Linda B

185 omdömen om Linda B

Sedan starten hos Reco 2017
Marie P
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Super duktig frisör blev jättenöjd med min klippning.

Svar från Linda B

Tusen tack Marie. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Sofie S
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Mycket trevlig ock kunnig! Kommer tillbaka!

Svar från Linda B

Stort tack för din feedback Sofie! Det glädje oss att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen igen!

Mikaela D

Super nöjd! 🌟 Linda lyssnar in och utför sen det jag som kund vill ha. Resultatet är fantastiskt!

Svar från Linda B

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss, Mikaela, det är vi mycket tacksamma för! ⭐️ Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Jessica I

Jättetrevlig tjej och duktig tjej. Kommer tillbaka😊

Svar från Linda B

Tusen tack Jessica för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka 😊

Lotta S
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande och duktig. Jag blev så nöjd och kommer att återkomma nästa gång det är dags för en uppfräschning 👍

Svar från Linda B

Tack för din feedback Lotta. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök och du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för din uppfräschning.

Stina S
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Mycket nöjd med mitt besök hos Wau och Linda som var mycket trevlig och professionell.

Svar från Linda B

Tack för din feedback Stina. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Therése H

Jättenöjd! Räddade mitt risiga hår, blev suveränt 😊

Svar från Linda B

Tack för din feedback Therése! Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök och ditt hår 🤗 varmt välkommen tillbaka!

Josephine P

Supertrevlig och fint bemötande.

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Josephine, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Malin B
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Mycket bra och väldigt tillmötesgående.

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Malin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Jonna J
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Jättenöjd! Professionell och noggrann. Får en att känna sig avslappnad.

Svar från Linda B

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Jonna, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.