Westmans VVS

Björnsonsgatan 69, 168 43 Bromma — Visa karta

Företaget startades 1979 av Kjell och Siv Westman som ett handelsbolag. År 1983 ombildades företaget till aktiebolag och heter numera Westmans VVS- och Rörisolerings AB, drivet som ett familjeföretag.

Westmans VVS- och Rörisolerings AB har certifikat för både VVS- och Rörisoleringsarbeten.

Vår målsättning är att våra kunder ska vara nöjda med utfört arbete. Vi vill att resultatet av våra jobb skall uppfylla givna krav, att våra leveranser ska ske i rätt tid och slutbesiktigas utan fel.

I vårt arbete strävar vi alltid efter att förbättra villkoren får såväl människor som miljö.
Blecktornsgränd 13, 11824, STOCKHOLM

Badrumsrenoverare nära Westmans VVS:

Vällingbyvägen 154, VÄLLINGBY
Jag har en lång och gedigen erfarenhet, då jag varit verksam inom branschen i nä... Läs mer ›
Erna Z:
Målnings- och snickerijobb. Trevligt bemötande, jobbade flitigt och höll tider. Bra utfört jobb. Tydlig redovisning av nedlagt jobb.

Ulvsundavägen 108, BROMMA
När du renoverar ditt hem är det inte bara en investering för att öka värdet på ... Läs mer ›
Eva O:
Jag tog hjälp av ASH Bygg för att helrenovera mitt badrum. Det blev en total omgörning, med golvvärme, spotlights i taket, nytt fint kakel, ...

Annedalsvägen 73, Bromma
Annedal Bygg och Badrum står till tjänst vid renovering och nybyggen samt el, rö... Läs mer ›
therese b:
Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen...

Masugnsvägen 30, BROMMA
Vi höjer värdet på din fastighet med renovering eller nybyggnation. Bygg, VVS, e... Läs mer ›
Ida-Maria G:
Punktliga. Noggranna. Håller offerten. Tydlig kommunikation och egna rekommendationer. Vi är mycket nöjda!

Läs vad 10 kunder tycker om Westmans VVS

• Eva C
    Eva C skrev om Westmans VVS
    Tack snälla för er flexibilitet, väl utförda arbete och det väl överkomliga slutpriset. Vi är mycket nöjda och tacksamma för att det blev ni som hjälpte oss med vårt badrum.
  • Niklas D
    Niklas D skrev om Westmans VVS
    Anlitade Johan på Westmans VVS efter att ha läst rekommendationerna på Reco och är supernöjd. Snabbt, proffsigt och prisvärt.
    David B gillar detta
  • Endre F
    Endre F skrev om Westmans VVS
    Jag hade ett VVS-jobb att göra i mitt kök, skrev till ett flertal företag och Westmans VVS var de enda som dök upp i tid och gav en vettig offert. Helnöjd med arbetet.
  • Jarina E
    Jarina E skrev om Westmans VVS
    seriost företag,bra service.rekommenderar.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Westmans VVS
    Fick hjälp med byte av felande blandare i köket. De var snabba och hjälpsamma. Bra pris också.
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Westmans VVS
    Jag har bara positivt att säga om Westmans VVS. Mycket trevlig bemötande. Jag upplevde dem verkligen seriösa. Jobbet utfördes precis som utlovat!! Jag kan verkligen rekommendera denna firma!!!
  • Anna N
    Anna N skrev om Westmans VVS
    Mycket bra. Hjälpsamma, tillmötesgående, uppmärksamma och noga med att stämma av med mig om det funnits frågetecken. Proffsiga och punktliga.
  • Henry E
    Henry E skrev om Westmans VVS
    Kan rekommendera Westmans VVS. Kom på den tid vi bestämt. De olika hantverkarna bytte av varandra på ett bra sätt för de olika delar som skulle utföras. Bra och snyggt utfört arbete.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Westmans VVS
    Seriöst företag med trevligt bemötande, flexibiletet och serviceanda.
  • Inger I
    Inger I skrev om Westmans VVS
    Bra, snabb och bra service till bra pris.

Björnsonsgatan 69, 168 43 Bromma