Wasa Beautyklinik AB

Wasa Beautyklinik AB

Ring 031-13 45 45 wasakliniken.se
4.5

Välkommen till Wasa Beautyklinik AB! På Vasaplatsen 2 i Göteborg, endast 5 minuter från avenyn hittar du oss på Wasa Beautyklinik. Alla våra behandlingar sker av legitimerad personal som är certifierade för estetiska injektionsbehandlingar samt medlem i Estetisk injektionsrådet. Tjänster: Ansiktsbehandling, Coolshaping, Eyes...

61 omdömen om Wasa Beautyklinik AB

Lovisa T
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Gjorde tandblekning. Hon som utförde detta var kvinnan som satt i receptionen när jag kom. Inte tandläkaren som jag hade bokat som gjorde det. Rummet kändes ofräscht och skenorna hade gammal läppstiftmärken. Hon kändes osäker och vid ett tillfälle kom blekning ner i halsen. Sved och kändes läskigt. Hon blev stressad och sprang ut för att hämta vatten. Kändes som hon inte hade gjort det förut och hon sprang ut och in från behandlingsrummet hela tiden.

FaceClinic
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Jag har gått flera år här och då särskilt hos dr Westin. Rekommenderas med högsta betyg av mig.

Hans Roland H Hans Roland H
Lena Jessica S
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Gjorde behandling PRX-T33. Det var ingen trevlig upplevelse. Kvinnan var inte otrevlig men inte heller trevlig. Kunde inte svenska, så hon förstod inte vad jag sa. Fick inte ens ett Hej när jag kom in i salongen. Visade mig en öppnad produkt med utgångsdatum 2024 februari. Behandlingen var hårdhänt. Nej kom inte dit för hudvårdsbehandlingar. Finns otroligt mycket bättre kliniker.

Maria G
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Tack för att du tog emot mig idag

Citylaser
4.7/5 i betyg av 815 omdömen 4.7 av 815 omdömen

Alltid så välkomnande, lyhörda och omhändertagande. Skulle aldrig gå någon annanstans

Therese L Therese L
Stina M
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

För det första ringde dom 1 vecka innan för att säga att tjejen jag ska gå till har fått förhinder vilket gjorde att jag fick byta tid. Detta glömde dom sen bort och rignde mig igen den dagen jag egentligen skulle ha tid för att säga att hon är sjuk.... [vilket självklart var en lögn] Sen när jag kom dagen efter för att få min behandling säger dom till mig. -Du har redan varit här en gång så du måste kontakta letsdeal och sen betala ordinarie pris. Jag blev upprörd och sa jag aldrig varit hos dom, vilket som sen...

Lena Jessica S gillar detta
Nadja H
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Köpte en "Lyxig ansiktsbehandling inkl. kemisk peeling och lugnande mask" via Lets Deal åt min mamma, ett värde på 1200kr. Ingen behandling förutom påstrykning av peeling samt påläggning av en ansiktsduk/mask ingick/utfördes. Min mamma fick ligga ensam större delen av de 30 min "behandlingen" pågick i ett kallt rum. Ska detta verkligen kallas för lyxig behandling. Och skulle det verklignen vara värt 1200? Absolut inte ens de 500 det kostade via Lets Deal! Att kalla dealen för lyxig ansiktsbehandling INKL peeling och mask...

Lena Jessica S gillar detta
Hanna G
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Jättefint bemötande och det hade ett bra erbjudande av RRS ansikte. Dessvärre blev det inget resultat av behandlingen. Har gjort samma behandling hos en annan klinik där resultatet varit fint. Förmedlade detta till kliniken men blev inte erbjuden återbesök eller korrigering, utan får isåfall boka och betala för ytterligare en ny behandling.

Josefina L
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Köpte via Lets deal och tänkte jag skulle chansa och prova med behandling hos Wasa klinik. Då blev det fillers! Jag blev otroligt väl mottagen trots jag va sen. Jätte gott bemötande och nu slutat med att jag är stammis där! Mitt nästa besök blir återbesök för tandblekning 💕 Jag är otroligt nöjd !

