Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Wallenberg Fastighetsförmedling

Wallenberg Fastighetsförmedling

Upplandsgatan 58, 113 28 Stockholm — Visa karta

En dynamisk byrå som har all den kunskap och erfarenhet du som kund ska kräva när du gör ditt livs kanske viktigaste affär. Hos oss får du ett personligt engagemang, kreativitet, energi och ett brinnande intresse. Det är kvalitet för oss- och vi vet att våra hundratals nöjda kunder tycker likadant.

Läs vad 53 kunder tycker om Wallenberg Fastighetsförmedling

• Majken C skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Vi har använt oss av Joakim under tre försäljningar och kan varmt rekommendera Wallenberg fastighetsförmedling till dom som vill göra bra affärer för så väl säljare som köpare. Läs mer
  • Pia Camilla W skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Bemötandet har varit professionellt, kunnande och tillmötesgående i alla led av försäljningen av vår villa. Även efter köpet har Eva Rundqvist varit behjälplig på flertalet sätt i samband med att hitta nytt boende.

Vår förväntan var att få en lyhörd fastighetsmäklare som kunde hantera alla typer av kunder och som var vår bästa länk till en potentiell köpare samt att alltid ha en löpande kommunikation med oss under säljprocessen och det infriades med råge. Läs mer
  • Charlotte K skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Kunnig, professionell och väldigt duktig Läs mer
  • Pernilla J skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Först intrycket va väldigt bra, och jag kännde förtroende under köpet. Tyvärr svarades det felaktigt på några frågor gällande ägandet av grann tomten, och planerna i området. Det utelämnades även information om begränsning av målning. Sådant som nu kommer upp för diskussion med säljaren. Läs mer
  • Annika L skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Eva har sålt 2 fastigheter åt oss ute på Värmdö och vi har varit oerhört nöjda båda gångerna. Det faktum att Eva kan Värmdö och närområdena kring husen är jättebra! Hon har stor kunskap om byggnationer och eftersom hon tidigare har arbetat för JM, blir det också en stor fördel om man säljer ett hus som dom har byggt. Eva är suverän på att återkoppla efter visningar och följa upp samt förmedla eventuella köpares åsikter och funderingar. Kan definitivt rekommendera henne! Läs mer
  • Daniel E skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Simidigt, proffsigt och effektivt skulle vi säga om Eva och Wallenberg Fastighetsfförmedling.

Rekomenderar de varmt. Läs mer
  • Annika D skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Joakim och hans medarbetare är mycket dedikerade mäklare. Säljprocessen går korrekt till och bilder och säljbroschyren är mycket professionell.
    Jag kommer att anlita Joakim definitivt vid nästa försäljning.
    Bart-Michael Läs mer
  • Nils R skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Rekommenderas! Det enda som drar ner betyget är pga att jag upplevde lite dålig återkoppling men det viktigaste är ju vad slubudet hamnar på och den biten får Joakim 5 på! Läs mer
  • Lena Z skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Jag är mycket nöjd med allt arbete av försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
  • Krister C skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Mycket trevligt bemötande !! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Yvonne Christina S skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Vi är mycket nöjda med professionalismen och det trevliga bemötandet vi fått av Eva Rundqvist på Wallenbergs. Vi har både köpt och sålt vår villa genom henne. Vi hade andra mäklare på förslag som dock inte kunde tillmötesgå våra önskemål.
    För oss är hon första valet för framtida försäljningar.
    Yvonne och Björn Malmström Läs mer
  • Håkan J skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Mycket nöjd, Eva var lyhörd och tydlig vilket jag som kund uppskattar, rutinerad och kunde markanden. Ingav stort förtroende samt var nåbar. Vi sålde en bostadsrätt på Värmdö. Högsta betyg 5. Läs mer
  • Jessica G skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Hade försökt sälja vårt hus ett bra tag utan resultat då marknaden just då va väldigt död, va då på en hel del visningar där Eva Rundqvist va mäklare vi bytte då till henne då vi verkligen gillar hennes stil, på 1 visning lyckades hon då sälja vårt hus. Hon är toppen att ha att göra med både som säljare och köpare! Läs mer
  • Malin M skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    jag har köpt tjänsten lägenhetsförsäljning av Eva Rundqvist och är mkt nöjd. Eva är en mycket kompetent mäklare och mycket ansvarstagande och ger sig inte att göra sitt yttersta för att möta de mål vi kommit överens om. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Lisa H skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Vi är oerhört nöjda med enkelheten kring köpet. Det gick fort och smidigt då vi var flera köpare med olika placeringar i landet skickades dokument smidigt sinsemellan. Oerhört tacksamma för hjälpen vi fått.

