Westmans VVS

Westmans VVS

Llama 070-595 20 35 www.westmansvvs.se

About company

Företaget startades 1979 av Kjell och Siv Westman som ett handelsbolag. År 1983 ombildades företaget till aktiebolag och heter numera Westmans VVS- och Rörisolerings AB, drivet som ett familjeföretag. Westmans VVS- och Rörisolerings AB har certifikat för både VVS- och Rörisoleringsarbeten. Vår målsättning är att våra kunder...

10 omdömen om Westmans VVS

Eva C
Escribió sobre Westmans VVS

Tack snälla för er flexibilitet, väl utförda arbete och det väl överkomliga slutpriset. Vi är mycket nöjda och tacksamma för att det blev ni som hjälpte oss med vårt badrum.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Niklas D
Escribió sobre Westmans VVS

Anlitade Johan på Westmans VVS efter att ha läst rekommendationerna på Reco och är supernöjd. Snabbt, proffsigt och prisvärt.

David B gillar detta
Endre F
Escribió sobre Westmans VVS

Jag hade ett VVS-jobb att göra i mitt kök, skrev till ett flertal företag och Westmans VVS var de enda som dök upp i tid och gav en vettig offert. Helnöjd med arbetet.

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Jarina E

seriost företag,bra service.rekommenderar.

Joakim S
Escribió sobre Westmans VVS

Fick hjälp med byte av felande blandare i köket. De var snabba och hjälpsamma. Bra pris också.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Åsa E
Escribió sobre Westmans VVS

Jag har bara positivt att säga om Westmans VVS. Mycket trevlig bemötande. Jag upplevde dem verkligen seriösa. Jobbet utfördes precis som utlovat!! Jag kan verkligen rekommendera denna firma!!!

Anna N
Escribió sobre Westmans VVS

Mycket bra. Hjälpsamma, tillmötesgående, uppmärksamma och noga med att stämma av med mig om det funnits frågetecken. Proffsiga och punktliga.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Henry E
Escribió sobre Westmans VVS

Kan rekommendera Westmans VVS. Kom på den tid vi bestämt. De olika hantverkarna bytte av varandra på ett bra sätt för de olika delar som skulle utföras. Bra och snyggt utfört arbete.

Mattias E
Escribió sobre Westmans VVS

Seriöst företag med trevligt bemötande, flexibiletet och serviceanda.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Inger I
Escribió sobre Westmans VVS

Bra, snabb och bra service till bra pris.