Welledge AB

5.0 i betyg av av 9 omdömen
Vår ambition är att du skall må bra och uppnå de hälsoresultat du önskar med vårt stöd så snabbt som möjligt med varaktigt resultat. Vi kombinerar kiropraktik, biofeedback och Brain & SpineGym i våra program för att uppnå dina mål tillsammans med dig..

De som söker oss kommer främst av följande orsaker:
1. Smärta/värk och stelhet i ländrygg, bäcken, höfter, huvudvärk, nackbesvär, yrsel eller gnisslar tänder.
2. Stressrelaterade besvär som oro, ångest, nedstämdhet, sömnproblem och trötthet.
3. Funktionsförbättring av hjärnan och fysiologin, så som ökad muskelstyrka, ökad lungkapacitet, ökad koordination och balans.

Vi rekommenderar att du tar kontakt med oss för att få en bedömning om dina behov lämpar sig för vårt sätt att arbeta.

Din Hälsa mäts genom att se om du har ett balanserat nervsystem som responderar optimalt på belastningar i din miljö.

Vi arbetar med dig när du söker för ett problem, samt långsiktigt för att du skall må bra och vara på topp genom hela livet och alla dess skeden. Till oss kommer såväl hela familjer, barn i alla åldrar, vuxna och äldre. Alla med en ryggrad och nervsystem förtjänar att må bättre med stöd av Kiropraktik!

Welledge i Gamla stan grundades 2005 av kiropraktor Martin Fransson, yrkesverksam sen 1996. Med inriktning på kiropraktor system där arbetar med lätta kontakter för att påverka hjärnan och kroppens reflexsystem till förbättrad funktion.

Martin Fransson är författare till boken Din Hälsokälla är Du –Utveckla dina fem hälsopelare
som är en del av våra program.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 9 kunder tycker om Welledge AB