Alla kategorier Målare Uppsala Uppsala Nordisk Yta Wärngrens Måleri

Wärngrens Måleri

Palmbladsgatan 7, 754 50 Uppsala — Visa karta

Starka anor och lång tradition av måleri och tapetsering i Uppsala gör att vi på Wärngrens måleri, idag som på 30-talet, litar på att hög kvalitet ger nöjda kunder!

Resan har varit lång och tre generationer målare har utvecklat och stärkt bolaget vilket lett till att vi idag kan erbjuda dig som kund personlig service vid både in- och utvändig målning eller tapetsering.

Sedan 2013 är vi medlemmar i företagsgruppen Nordisk Yta och genom nätverket kan vi erbjuda tjänster som t.ex. målning av plåttak och antikvariskt måleri av kulturhistoriska byggnader med tidsenliga tekniker och material.

Vi tar på oss både små och stora projekt och jobbar utefter dina behov och önskemål. Hör av dig så finner vi en lösning för just dig!

Läs vad 30 kunder tycker om Wärngrens Måleri

• Johan L skrev om Wärngrens Måleri
    Målning väggar 1 rumm
    Snabb jobb rätt tid bra resultat Läs mer
  • Ulla H skrev om Wärngrens Måleri
    Trevligt bemötande och goda råd.
    Arbetet klarades av på cirka 2,5 dagar.
    Stefan Palm är utomordentligt noggrann och tillmötesgående .
    "Fixade" det mesta'.
    Stefan och Jonas Westlund: Tack för er hjälp med att flytta bokhyllor och en säng som vi inte klarat av själva.

Arbetet bestod av målning och tapetsering av kök och ett sovrum,
    även målning av taken./ Ulla och Kjell Hamrin. Läs mer
  • Erhard M skrev om Wärngrens Måleri
    Vi har anlitat Wärngrens Måleri i samband med bättrings och ommålning av konferensrum och andra lokaler inom Ukk. Bemötandet var trevligt och professionellt, tidplan, pris och slutkundens förväntan har uppfyllts med gott resultat. Läs mer
  • Åke C skrev om Wärngrens Måleri
    Renovering av lägenhet o inköp av "maskiner".
    Lätt att ha kontakt med. Lovade vad vi kommit överens om men var inte riktigt klara när vi skulle flytta in. Läs mer
  • Stefan K skrev om Wärngrens Måleri
    Div uppsnyggningar av utrustning dörrar luftrummor mm.
    Kontakten jag haft med företaget är via målarna som arbetat här på siten. Mkt trevliga och lätta att ha och göra med. Företaget har levt upp till det vi efterfrågat. Vi anlitar gärna företaget i framtiden. Vid ett tillfälle lite problem med en faktura, det är löst. Viktigt att överenskommet pris och faktura överenstämmer. Läs mer
  • Hampus E skrev om Wärngrens Måleri
    Målning av altan och räcke.

Proffsigt bemötande. Väl utfört och mycket trevliga. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Malin A skrev om Wärngrens Måleri
    Vi har beställt målning och bemötandet och utförandet var mycket proffsigt och levde helt upp till förväntningarna. Vi kommer att anlita dem igen! Läs mer
  • Ann-katrin E skrev om Wärngrens Måleri
    Målning av hall tak. Arbetet bra utfört och utfört på den tid som vi kom överens om. Läs mer
  • Torbjörn P
    Torbjörn P skrev om Wärngrens Måleri
    Jag har positiva erfarenheter från Wärngrens Måleri. Målarna är positiva och flexibla vilket är viktigt för oss. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Wärngrens Måleri
    Bäst hittills! Bemötande o proffessionalitet ut i fingerspetsarna! Läs mer
  • Reli Q skrev om Wärngrens Måleri
    Hej de är fantastik bra företag och bra kontakt personer att jobba med. starkt rekommenderat
    vi har jobbat många år med de och det är snabbt och bra service. Läs mer
  • Daniel F skrev om Wärngrens Måleri
    Trevligt proffsigt bemötande. Tydlig kommunikation. Väl utfört arbete. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Snickeriportalen I Uppsala Ab skrev om Wärngrens Måleri
    Vi har använt Värngrens måleri och är helt nöjda. Läs mer
  • Tecab Ytskyddsprodukter A skrev om Wärngrens Måleri
    De har hjälpt oss med anbudsförfrågningar och ett antal mindre objekt.
    Bemötandet har varit utmärkt och arbetet utan anmärkningar. Läs mer
  • Simon K
    Simon K skrev om Wärngrens Måleri
    Snyggt målat, lyhörda och enligt tidsplan. Proffsigt! Läs mer
  • Uppsala Universitet
    Uppsala Universitet skrev om Wärngrens Måleri
    Stefan är en klippa när vi i somras hade problem att få fram en målare till våra sex stycken rum här på Engelska parken ställde han och firman upp och hjälpte oss. Kan djupt rekommendera dom snabba och gör ett fint jobb. Läs mer
  • Ingela O skrev om Wärngrens Måleri
    Funkade bra . Snabbt jobb. Nöjd och belåten Läs mer
  • Skanska Direkt Ab skrev om Wärngrens Måleri
    Ställer alltid upp, har bra med resurser både till att räkna på jobb och utföra dem.
    Bra kvalitet på jobben.
    Fakturerar dock sent, annars hade det blivit toppbetyg. Läs mer
  • Snerikes Bostäder skrev om Wärngrens Måleri
    Jag har beställt allt möjligt, vävsättning, snickerier, tapetsering etc. ofta i kulturhus. Det funkar finfint. bra bemötande och överenskommelser hålls. Läs mer
  • Michael B skrev om Wärngrens Måleri
    A difficult job.Wärngrens made sure thT the dandblasting and plastering wete done to the highest specifications.
    The house, an old mill from 1755 is now an amazing white building and outhouses: it literally "glows".

Thankyou everybody for gettong the job done and being so considerate. Läs mer
  • Ulla W skrev om Wärngrens Måleri
    Proffsiga, trevliga ,utmärkt utfört arbete Läs mer
  • Cecilia T skrev om Wärngrens Måleri
    Superfint jobb och otroligt trevliga att ha och göra med. Läs mer
  • Lisa B skrev om Wärngrens Måleri
    Smidigt, bra kommunikation.
    Enligt förväntningar. Läs mer
  • Elina O skrev om Wärngrens Måleri
    Har anlitat Wärngrens två gånger för målning i min lägenhet. Var jättenöjd första gången så tvekade inte på att anlita dem en gång till. Resultatet blev super. Trevliga, proffsiga och snabba. Allt klart inom utsatt tid eller tidigare! Läs mer
  • Tobias S skrev om Wärngrens Måleri
    Bra jobb, bra pris och trevliga målare på plats! Läs mer
  • Inger S
    Inger S skrev om Wärngrens Måleri
    Mycket bra utfört arbete - och trevliga målare! Läs mer
  • Röda Korset skrev om Wärngrens Måleri
    Snabb service och proffsigt utfört arbete.
    Komme absolut att anlita wärngrens måleri igen Läs mer
  • Jowe Måleri skrev om Wärngrens Måleri
    Bra från början till slut. Lät att göra med. målarna var duktiga och trevliga. Läs mer
  • Karin T skrev om Wärngrens Måleri
    Bra företag. De kom när de sa att de skulle komma och gjorde det de sa att de skulle göra. Det är vad jag förväntar mig, men sällan får, när jag köper hantverkshjälp. Alltså nöjd! Skulle anlita dom igen Läs mer
  • Per K skrev om Wärngrens Måleri
    Allt enligt önskemål.