Webhallen Solna

4.5 / 5 i betyg — 12 rekommendationer
BM Car Group
BM Car Group
Sten N:
Jag är nöjd med mitt köp. Försäljarna var vänliga och tillmötesgående.
Hemsida
Adress
Englundavägen 5
17141 SOLNA

Läs vad 12 användare tycker om Webhallen Solna

• Anette N
    Anette N skrev om Webhallen Solna
    Handlat många gånger på Webhallen, blir alltid lika nöjd. (Här handlar alla mina datanördvänner.) Vad jag gillar förutom det stora sortimentet till bra priser är att här får man hjälp även om man inte är dataproffs själv.
  • magnus s
    magnus s skrev om Webhallen Solna
    Alltid bra bemötande, kunnig personal, fantastiska priser!!

Bästa elektronik butiken i Sverige?
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Webhallen Solna
    Jag gillar verkligen webhallen i sumpan. Alltid trevlig och kompetent personal. Man får liksom en känsla av att man vill tillbaka och handla mer. Webhallen har även en mycket trevlig hemsida så man kan vara väl förberedd när man kommer dit för att göra sitt inköp.
    Nikke L gillar detta
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Webhallen Solna
    Mycket bra service i butiken och väldigt kompetent personal på plats.

De håller riktigt bra priser samt att de har en mycket bra sida som alltid känns fräsch och uppdaterad.

Ett av mina absoluta förhandsval när det gäller inköp av hårdvara/mjukvara i Stockholm.
    Nikke L gillar detta
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Webhallen Solna
    Gick snabbt att få ut mina prylar med trevligt bemötande.
  • Vicktor J
    Vicktor J skrev om Webhallen Solna
    Bra utbud, dock väldigt jobbig väntetid i butiken (Sundbyberg).
  • Jocke S
    Jocke S skrev om Webhallen Solna
    Mycket bra hemsida. Informationen om produkterna är mycket bra och leveranserna är snabba som blixten.
  • Nilowisch
    Nilowisch skrev om Webhallen Solna
    Mycket bra hemsida !!
    Coola priser.
    Men men, tröttare personal än dom som jobbar i Sumpan får man leta efter !
    Har ännu inte mött 1 enda glad min vid något av alla mina besök där !?
    Och då är jag en ganska trevlig kille att göra affärer med...
    Skärpning tack !!!!
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Webhallen Solna
    Har handlat på Webhallen sedan de öppnade första butiken vid Adolf Fredrik. Stort lager, snabb service, ypperlig hemsida och oftast väldigt bra priser gör det till en suverän affär. Att de nu har fler butiker man besöka är ju ännu bättre
  • Peter K
    Peter K skrev om Webhallen Solna
    Jag fick min beställning redan en dag efter beställningen. Konkurennterna tar ca 3-4 dagar att skicka och svara på mail så tar det ca 3 dagar, Webhallen svara inom ett par timmar vilket man känner sig tryck i köpet och kan snabbt få reda på om man har missat något eller har frågor. Klart att folk skall handla hos Webhallen.se det tycker i alla fall jag!
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Webhallen Solna
    Mycket bra webbbutik. Har väldigt stort utbud och låga priser. Snabba leveranser och bra service.
  • Karl W
    Karl W skrev om Webhallen Solna
    Sveriges kanske största utbud samt har alltid bra priser. Ligger centralt placerat med sina två hämtbutiker och har ett lojalitetssystem som är bra för trogna kunder. Gillar att kunna se köphistorik och tidigare ordrar m.m.

Företag nära Webhallen Solna:

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 17, Solna
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
Fredrik F:
Hon var i stort sett perfekt på alla sätt och vis

Svenska Mäklarhuset Solna

Råsundavägen 121, SOLNA
Svenska Mäklarhuset Solna
Benjamin W:
Adam sticker ut bland alla de mäklare vi varit i kontakt med i samband med våra bostadsbyten. Inte för att han lyckats motsvara våra förvänt...

Wellkept

Englundavägen 2, SOLNA
Wellkept
Arne A:
Bilen som ny, Wellkept tvättade motor och motorrummet. Bra också att lånebil erbjuds!

Fastighetsbyrån Solna

Solnatorg 13, SOLNA
Fastighetsbyrån Solna
André H:
Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och framförallt Tony GH Lundberg till alla som funderar på att sälja/köpa. Jag hade problem med en annan m...

Speedy Bilservice Solna

Västra Vägen 13, SOLNA
Speedy Bilservice Solna
Clara M:
Bytte bakre ljuddämpare. Ok service med rekommendation att byta av den främre.