Wandells Fastighetsmedia

Wandells Fastighetsmedia

Ring 070-316 90 69 wandells.se

Välkommen till oss på Wandells – din partner för professionella fototjänster och marknadsföring, särskilt anpassade för mäklarbranschen! När du väljer oss väljer du inte bara en fotoleverantör – du väljer en partner som engagerar sig i din framgång. Med familjeföretaget Wandells kan ni känna er i trygga händer, då vi har...

9 omdömen om Wandells Fastighetsmedia

Fredrik Ö
Skrev om Wandells Fastighetsmedia

Helt klart en superproffsig leverantör av all form av digital media! Wandells har varit ansvariga för hela SoMe paketet för totalt tre mäklarkontor och sköter det alldeles utmärkt. Personalen känner sig trygga med att tillsammans med Claes få till rörliga filmklipp vilket annars kan vara lite nervöst och laddat men som är otroligt kraftfullt jämfört med stillbilder. Wandells kommer också med egna förslag på utvecklingsmöjligheter och ser potential som jag själv annars lätt missar. Som helhet så kan jag varmt rekommendera Wandells!

Sabina B
Skrev om Wandells Fastighetsmedia

Wandells Fastighetsmedia är väldigt serviceminded och verkligen lyssnar på kunden. De ger ett proffsigt intryck inför, under och efter en beställning av fotografering. Rekommenderar varmt Wandells Fastighetsmedia :)

Tack så jättemycket Sabina för det fina omdömet! 🙏🏻

Linus L
Skrev om Wandells Fastighetsmedia

Tycker att det är snabb återkoppling och fint bemötande!

Tack Linus för ditt omdöme! 👌🏻

Sophie J
Skrev om Wandells Fastighetsmedia

Wandells har vi haft ett nära samarbete med i flera år på vårt kontor och vi känner att vi är väldigt nöjda med dom! Vi får snabb och bra hjälp och finns det specifika önskemål från våra kunder eller från oss så ser dom alltid till att lösa det på bästa sätt⭐️

Svar från Wandells Fastighetsmedia

Tack så jättemycket för dom fina orden! 🤩

Oscar T
Skrev om Wandells Fastighetsmedia

Snabb service och bra bilder👌

Tusen tack för omdömet Oscar! 🙌🏻

Madeleine J
Skrev om Wandells Fastighetsmedia

Använder Wandells i mitt arbete. Levererar alltid bra bilder och har alltid en bra service för mig och mina kunder.

Tack Madeleine för omdömet! 😊

Rebecka J
Skrev om Wandells Fastighetsmedia

Proffsigt par som möter upp och lyssnar på ens behov och gör allt för att kunna tillmötesgå önskemålen. Kan varmt rekommendera Wandells fototjänster :)

Tack Rebecka för det fina omdömet! 🙌🏻

Anders W
Skrev om Wandells Fastighetsmedia

I mitt jobb är bilder väldigt viktigt och vi behöver ofta snabb leverans med hög kvalitet. Wandells lever upp till alla mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera Nyköping/Oxelösunds bästa fotograf.

Svar från Wandells Fastighetsmedia

Stort tack Anders för det fina omdömet!

Lena E
Skrev om Wandells Fastighetsmedia

Superduktiga och trevliga! Levererar alltid proffsigt material såsom foton, planritningar, drönarfilmer och filmer och reklammaterial till sociala medier mm! Rekommenderas varmt!

Tack Lena för det fina omdömet! 😊