Har redan rekommenderas Joakim Wallenberg och Wallenberg Fastighetsförmedling till bekanta som är på jakt efter ny bostad. Läs mer
  • Martin K skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Kom i kontakt med Eva som köpare av fastighet. Hon är professionell och mycket engagerad och lättillgänglig. Tar frågor och funderingar på allvar oavsett storlek. Läs mer
  • Brf Karlavagnen 34 Stockholm B skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Jättebra bemötande i samband med försäljning av vår lägenhet. Joakim är kunnig och påläst och en duktig mäklare. Lätta att kommunicera med och informativ. Blev dock förvånad över att han lämnade över överlåtelsemötet mellan köpare och säljare till en annan mäklare på samma byrå istället för att avsluta det själv. Jag kommer absolut att rekommendera Wallenberg Fastighetsförmedling till andra. Läs mer
  • Oscar A skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Jag är väldigt nöjd med Wallenberg fastighetsförmedling. De har varit väldigt professionella med allt från förarbetet såsom obejektsbeskrivningar, fotografering och lokalkännedom till själva budprocessen.

Jag kan varmt rekommendera andra att använda sig av Wallenberg fastighetsförmedling. Läs mer
  • Margareta P skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Joakim är ärlig, trevlig och lätt att prata med. Han lyssnade på mina funderingar och jag fick alltid raka svar. Mina önskemål fick styra hela försäljningen.

Joakim sålde min lägenhet snabbt och till ett tillfredsställande pris.

