Alice H

Alice H en del av WAU Visby

32 omdömen om Alice H

Sedan starten hos Reco 2021
    2023-01-29 Verifierad kund
    Alice bemöter en alltid med glad och positiv energi!
    2023-01-26 Verifierad kund
    Så underbart. Känner mig alltid välkommen och hemma. Kommer aldrig byta nagelterapeut. Så noggrann och kunnig. Bästa på ön.
    Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka. Alice H
    2022-12-16 Verifierad kund
    Skaffade avancerade naglar, blev jättenöjd. Har bokat nästa besök! Rekommenderar Alice starkt <3
    Tusen tack Nicole för dina fina ord, kul att du gillade dina nya naglar. Hoppas vi ses snart igen! Alice H
    2022-12-13 Verifierad kund
    Alice är en mycket trevlig o vänlig person känner mig alltid välkommen när jag är där. Något " surrigt" i lokalen ibland men alltid vänlig personal.
    Stort tack Maj för att du tog dig tiden att lämna denna recension! Varmt välkommen tillbaka :) Alice H
  • Ida P
    skrev om Alice H en del av WAU Visby
    2022-12-07 Verifierad kund
    Superbra!
    Trivs alltid och känns alltid glatt och trevligt
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter! Alice H
    2022-12-06 Verifierad kund
    Ett trevligt ställe där man om det skulle bli förseningar alltid blir extra omhändertagen med fika. Alla är tillmötesgående. Alice är alltid glad och trevlig och mycket noggrann. Gör vackra naglar som håller. Jag är helnöjd
    2022-11-11 Verifierad kund
    Alice är alltid så trevlig och glad, man känner sig bekväm och väl omhändertagen när man kommer till WAU (alltid glatt bemötande från alla som jobbar där!). Alice frågar också alltid om formen är rätt, om man är nöjd med tjocklek osv. Superproffsig och så duktig!! Kan varmt rekommendera!
    Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden till att lämna denna recension! Varmt välkommen tillbaka. Alice H
    2022-11-11 Verifierad kund
    Det är alltid en härlig stund hos Alice! Hon sprider ett lugn och är fantastiskt duktig i sitt hantverk 🤗
    Stort tack Emma för dina fina ord, vi ses snart igen =) Alice H
    2022-11-06 Verifierad kund
    Alltid positiv och serviceminded.
    Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka! Alice H
    2022-09-09 Verifierad kund
    Var hos Alice för första gg och gjorde nagelförlängning. Hon var trevlig, kunnig och gjorde ett jättebra jobb.
    Stort tack för din feedback, vilka fina ord! Varmt välkommen tillbaka :) Alice H