Alice H

63 omdömen om Alice H

Sedan starten hos Reco 2021
Gun P
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Trevligt bemötande öppen och lätt att prata med. //Gun

Svar från Alice H

Stort tack för din feedback Gun, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Ulrica L
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Så nöjd varje gång jag varit hos Alice. Hon vet och ser vad jag behöver och vill ha.

Svar från Alice H

Stort tack Ulrica, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Maud H
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Det var första mötet! Alice var professionell vänlig o trevlig!Alice gjorde en bra manikyr med en snygg färg!

Svar från Alice H

Din feedback värmer, stort stort tack Maud! Varmt välkommen tillbaka.

Elma L
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Bästa Nagelteknologen i Visby, så duktig, kunnig, kreativ och omtänksam. Går alltid där ifrån med finare naglar en jag kunnat tänka mig.

Svar från Alice H

Stort stort tack för dina värmande ord Elma! Betyder massor att du tar dig tiden att ge feedback. Varmt välkommen tillbaka.

Maj N
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

jag tycker mycket bra om Jag tycker mycket om Alice alltid positiv o vänlig.

Svar från Alice H

Tusen tack för dina fina ord Maj. Din feedback betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Gunilla N
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alice är alltid glad, personlig och trevlig. Hon gör alltid ett utmärkt och noggrant arbete. Resultatet är alltid över förväntan . Kram Alice Gunilla

Svar från Alice H

Tusen tusen tack för din fina feedback Gunilla, den värmer ❤️ Varmt välkommen åter!

Tina M
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alltid såå trevlig och tillmötesgående. Noggrann och väldigt skicklig. Kan varmt rekommendera henne. Man blir aldrig besviken

Svar från Alice H

Tusen tack för dina fina ord Tina och för din rekommendation. Varmt välkommen tillbaka!

Elvira H
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Supertrevlig tjej. Kände mig jätte välkommen. Vi hade en bra pratstund och hon var väldigt öppen. Sen att hon gjorde ett superbra jobb var bara ett extra pluss. Kunde inte varit mer nöjd

Svar från Alice H

Tusen tack för dina fina ord Elvira. Varmt välkommen tillbaka!

Elisabeth H
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Mycket nöjd med mina vackra naglar.

Svar från Alice H

Vad roligt att höra Elisabeth! Tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka.

Moa W
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Väldigt bra service! Rekommenderar starkt!

Svar från Alice H

Tack Moa! Betyder mycket för oss att du tog dig tid att skriva en recension. Välkommen åter.