Alla kategorier Dator Stockholms län Solna Webhallen Sverige AB

Englundavägen 5, 171 41 Solna — Visa karta

Läs vad 12 kunder tycker om Webhallen Sverige AB

• Anette N
    Anette N skrev om Webhallen Sverige AB
    Handlat många gånger på Webhallen, blir alltid lika nöjd. (Här handlar alla mina datanördvänner.) Vad jag gillar förutom det stora sortimentet till bra priser är att här får man hjälp även om man inte är dataproffs själv. Läs mer
  • magnus s
    magnus s skrev om Webhallen Sverige AB
    Alltid bra bemötande, kunnig personal, fantastiska priser!!

Bästa elektronik butiken i Sverige? Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Webhallen Sverige AB
    Jag gillar verkligen webhallen i sumpan. Alltid trevlig och kompetent personal. Man får liksom en känsla av att man vill tillbaka och handla mer. Webhallen har även en mycket trevlig hemsida så man kan vara väl förberedd när man kommer dit för att göra sitt inköp. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Webhallen Sverige AB
    Mycket bra service i butiken och väldigt kompetent personal på plats.

De håller riktigt bra priser samt att de har en mycket bra sida som alltid känns fräsch och uppdaterad.

Ett av mina absoluta förhandsval när det gäller inköp av hårdvara/mjukvara i Stockholm. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Webhallen Sverige AB
    Gick snabbt att få ut mina prylar med trevligt bemötande. Läs mer
  • Vicktor J
    Vicktor J skrev om Webhallen Sverige AB
    Bra utbud, dock väldigt jobbig väntetid i butiken (Sundbyberg). Läs mer
  • Jocke S
    Jocke S skrev om Webhallen Sverige AB
    Mycket bra hemsida. Informationen om produkterna är mycket bra och leveranserna är snabba som blixten. Läs mer
  • Nilowisch
    Nilowisch skrev om Webhallen Sverige AB
    Mycket bra hemsida !!
    Coola priser.
    Men men, tröttare personal än dom som jobbar i Sumpan får man leta efter !
    Har ännu inte mött 1 enda glad min vid något av alla mina besök där !?
    Och då är jag en ganska trevlig kille att göra affärer med...
    Skärpning tack !!!! Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Webhallen Sverige AB
    Har handlat på Webhallen sedan de öppnade första butiken vid Adolf Fredrik. Stort lager, snabb service, ypperlig hemsida och oftast väldigt bra priser gör det till en suverän affär. Att de nu har fler butiker man besöka är ju ännu bättre Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Webhallen Sverige AB
    Jag fick min beställning redan en dag efter beställningen. Konkurennterna tar ca 3-4 dagar att skicka och svara på mail så tar det ca 3 dagar, Webhallen svara inom ett par timmar vilket man känner sig tryck i köpet och kan snabbt få reda på om man har missat något eller har frågor. Klart att folk skall handla hos Webhallen.se det tycker i alla fall jag! Läs mer
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Webhallen Sverige AB
    Mycket bra webbbutik. Har väldigt stort utbud och låga priser. Snabba leveranser och bra service. Läs mer
  • Karl W
    Karl W skrev om Webhallen Sverige AB
    Sveriges kanske största utbud samt har alltid bra priser. Ligger centralt placerat med sina två hämtbutiker och har ett lojalitetssystem som är bra för trogna kunder. Gillar att kunna se köphistorik och tidigare ordrar m.m. Läs mer

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY