Welledge AB

Kornhamnstorg 6, 111 27 Stockholm — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, TÄBY
Täbyhälsan
Lotta L:
alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort

Företag inom hälsovård nära Welledge AB:

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård... Läs mer ›
Maria T:
Supernöjd med min maskin! Går i princip vare dag i veckan.

Läs vad 9 kunder tycker om Welledge AB

• Catherine H
    Catherine H skrev om Welledge AB
    Den bästa behandling för kropp och själ som jag har kommit i kontakt med Catherine H
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Welledge AB
    Jag blev rekommenderad av min barnmorska att gå till Martin på Welledge för att kolla upp mitt bäcken efter förlossningen. Jag var lite skeptisk inför mitt första besök eftersom jag trodde att en kiropraktor knäcker kotor och symptomen bara tillfälligt försvinner. Men Martins mjuka tryck på kroppen gör otrolig skillnad och jag känner mig som en ny människa efteråt. Jag har blivit av med min ständiga huvudvärk efter att jag börjat gå på Welledge!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Welledge AB
    Alternativa behandlingsmetoder för bättre hälsa brukade inte vara min grej. Men Martins metoder fungerar - detta är lika på riktigt som att gå till doktorn när du är ordentligt sjuk. Jag är ännu inte färdigbehandlad men både jag o ryggen är tydligt gladare!

Jag är också helt fascinerad av vad lätta beröringar på kroppen kan skapa för rörelser - magiskt! Martin är otroligt kunnig om kroppen och du mår bra bara av att komma hit.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Welledge AB
    Welledge ligger i många fall före läkare och myndigheter i rekommendationer om hälsa. Ett exempel är D-vitamin som länge propagerats för på Welledge och som nyligen Livsmedelsverket höjde rekommenderat dagligt intag för. Resultaten tar tid och är ofta diffusa, men bättre kondition, mer energi, bättre läkning, mer smidighet, färre och kortare förkylningar samt minskad pollenallergi är några saker jag märkt och det vore märkligt sammanträffande i tid om det inte fanns något orsakssamband.
  • Per H
    Per H skrev om Welledge AB
    Som ett led i min strävan att vara frisk och stark långt upp i åldern, går jag hos Martin Fransson regelbundet. Hans subtila metoder gör underverk. Eller hur ska jag förklara att hälsomätningen 2009 sammanfattades i att min kropp hade en biologisk ålder på 45 år. Vi mätningen nyss, fyra år senare, är samma hälsosammanfattning 33 år!!!

Om jag är nöjd? Ja!
    Per Hörberg, 57 år
  • Rasmus N
    Rasmus N skrev om Welledge AB
    Funkade kanon för mig på alla sätt. Bra system med grupptider...
  • Rosario R
    Rosario R skrev om Welledge AB
    Oerhört kunniga. Vänliga, de inbjuder till att du kommer i kontakt med det bästa inom dig :-)
  • Malin C
    Malin C skrev om Welledge AB
    Sedan jag börjat gå till Welledge har min migrän försvunnit, mina magproblem och även min onda höft. Har i flera år gått och försökt få hjälp, hos en naprapat lindras problemen tillfälligt men det onda kommer tillbaka. Welledge har också fått mig att kunna hantera stress. Även fast jag inte har problem går jag dit för att få slappna av och andas, min oas i en stressig tillvaro. Personalen är den bästa!... I LOVE IT!!
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Welledge AB
    Har du huvudvärk, ont i ryggen eller kanske andra krämpor och ovanpå det inte mår bra psykiskt, då kan jag rekommendera att kontakta Welledge!!
    Martin Fransson är fantastisk, lugn sansad och har en fantastisk fingertoppskänsla!!
    Thomas

Kornhamnstorg 6, 111 27 Stockholm