Sandra M

Sandra M

143 omdömen om Sandra M

Larissa B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra har klippt mig nu flera gånger och jag har varit nöjd varenda gång. Tack!

Svar från Sandra M

Stort tack Larissa, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Kristin L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Väldigt nöjd med Spraytan hos WAU, kan varmt rekommenderas!

Svar från Sandra M

Vad roligt att du är nöjd med din "solbränna" Kristin och tusen tack för din feedback. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Åsa T
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevlig utförare och fantastiskt resultat!

Svar från Sandra M

Tusen tack för din fina feedback Åsa, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Sandra L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Jag hade som förväntning att få lite hjälp och guidning om vad jag passar i till min huvudform och det fick jag. Sandra tipsade och lyssnade, första frisören jag träffat som inte bara försökte pracka på mig saker! Helt klart mitt nya favoritställe som jag kommer komma tillbaka till och rekommendera till andra.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din fina feedback Sandra, vi blir så glada & tacksamma av att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Annika P
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Lättsam, lyssnande och gjorde ett kanonjobb med håret!!!!

Svar från Sandra M

Tack så jättemycket för din feedback Annika, det glädjer att höra att du är nöjd med ditt hår! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Johan M
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Duktig, engagerad och fokuserad, nöjd med resultatet.

Svar från Sandra M

Vad roligt att du är nöjd. Stort tack för din feedback Johan, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Guri B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevlig bemötande. Nöjd med klippningen. Och har varit hos Sandra igen och klippt mig.

Svar från Sandra M

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Guri, vi uppskattar det mycket. Du är varmt välkommen tillbaka.

Helen B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Svar från Sandra M

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Helen, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Christina S
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Blir alltid nöjd när jag har varit hos Sandra. Färgen blir precis som jag vill ha den och klippningen oxå.

Svar från Sandra M

Varmt tack Christina för din fina feedback. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Christina F
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Professionell och trevlig bra prisnivå

Svar från Sandra M

Stort tack Christina för din feedback. Den betyder mycket för oss! Varmt välkommen åter!