Nibblevägen 4, 194 92 Upplands väsby — Visa karta

Wäsby Golf ligger placerad i en härlig miljö i närheten av både Arlanda Flygplats och Stockholm City. Det är en anläggning som inte bara erbjuder dig närhet till naturen, utan även fantastisk mat och golf. Anläggningen har 27 hål, en korthålsbana och stora välplanerade träningsområden. Wäsby Golf erbjuder även möjligheten att anordna konferenser, stora som små. Det som en gång var Wäsby Golfs klubbhus och restaurang har idag renoverats och byggts om, idag har villan samma charm som den hade när den en gång byggdes men med flertalet nya funktioner såsom digitala skärmar i alla mötesrum.

Wäsby Golf har även en restaurang där man kan äta gastronomisk lunch och middag. Här kan man boka matlagningskurser, cateringtjänster och vinprovningar. Precis intill restaurangen hittar vi konferensavdelningen, villan som numera är utrustad med den senaste teknologin är med sina stora välplanerade ytor och små krypin väldigt inbjudande för dess gäster.

I villan finns även ett cigarrum, här kan du ha dina möten i riktig St: Andrews-anda nedsjunken i klassiska Chesterfieldfåtöljer. I huset finns 7 unika mötesrum som alla är utrustade med digitala skärmar. Du kan boka konferens från 4 personer upp till hela 30 personer. Du kan dessutom välja antal rum eller om du vill boka hela huset. Genom restaurangen kan vi givetvis ordna med catering till ditt möte eller konferens för att ge er den bästa möjliga upplevelsen av ert besök. Hjärtligt välkommen!

Läs vad 14 kunder tycker om Wäsby Golf

• Margareta S
    Margareta S skrev om Wäsby Golf
    Väldigt bra. Serviceinriktat och trivsamt
    2017-06-30 Jennifer A svarar Margareta S
    Hej Margareta!

Tusen tack för att du tog dig tid till att besvara utvärderingsfrågorna.
    Det är viktigt för oss att få feedback på vår verksamhet så att vi kan utveckla den vidare.
    Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Wäsby Golf & Konferens och trevlig helg!

Klubbchef & VD
  • Henrik D
    Henrik D skrev om Wäsby Golf
    Vi var och konfererade i det nyrenoverade gamla röda huset. Jag måste säga att allt fungerade helt perfekt från bokning till mottagande och utförande. Renoveringen har verkligen blivit ett otroligt lyft. Restaurangen får av samtliga högsta betyg, maten och miljön är fantastisk. En eloge till kocken med personal!
    Nu är jag själv lite färgad pga. att ha varit medlem i Wäsby GK de senaste 20 åren. Efrfarenhetsmässigt är man lite orolig för att det kommer bli trångt på banan och det kommer bli svårt att få starttider. Hoppas att ni får många bokningar i de nya lokalerna.
    Mvh Henrik Dahlberg
    2017-01-31 Jennifer A svarar Henrik D
    Hej Henrik,

Tusen tack för din utförliga och positiva feedback. Jag kommer att delge hela teamet ditt positiva omdöme.
    Det är oerhört viktigt för oss att få ta del av alla synpunkter, både positiva och negativa. På detta vis kan vi kontinuerligt utveckla hela verksamheten.

Jag önskar dig en riktigt fin dag och ser fram emot att ses på klubben, vare sig det är i golf- eller konferenssammanhang!

Klubbchef/VD
  • Anne B
    Anne B skrev om Wäsby Golf
    Mina höga förväntningar uppfylldes.
    En fantastisk dag, underbar miljö och förträfflig mat.
    En jättebra dag för vår konferens.
    2017-01-09 Jennifer A svarar Anne B
    Hej Anne,

Tusen tack för din feedback. Det är mycket viktigt att få återkoppling så att vi kan utveckla verksamheten på ett positivt sätt.

• Ann-louise J
    Ann-louise J skrev om Wäsby Golf
    Fina konferenslokaler i lugn och mysig miljö med samkfullt inredda lokaler. Bra lunchmat och fika och allt fungerade utmärkt.
    2017-01-09 Jennifer A svarar Ann-louise J
    Hej Ann-Louise,

• Andreas I
    Andreas I skrev om Wäsby Golf
    Positiv service och trevlig miljö
    2017-01-09 Jennifer A svarar Andreas I
    Hej Andreas,

• Synnöve F
    Synnöve F skrev om Wäsby Golf
    Bra bemötande vid konferensbokning, trevlig lokal och god mat
    2017-01-09 Jennifer A svarar Synnöve F
    Hej Synnöve,

Tusen tack för din feedback. Det är mycket viktigt att få återkoppling från alla våra kunder så att vi kan utveckla verksamheten på ett positivt sätt.

