Wallenberg Fastighetsförmedling

Wallenberg Fastighetsförmedling

Ring 08-729 70 80 wallenbergfast.se

En dynamisk byrå som har all den kunskap och erfarenhet du som kund ska kräva när du gör ditt livs kanske viktigaste affär. Hos oss får du ett personligt engagemang, kreativitet, energi och ett brinnande intresse. Det är kvalitet för oss- och vi vet att våra hundratals nöjda kunder tycker likadant.

54 omdömen om Wallenberg Fastighetsförmedling

Siho Y
Skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling

Smidiga, trevliga och noggranna! Jag fick nöjet att samarbeta med Jonas och Joakim. Rekommenderas!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Majken C

Vi har använt oss av Joakim under tre försäljningar och kan varmt rekommendera Wallenberg fastighetsförmedling till dom som vill göra bra affärer för så väl säljare som köpare.

Pia Camilla W

Bemötandet har varit professionellt, kunnande och tillmötesgående i alla led av försäljningen av vår villa. Även efter köpet har Eva Rundqvist varit behjälplig på flertalet sätt i samband med att hitta nytt boende. Vår förväntan var att få en lyhörd fastighetsmäklare som kunde hantera alla typer av kunder och som var vår bästa länk till en potentiell köpare samt att alltid ha en löpande kommunikation med oss under säljprocessen och det infriades med råge.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Charlotte K

Kunnig, professionell och väldigt duktig

Pernilla J

Först intrycket va väldigt bra, och jag kännde förtroende under köpet. Tyvärr svarades det felaktigt på några frågor gällande ägandet av grann tomten, och planerna i området. Det utelämnades även information om begränsning av målning. Sådant som nu kommer upp för diskussion med säljaren.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Annika L

Eva har sålt 2 fastigheter åt oss ute på Värmdö och vi har varit oerhört nöjda båda gångerna. Det faktum att Eva kan Värmdö och närområdena kring husen är jättebra! Hon har stor kunskap om byggnationer och eftersom hon tidigare har arbetat för JM, blir det också en stor fördel om man säljer ett hus som dom har byggt. Eva är suverän på att återkoppla efter visningar och följa upp samt förmedla eventuella köpares åsikter och funderingar. Kan definitivt rekommendera henne!

Daniel E

Simidigt, proffsigt och effektivt skulle vi säga om Eva och Wallenberg Fastighetsfförmedling. Rekomenderar de varmt.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Annika D

Joakim och hans medarbetare är mycket dedikerade mäklare. Säljprocessen går korrekt till och bilder och säljbroschyren är mycket professionell. Jag kommer att anlita Joakim definitivt vid nästa försäljning. Bart-Michael

Nils R

Rekommenderas! Det enda som drar ner betyget är pga att jag upplevde lite dålig återkoppling men det viktigaste är ju vad slubudet hamnar på och den biten får Joakim 5 på!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Lena Z

Jag är mycket nöjd med allt arbete av försäljningen av vår lägenhet!

Krister C

Mycket trevligt bemötande !! Rekommenderas varmt.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Yvonne Christina S

Vi är mycket nöjda med professionalismen och det trevliga bemötandet vi fått av Eva Rundqvist på Wallenbergs. Vi har både köpt och sålt vår villa genom henne. Vi hade andra mäklare på förslag som dock inte kunde tillmötesgå våra önskemål. För oss är hon första valet för framtida försäljningar. Yvonne och Björn Malmström

Håkan J

Mycket nöjd, Eva var lyhörd och tydlig vilket jag som kund uppskattar, rutinerad och kunde markanden. Ingav stort förtroende samt var nåbar. Vi sålde en bostadsrätt på Värmdö. Högsta betyg 5.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Jessica G

Hade försökt sälja vårt hus ett bra tag utan resultat då marknaden just då va väldigt död, va då på en hel del visningar där Eva Rundqvist va mäklare vi bytte då till henne då vi verkligen gillar hennes stil, på 1 visning lyckades hon då sälja vårt hus. Hon är toppen att ha att göra med både som säljare och köpare!

Malin M

jag har köpt tjänsten lägenhetsförsäljning av Eva Rundqvist och är mkt nöjd. Eva är en mycket kompetent mäklare och mycket ansvarstagande och ger sig inte att göra sitt yttersta för att möta de mål vi kommit överens om. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd.

Lisa H

Vi är oerhört nöjda med enkelheten kring köpet. Det gick fort och smidigt då vi var flera köpare med olika placeringar i landet skickades dokument smidigt sinsemellan. Oerhört tacksamma för hjälpen vi fått. Har redan rekommenderas Joakim Wallenberg och Wallenberg Fastighetsförmedling till bekanta som är på jakt efter ny bostad.

Martin K

Kom i kontakt med Eva som köpare av fastighet. Hon är professionell och mycket engagerad och lättillgänglig. Tar frågor och funderingar på allvar oavsett storlek.

Brf Karlavagnen 34 Stockholm B

Jättebra bemötande i samband med försäljning av vår lägenhet. Joakim är kunnig och påläst och en duktig mäklare. Lätta att kommunicera med och informativ. Blev dock förvånad över att han lämnade över överlåtelsemötet mellan köpare och säljare till en annan mäklare på samma byrå istället för att avsluta det själv. Jag kommer absolut att rekommendera Wallenberg Fastighetsförmedling till andra.

