Linda B

174 omdömen om Linda B

Sedan starten hos Reco 2017
Anna
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Blev utomordentligt nöjd! Linda är proffsig och lyhörd. Hon visste precis vad som passa mig och jag kommer absolut komma tillbaka till henne. Rekommenderar varmt. 🥰

Svar från Linda B

Stort tack för din rekommendation och för din feedback Anna. Vi uppskattar dem mycket! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Eva V
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Jag blir alltid bra bemött av Linda jag blir aljltid nöjd när jag har varit hos Linda.jag tycker att Linda är kunnig duktig och jättetrevlig jag känner mig trygg när jag är där.jätebra frisör.

Svar från Linda B

Tack för din feedback Eva, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Wilma H

Trevligt och proffsigt bemötande

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Wilma, det betyder mycket att du tar dig tiden att ge oss den! Varmt välkommen tillbaka!

Ingela P
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Mycket skicklig och väldigt noggrann, som vanligt supernöjd 👌🏼

Svar från Linda B

Stort tack Ingela för din feedback. Du är varmt välkommen tillbaka!

Johan M
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Bästa bemötande och klippning man kan önska sig..! Rekomenderas varmt 😊

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Johan. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen igen! 🙂

Angelica D

Älskar när man kommer till proffs. Allt från start till slut var 10/10. Tack Linda, jag är mer än nöjd!

Svar från Linda B

Tusen tack för din 10:a Angelica! Din feedback betyder massor! Varmt välkommen tillbaka!

Dilnia A
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Äntligen hittat en bra frisör som kan hantera mina lockar. Alltid lika nöjd efter klippning hos Linda:)

Svar från Linda B

Tusen tack Dilnia för din feedback! Så fint att höra att du är nöjd med ditt besök :) Varmt välkommen åter!

Karolina K

She did her job perfectly. The cutting was very professional. She also has a great approach to kid.

Svar från Linda B

Thank you so much for taking the time to give us this feedback Karolina, we really appreciate it, welcome back!

Karin B
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Har bara gott att säga om Linda. Superbra!

Svar från Linda B

Din feedback värmer 🫶🏼 stort stort tack Karin! Varmt välkommen tillbaka.

Yvonne T
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Har bara träffat Linda B en gång så det är svårt att göra en bedömning men hon verkar trevlig och utförde plocket av mina bryn bra. Ser fram emot nästa gång

Svar från Linda B

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Yvonne, och vad roligt att du ser fram emot nästa besök! Du är varmt välkommen när det är dags igen!