Alice H

Alice H

Alice H en del av WAU Visby

Läs vad 26 Läs vad Alice H

2022-11-11 Verifierad kund
    Alice är alltid så trevlig och glad, man känner sig bekväm och väl omhändertagen när man kommer till WAU (alltid glatt bemötande från alla som jobbar där!). Alice frågar också alltid om formen är rätt, om man är nöjd med tjocklek osv. Superproffsig och så duktig!! Kan varmt rekommendera!
    Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden till att lämna denna recension! Varmt välkommen tillbaka. Alice H
    2022-11-11 Verifierad kund
    Det är alltid en härlig stund hos Alice! Hon sprider ett lugn och är fantastiskt duktig i sitt hantverk 🤗
    Stort tack Emma för dina fina ord, vi ses snart igen =) Alice H
    2022-11-06 Verifierad kund
    Alltid positiv och serviceminded.
    Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka! Alice H
    2022-09-09 Verifierad kund
    Var hos Alice för första gg och gjorde nagelförlängning. Hon var trevlig, kunnig och gjorde ett jättebra jobb.
    Stort tack för din feedback, vilka fina ord! Varmt välkommen tillbaka :) Alice H
    2022-09-09 Verifierad kund
    Alice är jättebra och jag fick ett helt nytt set av gellack, mycket nöjd .
    Tusen tack för dina fina ord! Varmt välkommen tillbaka! Alice H
  • Kristin R
    skrev om Alice H en del av WAU Visby
    2022-08-28 Verifierad kund
    Alice gör fantastiska naglar! Noggrann, kreativ, massa idéer och alltid ett hållbart resultat. Bäst helt enkelt.
    Tusen tack Kristin för din feedback och för att du tog dig tiden till att skriva detta omdöme. Hoppas vi ses snart igen :) Alice H
  • 2022-05-20 Insamlad av företaget
    Fantastiskt ställe! Alice är jättetrevlig och otroligt duktig och professionell.
    Har redan bokat ny tid!
    Tusen tack för dina fina ord. Vi ses snart igen! Alice H
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Gjorde naglar och blev supernöjd. Alice är en jättegullig o trevlig tjej
    Tack för din feedback och värmande ord! Varmt välkommen tillbaka. Alice H
  • 2022-02-23 Insamlad av företaget
    Hon är jättetrevlig och bäst på naglar. Jag vet för jag har varit hos andra. Och sen har hon det bästa märket det håller längst.
    Tusen tack för att du tog dig tiden till att lämna detta omdöme. Varmt välkommen tillbaka! Alice H
  • 2022-01-27 Insamlad av företaget
    Professionell och grymt duktig på de hon gör.
    Tusen tack för dina fina ord! Varmt välkommen tillbaka! Alice H