Alla kategorier Takläggare Västra Götaland Göteborg Wästgöta Entreprenad AB

Takläggare, Takentreprenör, Snickeriarbeten, Måleriarbeten, Besiktning
Ekenleden 13 A, 42836, KÅLLERED
Trä & Murkompaniet
Gudleif N:
Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt ...

Läs vad 4 kunder tycker om Wästgöta Entreprenad AB

• Mattias  E
    Mattias E skrev om Wästgöta Entreprenad AB
    Wästgöta Tak & Måleri eller Wästgöta Entreprenad AB är ett företag att Rekommendera. Vi blev väldigt nöjda med arbetet dom utförde hos oss i Västra Frölunda. Dom målade om vårar nyköpta hus och byte tak och allt detta mycket välorganiserat och med fantastisk resultat, helt enkelt super bra företag att ha med att göra dessa tider!

REKOMMENDERAS!

Mvh: Malin & Mattias
  • lennart E
    lennart E skrev om Wästgöta Entreprenad AB
    - Mycket bra bemötande
    - Noggrant utfört arbete
    - Hjälpsamma och bra dialog under arbetets gång
    - Välorganiserade och service inriktade
    - Lämnade städat och fint efter sig

Grabbarna på Wästgöta Entreprenad är nog dom mest serviceinriktade och duktigaste hantverkarna jag har haft med att göra, rekommenderar därför detta företag till alla Er Göteborgare.

Ett stort tack till herr Abrahamsson och hans team!
  • Hans S
    Hans S skrev om Wästgöta Entreprenad AB
    Super nöjda med detta företag som utförde takomläggning och målade om vårt hus på Hammarvägen i Näset. Vi fick kontakten genom rekommendation av en granne och redan vid första bemötande förstod vi att dom är rätt företag för utförandet. Jobbet utfördes mycket noggrant och killarna jobbade 10 timmars pass. Vi vill tacka Er än en gång för ett fint samarbete och en otroligt bra resultat. Vi rekommenderar Er till alla vi känner.

Med vänlig hälsning, Hans!
  • Margaretha K
    Margaretha K skrev om Wästgöta Entreprenad AB
    Mycket service inriktad företag! Killarna på Wästgöta Entreprenad utförde en total Takomläggning hos oss i Långedrag och vi är jätte nöjda med allt. Fint blev det också! Killarna lämnade arbetsplatsen otroligt välorganiserad och städat efter sig varje dag! Jag rekomenderar detta företag från hela mitt hjärta! Stort tack än en gång till Raul & Co.

Långedragsvägen 134, 426 74 Västra frölunda