Anna Ö

Anna Ö

Anna är en glad och ambitiös tjej som ofta har ett skratt nära till hands. Redan som liten hade hon som mål att bli frisör. Hon har arbetat sedan 2017 och tog gesällen 2022. Idag drivs hon av kreativiteten i sitt jobb och brinner lite extra för färg oavsett ljust eller mörkt men älskar sitt arbete med att ge det där lilla extra för varje kunden.

57 omdömen om Anna Ö

Michelle M

Mycket nöjd, Anna är en riktig bra frisör.

Birgitta L

Ett trevligt bemötande och mycket nöjd med mina slingor.

Anneli S
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Lyssnade på vad jag vill ha i form av klippning och fick sitta lite längre för att bli så blond jag önskade. Kanske mer mjukare i borsten ha ha ha.. Ha en fin dag / Anneli Steam

Leila U
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Mycket bra, fint bemötande och framförallt kunnig😊

Alva H
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Aldrig varit så nöjd med resultatet

Hanna M
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande och blev så nöjd!

Svar från Anna Ö

Tack för din feedback Hanna. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Lena H
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Anna var duktig, hon frågade, diskuterade och var trevlig.

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din feedback Lena, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Ebba V
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Jättetrevlig och duktig. Blev jättenöjd.

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din feedback Ebba. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Sirpa W
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Mycket trevligt bemötande o lätt att förstå varandra beträffande mina önskemål. så jag tycker att hon levde upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis nöjd med min upplevelse när jag fick klippt mitt hår av Anna.

Svar från Anna Ö

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Sirpa, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Jennifer G

Väldigt trevligt och lärorikt besök! Ska absolut boka in till henne igen :)

Svar från Anna Ö

Din feedback betyder mycket för oss, tack Jennifer! Du är varmt välkommen tillbaka.