MADELEINE J
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Tack Jila💗 Så nöjd me mina läppar. Kändes tryggt när du talade om va du gjorde under hela behandlingen.

Sandra Iréne J
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Gjort botox behandling tre områden. Är fantastiskt nöjd! Trevlig personal och jag kommer boka igen 😃👍

Marija V
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Botox behandling. Fantastiskt bemötande och proffsig personal. Jag är så nöjd med betalningen. Kan verkligen rekommendera kliniken.

Yvonne J
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Väl bemötande och alltid trevliga Återkommer mera gånger är nöjd med deras behandlingar.

Diana H
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Fantastiskt bemötande i trevlig miljö. Duktig personal. Man känner sig välkommen.

Nazilla B
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Jag är super nöjd både med behandlingen och personal servicen, man känner sig trygg och välkommen, Jag är jätte nöjd med behandlingar och vill absolut fortsätta som kund hos Wasa Beautyklinik AB. Varmt rekommendera

ANNELI J
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Fruktansvärd upplevelse!!! Gjorde fillers blev ojämt samt hon bara högg in sprutan i läppen. Värsta å sämsta ja vart med om. Aldrig går ja dit mer å skulle aldrig rekommendera nån dit heller för hon ska ej utföra läppförstoring då hon hugger / stöter in sprutan hårt in i läppen utan att ens titta vart hon sätter den ingen försiktighet å finkänsla så blodet rinner på rejält å de blir ojämt!!!! ALDRIG går ja dit mer utan vänder mig till nån annan som kan sitt jobb å vet hur man gör ..

Svar från Wasa Beautyklinik AB

Hej Anneli! Det var tråkigt att du har upplevt så som du har beskrivit hos oss. Det här är nytt för oss. Vår legitimerade behandlare med många års erfarenhet är extremt försiktig samt duktig på behandlingar; speciellt injektions behandlingar. Vi använder oss alltid av små och tunna nålar speciellt för läppar då vi vill minska risken för blåmärken samt smärta. Vi har alltid konsultation innan behandling och informerade dig att 0,5 ml fillers som du köpte på letsdeal inte räcker för att uppfylla ditt önskemål; men ändå bjöd...

ALICIA L
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Älskar! Jag har nu varit där två gånger inom bara ett par veckor och jag kommer fortsätta att gå hit! Inte bara bästa priserna i stan, de har även ett stort utbud av olika fillermärken och fantastisk personal!! Känner mig så trygg med Jila!

Maryam B
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Hej, Jag har köpt botox behandling i 3 områden. Var på återbesök idag och jätte nöjd med resultatet. Jätte trevlig personal och fint bemötande. Jila är jätte kunnig med riktiga kompetenser samt trevlig bemötande. /Maryam

Jennifer Å
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Andra gången jag gjorde fillers i läpparna. Jila får en verkligen att känna sig trygg med behandlingen och resultatet perfekt! Tusen tack 😍

Ulrika S
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Jila är verkligen ett proffs på det hon gör. Jag är så nöjd med de behandlingar jag gjort hos henne. Hon tar sig tid att förklara vad hon gör så man känner sig trygg. Den nya lokalen är super fräsch och ligger bra till, lätt att hitta och nära buss och spårvagnar. Jag är supernöjd kommer att fortsätta vara hennes stamkund i många år framöver ❤️❤️❤️

Joanna P
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Bra behandling och trevligt bemötande.

Vida S
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Jag har varit där några gånger nu, väldig fina o trevliga personal.. jag är jätte nöjd Tack så jätte mycket

Ann A
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Så nöjd , man blir alltid väl mottagen ock får det där lilla extra ! Man känner sig alltid i trygga hände 🌸 Bästa Jila så proffsig 🥰

Isabella S
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Proffsig och välbemött! Supernöjd med resultatet

Denise H
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Väldigt nöjd! Ett extra plus för att man fick se sprutan innan där hon visade vilken batch, vilket preparat hon skulle använda, samt volymen i. Jätte proffsigt! 😄 Inte nog med det var Jila även super härlig som person och fick en att känna sig trygg 🥰 Kan varmt rekommendera! 😄🥰🌹

Nancy T
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Bra bemötande, snabba och professionella.

