Erika

56 omdömen om Erika

Sedan starten hos Reco 2024
Thalia E
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Bästa frisör jag varit hos!!! Och då är jag ändå uppvuxen i Stockholm och har varit hos diverse frisörer. Super trevlig, duktig och kunnig. Kände mig super fin när jag gick ut.

Maria K
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Härligt bemötande, fantastisk massage i samband med tvätt och supernöjd med klippningen.

Svar från Erika

Tack för din fina feedback Maria. Det glädjer oss att att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Viggo K
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Har aldrig varit såhär nöjd med mitt hår förut! Erika var mycket trevlig och vi snackade igenom processen innan vi satte igång ock klippte vilket jag tyckte var mycket bra.

Svar från Erika

Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök Viggo. Tusen tack för din fina feedback! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Robert J

Erika är en ängel som alltid gör sitt yttersta för kunden 5+

Svar från Erika

Din feedback värmer, stort tack Robert! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Chantal P
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Supernöjd! Jättebra bemötande. Kommer tillbaka!

Svar från Erika

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Chantal. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Rosmarie H
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Väldigt bra och professionell. Jag har dålig syn, samt är hörseln nedsatt. Jag har därför svårt att höra och prata i publika miljöer. Erika uppfattade det och jag kunde istället bara njuta av hennes hårklippning som blev väldigt bra. Jag kommer tillbaka.

Svar från Erika

Vi är mycket tacksamma för din feedback och det glädjer oss att du känner dig nöjd med din upplevelse hos oss, Rosmarie! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Sofia J
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Bra bemötande och jag blev nöjd med klippningen.

Svar från Erika

Tusen tack, Sofia! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Peter H
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Ett alltigenom trevligt och professionellt bemötande

Svar från Erika

Tack för din feedback Peter. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Anna S
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Barnklippning hos Erika, hon var mycket trevlig och klippningen blev toppen.

Svar från Erika

Tack för din feedback Anna. Det glädjer oss att att du/ni är nöjda med besöket. Varmt välkommen tillbaka.

Joakim O
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Bra på att lyssna på önskemål från kunden och hitta lösningen utifrån det!

Svar från Erika

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Joakim, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.