberg har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

– Byrån startade efter att jag jobbat flera år på några av stans mer välrenommerade mäklarbyråer. Jag kände att det var dags att pröva mina egna vingar i en bransch och ett yrke jag verkligen gillar och brinner för. Visionen var en dynamisk byrå med vinnarinstinkt som alltid sätter kundens behov och önskemål i centrum – och där är vi nu. I nätverket ingår bland andra mäklaren Eva Rundkvist, även hon med mångårig erfarenhet från Nacka, Värmdö och Innerstan, vilket känns oerhört positivt. Vi kompletterar varandra perfekt och får ett stort och brett upptagningsområde och kan dra nytta av våra respektive kundregister.

31 omdömen om Joakim Wallenberg

Sedan starten hos Reco 2013
Majken C
Skrev om Joakim Wallenberg en del av Wallenberg Fastighetsförmedling

Vi har använt oss av Joakim under tre försäljningar och kan varmt rekommendera Wallenberg fastighetsförmedling till dom som vill göra bra affärer för så väl säljare som köpare.

Pernilla J

Först intrycket va väldigt bra, och jag kännde förtroende under köpet. Tyvärr svarades det felaktigt på några frågor gällande ägandet av grann tomten, och planerna i området. Det utelämnades även information om begränsning av målning. Sådant som nu kommer upp för diskussion med säljaren.

Annika D
Skrev om Joakim Wallenberg en del av Wallenberg Fastighetsförmedling

Joakim och hans medarbetare är mycket dedikerade mäklare. Säljprocessen går korrekt till och bilder och säljbroschyren är mycket professionell. Jag kommer att anlita Joakim definitivt vid nästa försäljning. Bart-Michael

Nils R
Skrev om Joakim Wallenberg en del av Wallenberg Fastighetsförmedling

Rekommenderas! Det enda som drar ner betyget är pga att jag upplevde lite dålig återkoppling men det viktigaste är ju vad slubudet hamnar på och den biten får Joakim 5 på!

Krister C
Skrev om Joakim Wallenberg en del av Wallenberg Fastighetsförmedling

Mycket trevligt bemötande !! Rekommenderas varmt.

Lisa H
Skrev om Joakim Wallenberg en del av Wallenberg Fastighetsförmedling

Vi är oerhört nöjda med enkelheten kring köpet. Det gick fort och smidigt då vi var flera köpare med olika placeringar i landet skickades dokument smidigt sinsemellan. Oerhört tacksamma för hjälpen vi fått. Har redan rekommenderas Joakim Wallenberg och Wallenberg Fastighetsförmedling till bekanta som är på jakt efter ny bostad.

Brf Karlavagnen 34 Stockholm B

Jättebra bemötande i samband med försäljning av vår lägenhet. Joakim är kunnig och påläst och en duktig mäklare. Lätta att kommunicera med och informativ. Blev dock förvånad över att han lämnade över överlåtelsemötet mellan köpare och säljare till en annan mäklare på samma byrå istället för att avsluta det själv. Jag kommer absolut att rekommendera Wallenberg Fastighetsförmedling till andra.

Oscar A
Skrev om Joakim Wallenberg en del av Wallenberg Fastighetsförmedling

Jag är väldigt nöjd med Wallenberg fastighetsförmedling. De har varit väldigt professionella med allt från förarbetet såsom obejektsbeskrivningar, fotografering och lokalkännedom till själva budprocessen. Jag kan varmt rekommendera andra att använda sig av Wallenberg fastighetsförmedling.

Margareta P

Joakim är ärlig, trevlig och lätt att prata med. Han lyssnade på mina funderingar och jag fick alltid raka svar. Mina önskemål fick styra hela försäljningen. Joakim sålde min lägenhet snabbt och till ett tillfredsställande pris. Hanteringen vid försäljningen var över min förväntan. Engagemanget var 100%. Jag kan stark rekommendera denna mäklarfirma.

Ingrid S
Skrev om Joakim Wallenberg en del av Wallenberg Fastighetsförmedling

Duktig på försäljning, glad och positiv och kan sin sak.