Hanteringen vid försäljningen var över min förväntan. Engagemanget var 100%. Jag kan stark rekommendera denna mäklarfirma. Läs mer
  • Ingrid S skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Duktig på försäljning, glad och positiv och kan sin sak. Läs mer
  • Joacim Ö skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Håller vad dem
    Lovar, är helnöjd! Läs mer
  • Johan K skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Upplevde att vi fick den service man kan förvänta sig av en mäklare. Det Eva utmärkte sig på var att hon alltid var lätt att få tag på och anpassade sig till köparen och säljarens önskemål om t.ex. plats för möten osv. Läs mer
  • Helena B skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Eva har hjälpt oss ett flertal gånger när vi har sålt våra hus. Hon engagerar sig till 100% och ger ett proffsigt och ärligt intryck redan från början. Hon svarar på frågor och ger snabb feedback. Våra husaffärer har gått väldigt fort utan något strul på vägen. Läs mer
  • Bengt Magnus I skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Eva Rundqvist varit min mäklare både vid köp och försäljning av ett antal fastigheter. Hennes bemötande är alltid öppet, glatt och tillmötesgående. Förutom att vid varje tillfälle smidigt och snabbt genomfört affärerna så erbjuder Eva sina kunskaper, åsikter och tankar om diverse aspekter av affären som visat sig väldigt värdefulla. Jag tvekar inte att rekommendera någon som har frågor rörande fastighetsaffärer att kontakta Eva. Läs mer
  • Mats G skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Joakim Wallenberg är en ovanlig sorts fastighetsmäklare - snabb, ärlig, smidig och korrekt. Har använt mig av honom flera gånger och han har alltid levererat utan problem. Rekommenderas varmt.
    Mats Grundström Läs mer
  • Johan Bob Love R skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Jag har under en 10 års period Köpt, sålt, köpt och sålt av Eva. Rekommenderas! Mycket mycket bra och professionellt hantering och bemötande. Läs mer
  • Peter H skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Vi är helnöjda med Wallenberg som mäklare. Allt flöt på bra. Läs mer
  • Eva Heléne D skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Pålitlig och kunnig mäklare. Stor erfarenhet och ett bra kundregister. Läs mer
  • J skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Joakim är en engagerad och driven mäklare som fixar det bästa för sina kunder. Väldigt flexibel och duktig på att ta det ett steg längre. Väldigt prisvärt också och en bra upplevelse. En försäljning med Joakim är rolig, okomplicerad och lönsam. Läs mer
  • Marcus A skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Realist, proffsig, trovärdig, anlitas vid nästa försäljning Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Bra och trevligt bemötande, ingav förtroende. Kunnigt och effektivt genomförd affär. Läs mer
  • Sandra F skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Professionell, ärlig och trevlig. Läs mer
  • Henrik skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Joakim är kreativ och driven. Läs mer
  • Cecilia Ö skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Eva Rundqvist är precis en sådan mäklare som man önskar sig. Professionell och seriös, förtroendeingivande och rutinerad. Läs mer
  • Andreas J skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    En mäklare jag starkt rekommenderar, trevlig, engagerad och professionell. Kommer definitivt använda honom igen. Sedan att det blev nytt kvadratmeterpris i det området jag sålde i var ju inte heller fel:) Läs mer
  • Charlotte Ö skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Engagerad och lyhörd mäklare. Professionell samtidigt som personlig. Gjorde ett toppenjobb! Läs mer
  • Marika K
    Marika K skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Han gjorde ett mycket bra arbete som mäklare när jag sålde min bostadsrätt. Efter visningen var det flera i huset som valde honom som mäklare när de sedan skulle sälja. Läs mer
  • Ted L skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Det var ett bra bemötande, seriöst men ändå med glimten i ögat.
    Skulle använda honom vid en ny försäljning Läs mer
  • Andi J
    Andi J skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Modern, driven och hungrig mäklare. Jag är super nöjd med och kommer garanterat använda mig av Joakim vid kommande försäljningar. Läs mer
  • Alexander skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Eva hanterade mitt lägenhetsköp med glädje, förtroende och stort personligt engagemang. Hon var även efter affärens avslut fortsatt hjälpsam med frågor och rådgivning. Läs mer
  • Marcus skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Engagerad mäklare med professionellt agerande genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Arvid B
    Arvid B skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Det blev lite för mycket prat. Man fick s a s inte en syl i vädret. Det var också lite strul med tillträdesmötet. Läs mer
  • Bengt L skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Han var rak och ärlig mot oss i varje fall samt ställde upp på förhandsvisning som vi önskade Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Flexibelt och modernt tänk. Snabbt och smidigt, anpassade upplägget efter våra behov. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Joakim är representativ och trevlig samt lätt att samtala med. Läs mer
  • Alin skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Kompetent och väldigt duktig på det han gör! Läs mer
  • Stina R skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Toppenkille med stil och elegans. Läs mer
  • Madeleine skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Trovärdig, kunnig, engagerad och lyhörd. Framför allt känner jag mig delaktig samt trygg i att mina intressen tillvaratas på bästa sätt. Jag kan verkligen rekommendera Joakim Wallenberg som mäklare, han gör det där lilla extra. Läs mer
  • Ulf S skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Vi har anlitat Eva vid flera försäljningar och det har fungerat perfekt varje gång! Personlig och samtidigt mkt proffsigt bemötande och gott försäljningsresultat. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Wallenberg Fastighetsförmedling
    Eva Rundqvist gav framförallt intryck av att bry sig. Vågade vara sig själv, inte bara någon slags mäklar-hubot (sådana har jag haft att göra med alldeles för många gånger). Satte sig in i våra tankar och behov, och hjälpte oss genomföra det. Kunde identifiera vilken typ av potentiella köpare vi hade, och visade sig ha helt rätt. Jobbade smidigt och höll nära kontakt. Till exempel sms:ade Eva och berättade att "Jag gick förbi lägenheten med hunden, så jag satte dit några till salu-skyltar". Sånt uppskattas i en annars högst opersonlig mäklarbransch. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna