Anna E

Anna E

131 omdömen om Anna E

Sedan starten hos Reco 2019
Marika L

Anna är proffsig och har en personlig närvaro som gör att man känner sig omhändertagen. Lång erfarenhet av klippning- det märks! Rekommenderas! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Anna E

Vad härligt att höra Marika! Tack för din fina feedback & för din rekommendation! Hjärtligt välkommen tillbaka!

Johanna H

Otroligt noggrann och duktig på alla plan! Förstår precis vad hon ska göra efter önskemål! Och resultatet blir alltid helt otroligt 🤩🤩

Svar från Anna E

Enorma tack för din fina feedback Johanna! Otroligt tacksamt att höra :) Varmt välkommen tillbaka!

Yvonne T

Hon är jättetrevlig. Synd att hon går på mammaledighet nu. Önskar henne lycka till o hoppas att Anna kommer tillbaka sen. Har varit nöjd med både personal o det arbete de utfört. Fortsätter gärna

Svar från Anna E

Stort tack för dina fina ord & lyckönskningar Yvonne, det betyder så mycket! Du är varmt välkommen åter :)

Emma L

Anna är toppen på alla sätt. Mvh Emma

Svar från Anna E

Tack för att du tog dig tid att ge feedback Emma. Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Satu K
Skrev om Anna E en del av WAU Notuddskajen

Bästa och trevligaste frisören i stan! Mycket duktig i att färga/slinga blont hår och även andra nyanser. Tar sig tid med kunden.

Svar från Anna E

Så fint att läsa! Tack snälla för dem orden och för att du tog dig tid att ge feedback Satu. Hjärtligt välkommen tillbaka!

Iris T
Skrev om Anna E en del av WAU Notuddskajen

Lyhörd, tålmodig, trevlig och väldigt duktig frisör. Supernöjd. Tack Anna! :)

Svar från Anna E

Tusen tack Iris för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Niala T

Anna är en super trevlig tjej som lyssnar på sina kunder och ger dem resultatet man önskar

Svar från Anna E

Stort stort tack Niala för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Eva A
Skrev om Anna E en del av WAU Notuddskajen

Proffsig, trevlig och så mysig salong!

Svar från Anna E

Tack så mycket Eva för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Emelie C

Noggrann och inlyssnande och supertrevlig

Svar från Anna E

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Mirelle M

Har gått till Anna i flera år och går alltid därifrån och älskar mitt nya hår, både färg och klippning!

Svar från Anna E

Stort stort tack Mirelle för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.