Westmans VVS

Björnsonsgatan 69, 168 43 Bromma — Visa karta

Företaget startades 1979 av Kjell och Siv Westman som ett handelsbolag. År 1983 ombildades företaget till aktiebolag och heter numera Westmans VVS- och Rörisolerings AB, drivet som ett familjeföretag.

Westmans VVS- och Rörisolerings AB har certifikat för både VVS- och Rörisoleringsarbeten.

Vår målsättning är att våra kunder ska vara nöjda med utfört arbete. Vi vill att resultatet av våra jobb skall uppfylla givna krav, att våra leveranser ska ske i rätt tid och slutbesiktigas utan fel.

I vårt arbete strävar vi alltid efter att förbättra villkoren får såväl människor som miljö.
Disavägen 19, 19163, SOLLENTUNA
Norrsidans Bygg AB
Annette G:
Jag har haft kontakt med företaget vid flera tillfällen, har haft hjälp med att bygga om hela mitt kök, som blev jätte bra, bytt ut gamla fö...

Badrumsrenoverare nära Westmans VVS:

Vällingbyvägen 154, VÄLLINGBY
Jag har en lång och gedigen erfarenhet, då jag varit verksam inom branschen i nä... Läs mer ›
Erna Z:
Målnings- och snickerijobb. Trevligt bemötande, jobbade flitigt och höll tider. Bra utfört jobb. Tydlig redovisning av nedlagt jobb.

Ulvsundavägen 134, Bromma
Kontakta oss för mer info samt offert! Läs mer ›
Anita J:
Fantastiskt bemötande från början till slut. Vi har fått stöd i val av produkter liksom när i tiden vissa leveranser bör ske för att logisti...

Ranhammarsvägen 29, Bromma
Vi är en seriös flytta som erbjuder byggtjänster till konkurrenskraftiga priser! Läs mer ›
Ola B:
Kompakt Bygg har gjort ett mycket bra jobb. De är proffsiga, väl planerat projekt och under arbetet kommunicerade de med oss. Noggranna och ...

Annedalsvägen 73, Bromma
Annedal Bygg och Badrum står till tjänst vid renovering och nybyggen samt el, rö... Läs mer ›
Mats H:
Bra bemötande ifrån början till slut. Lätt att gå igenom om vad som ska göras. Enkelt att mötas upp under arbetets gång för att dubbelk...

Läs vad 10 kunder tycker om Westmans VVS

• Eva C
    Eva C skrev om Westmans VVS
    Tack snälla för er flexibilitet, väl utförda arbete och det väl överkomliga slutpriset. Vi är mycket nöjda och tacksamma för att det blev ni som hjälpte oss med vårt badrum.
  • Niklas D
    Niklas D skrev om Westmans VVS
    Anlitade Johan på Westmans VVS efter att ha läst rekommendationerna på Reco och är supernöjd. Snabbt, proffsigt och prisvärt.
    David B gillar detta
  • Endre F
    Endre F skrev om Westmans VVS
    Jag hade ett VVS-jobb att göra i mitt kök, skrev till ett flertal företag och Westmans VVS var de enda som dök upp i tid och gav en vettig offert. Helnöjd med arbetet.
  • Jarina E
    Jarina E skrev om Westmans VVS
    seriost företag,bra service.rekommenderar.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Westmans VVS
    Fick hjälp med byte av felande blandare i köket. De var snabba och hjälpsamma. Bra pris också.
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Westmans VVS
    Jag har bara positivt att säga om Westmans VVS. Mycket trevlig bemötande. Jag upplevde dem verkligen seriösa. Jobbet utfördes precis som utlovat!! Jag kan verkligen rekommendera denna firma!!!
  • Anna N
    Anna N skrev om Westmans VVS
    Mycket bra. Hjälpsamma, tillmötesgående, uppmärksamma och noga med att stämma av med mig om det funnits frågetecken. Proffsiga och punktliga.
  • Henry E
    Henry E skrev om Westmans VVS
    Kan rekommendera Westmans VVS. Kom på den tid vi bestämt. De olika hantverkarna bytte av varandra på ett bra sätt för de olika delar som skulle utföras. Bra och snyggt utfört arbete.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Westmans VVS
    Seriöst företag med trevligt bemötande, flexibiletet och serviceanda.
  • Inger I
    Inger I skrev om Westmans VVS
    Bra, snabb och bra service till bra pris.

Björnsonsgatan 69, 168 43 Bromma