Oscar A

Jag är väldigt nöjd med Wallenberg fastighetsförmedling. De har varit väldigt professionella med allt från förarbetet såsom obejektsbeskrivningar, fotografering och lokalkännedom till själva budprocessen. Jag kan varmt rekommendera andra att använda sig av Wallenberg fastighetsförmedling.

Margareta P

Joakim är ärlig, trevlig och lätt att prata med. Han lyssnade på mina funderingar och jag fick alltid raka svar. Mina önskemål fick styra hela försäljningen. Joakim sålde min lägenhet snabbt och till ett tillfredsställande pris. Hanteringen vid försäljningen var över min förväntan. Engagemanget var 100%. Jag kan stark rekommendera denna mäklarfirma.

Ingrid S

Duktig på försäljning, glad och positiv och kan sin sak.

Joacim Ö

Håller vad dem Lovar, är helnöjd!

Johan K

Upplevde att vi fick den service man kan förvänta sig av en mäklare. Det Eva utmärkte sig på var att hon alltid var lätt att få tag på och anpassade sig till köparen och säljarens önskemål om t.ex. plats för möten osv.

Helena B

Eva har hjälpt oss ett flertal gånger när vi har sålt våra hus. Hon engagerar sig till 100% och ger ett proffsigt och ärligt intryck redan från början. Hon svarar på frågor och ger snabb feedback. Våra husaffärer har gått väldigt fort utan något strul på vägen.

Bengt Magnus I

Eva Rundqvist varit min mäklare både vid köp och försäljning av ett antal fastigheter. Hennes bemötande är alltid öppet, glatt och tillmötesgående. Förutom att vid varje tillfälle smidigt och snabbt genomfört affärerna så erbjuder Eva sina kunskaper, åsikter och tankar om diverse aspekter av affären som visat sig väldigt värdefulla. Jag tvekar inte att rekommendera någon som har frågor rörande fastighetsaffärer att kontakta Eva.

Mats G

Joakim Wallenberg är en ovanlig sorts fastighetsmäklare - snabb, ärlig, smidig och korrekt. Har använt mig av honom flera gånger och han har alltid levererat utan problem. Rekommenderas varmt. Mats Grundström

Johan Bob Love R

Jag har under en 10 års period Köpt, sålt, köpt och sålt av Eva. Rekommenderas! Mycket mycket bra och professionellt hantering och bemötande.

Peter H

Vi är helnöjda med Wallenberg som mäklare. Allt flöt på bra.

Eva Heléne D

Pålitlig och kunnig mäklare. Stor erfarenhet och ett bra kundregister.

J

Joakim är en engagerad och driven mäklare som fixar det bästa för sina kunder. Väldigt flexibel och duktig på att ta det ett steg längre. Väldigt prisvärt också och en bra upplevelse. En försäljning med Joakim är rolig, okomplicerad och lönsam.

Marcus A

Realist, proffsig, trovärdig, anlitas vid nästa försäljning

Göran J

Bra och trevligt bemötande, ingav förtroende. Kunnigt och effektivt genomförd affär.

Sandra F

Professionell, ärlig och trevlig.

Henrik

Joakim är kreativ och driven.

Cecilia Ö

Eva Rundqvist är precis en sådan mäklare som man önskar sig. Professionell och seriös, förtroendeingivande och rutinerad.

Andreas J

En mäklare jag starkt rekommenderar, trevlig, engagerad och professionell. Kommer definitivt använda honom igen. Sedan att det blev nytt kvadratmeterpris i det området jag sålde i var ju inte heller fel:)

Charlotte Ö

Engagerad och lyhörd mäklare. Professionell samtidigt som personlig. Gjorde ett toppenjobb!

Marika K

Han gjorde ett mycket bra arbete som mäklare när jag sålde min bostadsrätt. Efter visningen var det flera i huset som valde honom som mäklare när de sedan skulle sälja.

Ted L

Det var ett bra bemötande, seriöst men ändå med glimten i ögat. Skulle använda honom vid en ny försäljning

Andi J

Modern, driven och hungrig mäklare. Jag är super nöjd med och kommer garanterat använda mig av Joakim vid kommande försäljningar.

Alexander

Eva hanterade mitt lägenhetsköp med glädje, förtroende och stort personligt engagemang. Hon var även efter affärens avslut fortsatt hjälpsam med frågor och rådgivning.

Marcus

Engagerad mäklare med professionellt agerande genom hela försäljningsprocessen.

Arvid B

Det blev lite för mycket prat. Man fick s a s inte en syl i vädret. Det var också lite strul med tillträdesmötet.

Bengt L

Han var rak och ärlig mot oss i varje fall samt ställde upp på förhandsvisning som vi önskade

Johan V

Flexibelt och modernt tänk. Snabbt och smidigt, anpassade upplägget efter våra behov.

Eva H

Joakim är representativ och trevlig samt lätt att samtala med.

Alin

Kompetent och väldigt duktig på det han gör!

Stina R

Toppenkille med stil och elegans.

Madeleine

Trovärdig, kunnig, engagerad och lyhörd. Framför allt känner jag mig delaktig samt trygg i att mina intressen tillvaratas på bästa sätt. Jag kan verkligen rekommendera Joakim Wallenberg som mäklare, han gör det där lilla extra.

Ulf S

Vi har anlitat Eva vid flera försäljningar och det har fungerat perfekt varje gång! Personlig och samtidigt mkt proffsigt bemötande och gott försäljningsresultat. Rekommenderas varmt.