Erika

16 omdömen om Erika

Sedan starten hos Reco 2024
Emma N
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag hade en fantastik frisör-upplevelse hos Erika på WAU. Supertrevlig, generös och vilket proffs! Extremt fint hantverk. Jag fick mitt hår rensat, folieslingat, nyanserat och klippt till frisyr. Aldrig har jag känt mig så fullständigt lugn i en frisörs händer. Jag kommer boka fler tider hos henne! Salongen i Falun var trevlig och personalen verkar trivas kalas. Jag rekommenderar varmt både Erika och salongen!

Svar från Erika

Magiskt Emma! Tusen tusen tack för att du tog dig tid att skriva denna fina feedback, det betyder massor för oss och vi blir alldeles rörda 🫶🏼 Tack för din rekommendation, vi blir så glada! Varmt välkommen tillbaka.

Maria R
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag blev väldigt fint bemött. Hon lyssnade och gav förslag. Kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Erika

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Maria, det värmer! Nästa gång satsar vi på 5 av 5 :) Varmt välkommen igen!

Johnny J
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Hon gör ett otroligt jobb ! Alltid toppklass på alla sätt.

Svar från Erika

Tusen tack Johnny, för din fina feedback! Den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Amanda A
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Blev bemött väldigt bra. Hon är väldigt trevlig och tar väl hand om en som kund. Hade inte höga förväntningar eftersom jag aldrig gått till henne som frisör så man vet aldrig om de blir bra eller om de blir dåligt, men hon överraskade mig och gjorde ett GRYMT jobb. Blev sjukt nöjd över min klippning! Kommer absolut gå tillbaka till henne

Svar från Erika

Tusen tusen tack för din feedback Amanda. Vad glada vi blir att du är nöjd med ditt besök! Det betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Frida W
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Så fort man klev in i butiken fick man ett mycket bra bemötande. Första gången hos WAU och jag var väldigt nöjd med både Erika och resultatet av klippningen. Den övriga personalen var trevliga dem också! Har äntligen funnit den frisörsalongen i Falun där man går ut med ett brett leende på läpparna över hur bra resultatet vart!! Kommer definitivt rekommendera WAU till mina kompisar!

Svar från Erika

Tusen tusen tack för din fina feedback Frida, och för din rekommendation! Vi blir så glada! 🥰 Du, och dina kompisar är varmt välkomna!

Emma S

Superbra och kunnig! Väldigt nöjd (som alltid) 🥰

Svar från Erika

Din feedback värmer 🥰 stort stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Kristina J
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Trevligt bemötande. Duktig frisör. Kommer tillbaka om några veckor. Köpte schampo och saltvattenspray.

Svar från Erika

Tusen tack för din feedback Kristina. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Alicia D
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jätte trevlig och mycket bra service av Erika, så himla mysig salong också🥰

Tusen tusen tack för din feedback Alicia! Du är varmt välkommen tillbaka 🥰

Torbjörn D
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Snabbt å enkelt. Blev grymt nöjd :)

Svar från Erika

Stort tack för din feedback Torbjörn, varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Mikaela W
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika är fantastiskt duktig på att få till en bra färgsättning och klippning. Jag har gått till henne i flera år och alltid varit nöjd! Dessutom är hon trevlig och enkel att prata med

Svar från Erika

Stort stort tack för dina värmande ord Mikalela. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.