Erika

41 omdömen om Erika

Sedan starten hos Reco 2024
Sofia L
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika var väldigt duktig och ta hand om mitt lockiga slitna hår. Ska definitivt komma tillbaka, rekommenderar Erika starkt! Hon var duktig och gav tips om hur man kan ta hand om sitt lockiga hår! Tack!!

Svar från Erika

Stort tack till dig Sofia för din feedback och tack för din rekommendation! Det uppskattas massor. Varmt välkommen igen!

Nicole maria S
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jättetrevlig och kompetent frisör! Väldigt lyhörd för hur man vill ha det och lyckades skapa magi med mitt lite utmanande hår 😅 Klippte och gjorde både slingor och färgning. Märktes att hon är väldigt noggrann och stressade inte igenom något. Kan varmt rekommendera! 🏅✂️

Svar från Erika

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Nicole, det värmer & betyder mycket! Varmt välkommen igen! 🫶🏼

Eva J
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Ett glatt och trevligt bemötande. Hon visste hur man klipper ett bångstyrigt hår jag blev väldigt nöjd.. Duktig och noggrann så jag har beställt ny tid hos henne.

Svar från Erika

Tusen tack för din feedback Eva, den betyder massor för oss! Du är varmt välkommen tillbaka till din nästa bokade tid.

Robert J
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Fantastiskt duktig och service inriktad!

Svar från Erika

Stort tack Robert, uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Barbro E
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag blev väl. mottagen och blev mycket nöjd med klippningen och bemötandet. Jag köpte en hårborste för 299 kr

Svar från Erika

Tusen tack Barbro för din feedback, vi uppskattar den mycket! Hjärtligt välkommen åter.

Ulf R
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Professionell och trevlig! Överträffade alla förväntningar.

Svar från Erika

Stort tack Ulf, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback och vi blir så glada av att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Linnéa pia M
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag har i 6 år letat efter ” min” frisör. Besökt så många ställen under dessa år och nu har jag äntligen hittat ”hem”. Erika är lyhörd, noggrann, professionell och lättsam. Allt man söker hos en frisör!

Svar från Erika

Tusen tack för din fina recension Linnéa, vi uppskattar den mycket. Välkommen "hem" och hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Francesco M
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag måste säga att jag har provat många frisörer, och jag är inte lätt att tillfredsställa, men jag kände mig verkligen nöjd för första gången efter lång tid!! Mycket bra

Svar från Erika

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback Francesco, vi blir så glada av att höra att du är nöjd! Varmt välkommen tillbaka.

Anneli H
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Bemötande och duktig. Och ger bra tips och råd.

Svar från Erika

Tusen tack Anneli! Vi uppskattar verkligen din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Angelica F
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Superbra! Är jättenöjd. Proffsigt bemötande.

Svar från Erika

Tack för din feedback Angelica. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.