Helen L
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Proffsiga och kunniga både i utförande och bemötande.

Angeliki S
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Gott bemötande, perfekta kunskaper och fin miljö.

Mahtab M
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Väldigt bra bemötande och upplevelse.

Annica R
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Jättenöjd, alltid lika trevligt bemötande. Toppenbra, rekommenderas verkligen. 👍❤️

Nizada J
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Underbar service och kunnig bästa Jila! Tack!!

Hillevi A
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Man känner sig välkommen och omhändertagen på Wasa beauty klinik. Det är en bra och seriös klinik där du kan lita på produkternas äkthet och på personalens kompetens. Jila som är injektionsspecialist är trevlig, snabb och skicklig. Resultatet blir bra. Priserna är också mycket överkomliga. Jag har gjort profhilo och fillers där och är nöjd med resultatet. Jag kan varmt rekommendera kliniken och kommer att gå tillbaka och göra fler behandlingar.

Faria K
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Tandläkaren Jula är fantastiskt och mycket kunnig.

Karin L
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Bra och proffsigt utförande och jag är så nöjd med resultatet!!!

Gisela G
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Fillers läppar Väldigt nöjd med både bemötande och resultat. Återkommer igen.

Sabina E
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Underbart resultat, jätte bra service rekommenderar stort till alla!

Annika L
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Trevlig och proffsig personal med bra produkter

Masoumeh M
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Jättebra 👍 jag är nöjd 😄 Jilla är mycket duktig och trevlig tjej, Tack jilla!

Sandra L
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Mycket professionell och noggrann behandlare som förklarar noga allt hon gör och som får en att känna sig i trygga händer. Atmosfären i salongen är lugn och behaglig så man verkligen kan koppla av. Rekommenderas starkt 😊

Sofia C
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Det var min första gång och Gila tror jag hon heter var jätte duktig och hade bra bemötande, kunde inte fått någon bättre.

Pauline C
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Jag är en återkommande kund hos Wasakliniken! Jah blir alltid bemött vänligt och professionellt av personalen och resultatet blev jättebra som vanligt utan några komplikationer. Jag rekommenderar dem varmt! 💗

Shirin R

Väldigt bra bemötande. Bra personal 👌👍

Katarina J
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Fint och fräscht! Personalen känns proffsig om än det känns lite ”opersonligt”. Fint resultat! Nöjd!

Hanna A
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Oerhört proffsigt bemötande och utförande. Rekommenderar varmt!

Linda B
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Gjorde fillers i läpparna. Jätte bra och trevligt bemötande, försiktig, noggrann och tydlig! Man känner sig trygg ❤️

Eva T
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Bra service och en fantastisk helkroppsmassage!

MIA H
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Är så avundsjuk på min in dotters läppar som hon gjorede på WBK så snyggt gjort, kan verkligen rekommendera denna klinik

Adrijana B
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Väldigt trevligt bemötande, väldigt kompetent behandlare definitivt mitt nya ställe att gå till...

Birgitta J
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Tryggt, fint, bra resultat, över förväntan, återkommer 😉

Gordana M
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Jag behöver inte beskriva för mycket, jag kan bara rekommendera till alla Wasa Beautyklinik AB . Jag är jätte nöjd

Diman D
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

Jätte nöjd! Gjorde fillers för första gången , vad om naturliga runda läppar och fick vad jag bad om! :)

Katharina K
Skrev om Wasa Beautyklinik AB

En stol i hallen hade varit bra då man måste ha plast tossor på fötterna även om det är fint väder ute. Gamla människor har svårt att böja sig. Man blir trevligt bemött och får bra information men man måste ha mer tid en det man planerar att göra eftersom det alltid är Vänte tider Bra priser till väl utfört arbete, är mycket nöjd med min Prophilo