• Ronny N
    Ronny N skrev om Wäsby Golf
    Trevliga lokaler, väldigt bra lunch, fin utomhusmiljö, kändes lantligt och behagligt. Väldigt bra miljö för en lyckad konferens.
    2017-01-09 Jennifer A svarar Ronny N
    Hej Ronny,

Roligt att höra att du var så nöjd med konferensdagen hos oss och att vår miljö, både utomhus och inomhus, kändes rätt för er.

Önskar er hjärtligt välkommen tillbaka till Wäsby Golf & Konferens!

• Benny L
    Benny L skrev om Wäsby Golf
    Vi hade vår konferens hos Er och jag var mkt nöjd.
    2017-01-09 Jennifer A svarar Benny L
    Hej Benny,

• Sabine A
    Sabine A skrev om Wäsby Golf
    Jag hade konferens med mina medarbetare, ca 20 st. I samband med konferensen ordnade vi golfinstruktion och lite spel. Jag fick mycket god hjälp med bokningen, både av konferenslokalen och golfaktiviteten. Alla var mycket hjälpsamma även då vi var på plats och alla i gruppen var mycket nöjda med allt.
    Det enda som inte fungerade så bra var kontakten med restaurangen. De återkom inte som de lovat. Först fick vi välja på två huvudrätter till middagen, sedan när alla hos oss valt mat så ändrade sig restaurangen och sa att vi bara fick välja en... Vårt bokade lunchbord var inte klart då vi kom. Ingen kom och tog beställning av kaffe, efterrätt eller påfyllning av dricka.
    2016-12-05 Jennifer A svarar Sabine A
    Hej Sabine,

Vi tackar så mycket för din utförliga rekommendation.
    Det ger oss en god inblick i situationen. Vi tackar ödmjukt för ditt beröm och tar till oss kritiken kring förtäringsdelen.
    Vi kommer att delge restaurangen denna information för att undvika liknande misstag i framtiden.

Välkommen tillbaka till oss på Wäsby Golf & Konferens!

• Björn E
    Björn E skrev om Wäsby Golf
    Fina miljöer, god mat å trevlig personal är allt jag hoppas på vid en konferens å här finns allt.
    2016-11-11 Jennifer A svarar Björn E
    Hej Björn,

Stort tack för att du tog dig tid till att besvara enkätfrågorna.

Det är viktigt för oss att få feedback från våra kunder, både positiv och negativ, så att vi kan utveckla vår verksamhet på alla plan.
    Vi är mycket glada för din positiva feedback.

• Mats S
    Mats S skrev om Wäsby Golf
    En trevlig kvällsövning i bra arrangemang. Tyvärr mörkt så miljön kom inte till sin rätta.
    2016-11-10 Jennifer A svarar Mats S
    Hej,

Stort tack för att du tog dig tid till att besvara enkätfrågorna.

Det är viktigt för oss att få feedback på vår verksamhet, både positiv och negativ, så att vi kan utveckla vår konferensverksamhet i en positiv riktning. Vi är därför glada för din uppriktiga feedback.

Ha en fortsatt fin dag och hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Wäsby Golf & Konferens!

• Henriette S
    Henriette S skrev om Wäsby Golf
    Trevlig, gemytlig miljö. Bra och snabbt svar vid bokning. Lite strul med att få igång tekniken i konferensrummet. God mat i restaurangen dock tog det ett tag att få beställa samt att få mat. Men överlag så mycket bra!
    2016-11-10 Jennifer A svarar Henriette S
    Hej Henriette,

Stort tack för att du tog dig tid till att besvara enkätfrågorna.

Det är viktigt för oss att få feedback från våra kunder, både positiv och negativ, så att vi kan utveckla vår konferensverksamhet i en positiv riktning. Vi är därför mycket glada för din uppriktiga feedback både vad gäller konferensverksamheten och restaurangen.

• Sandra L
    Sandra L skrev om Wäsby Golf
    Mycket bra service.
    Ordnar alltid med rum trots att man är ute i sista sekunden.
    Försöker alltid hjälpa till så gott dem kan!

Rekommenderar strakt
    2016-11-10 Jennifer A svarar Sandra L
    Hej Sandra,

Stort tack för att du tog dig tid till att besvara enkätfrågorna.

Det är viktigt för oss att få feedback från våra kunder, både positiv och negativ, så att vi kan utveckla vår konferensverksamhet i en positiv riktning. Vi är därför mycket glada för din positiva feedback.

• Maria H
    Maria H skrev om Wäsby Golf
    Trevlig personal och miljö. Mycket god mat i restaurangen! Och så massa golfbanor (6-håls, 9-håls och 18-hålsbana) för de som gillar att spela golf ;)
    2016-11-10 Jennifer A svarar Maria H
    Hej Maria,

Stort tack för att du tog dig tid till att besvara enkätfrågorna.

Det är viktigt för oss att få feedback på vår verksamhet, både positiv och negativ, så att vi kan utveckla vår konferensverksamhet i en positiv riktning. Vi är därför glada för din uppriktiga feedback både vad gäller konferensverksamheten, restaurangen och golfbanorna.

Nibblevägen 4, 194 92 Upplands väsby