Sandra M

Sandra M

166 omdömen om Sandra M

Annika O
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Mycket fin och trevlig. Verkar mycket kunnig som frisör.Färgade slingor som jag är så nöjd med.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Annika, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Neo W
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är grym på att klippa och väldigt trevlig. Så nöjd +++++

Svar från Sandra M

Tack för din feedback, Neo. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Helene B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevlig, lyhörd och väldigt noggrann. Håret (både klippning och färg) blev väldigt bra!

Svar från Sandra M

Tusen tack Helene! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Christer H
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Jag ville göra mig snygg inför min 80årsdag. Sandra lyssnade på mig och resultatet blev över förväntan. Jag är mycket nöjd och återkommer definitivt

Svar från Sandra M

Tack för din feedback, Christer. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. STORT grattis till dig och dina 80 år 🥳 Fira nu ordentligt , så är du välkommen tillbaka igen när det är dags igen!

Lisa K
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Hon bemötte mig med glatt leende och var jätte trevlig! Mina förväntningar var mycket bra och blev nöjd. Vi småpratade lite medans processen, allting gick bra, jag klippte mig och färgade med balyage och slingor. :D

Svar från Sandra M

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, Lisa. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :D

Tim V
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Himla bra, rolig och trevlig. Alltid nöjd med resultatet.

Svar från Sandra M

Stort tack, Tim! Vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Jeanette J

Otroligt duktig! Sååå nöjd! ☺️

Svar från Sandra M

Tack för din feedback Jeanette. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök 😁 Varmt välkommen tillbaka.

Benita C
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra var jätteduktig och väldigt trevlig. Det var mitt första besök till salongen och jag kunde inte ha varit mer nöjd. Sandra lyssnade till mina önskningar, visade olika färg nyanser och resultatet var perfekt!! Rekommenderar absolut Sandra. Jag kommer återvända utan tvekan. Salongen är mycket trevlig och lätt att hitta.

Svar från Sandra M

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge din fina feedback, Benita. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka igen!

Linda F
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Tar hand om håret på bästa sätt, stylar och är supertrevlig

Svar från Sandra M

Tusen tack Linda! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Jane B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Både jag och dottern har varit nöjda när vi gått därifrån ⭐️

Svar från Sandra M

Vad roligt att ni är nöjda med era besök. Tack för din feedback Jane, den betyder mycket! Varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.