Westmans VVS

Björnsonsgatan 69, 168 43 Bromma — Visa karta

4.6 i betyg av av 10 omdömen
Företaget startades 1979 av Kjell och Siv Westman som ett handelsbolag. År 1983 ombildades företaget till aktiebolag och heter numera Westmans VVS- och Rörisolerings AB, drivet som ett familjeföretag.

Westmans VVS- och Rörisolerings AB har certifikat för både VVS- och Rörisoleringsarbeten.

Vår målsättning är att våra kunder ska vara nöjda med utfört arbete. Vi vill att resultatet av våra jobb skall uppfylla givna krav, att våra leveranser ska ske i rätt tid och slutbesiktigas utan fel.

I vårt arbete strävar vi alltid efter att förbättra villkoren får såväl människor som miljö.

Läs vad 10 kunder tycker om Westmans VVS

• 2016-05-11

Eva C skrev om Westmans VVS
    Tack snälla för er flexibilitet, väl utförda arbete och det väl överkomliga slutpriset. Vi är mycket nöjda och tacksamma för att det blev ni som hjälpte oss med vårt badrum. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • Niklas D

2014-11-18

Niklas D skrev om Westmans VVS
    Anlitade Johan på Westmans VVS efter att ha läst rekommendationerna på Reco och är supernöjd. Snabbt, proffsigt och prisvärt. Läs mer
    David B gillar detta
  • 2014-10-20

Endre F skrev om Westmans VVS
    Jag hade ett VVS-jobb att göra i mitt kök, skrev till ett flertal företag och Westmans VVS var de enda som dök upp i tid och gav en vettig offert. Helnöjd med arbetet. Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2014-10-17

Jarina E skrev om Westmans VVS
    seriost företag,bra service.rekommenderar. Läs mer
  • 2014-10-17

Joakim S skrev om Westmans VVS
    Fick hjälp med byte av felande blandare i köket. De var snabba och hjälpsamma. Bra pris också. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 66 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2013-03-18

Åsa E skrev om Westmans VVS
    Jag har bara positivt att säga om Westmans VVS. Mycket trevlig bemötande. Jag upplevde dem verkligen seriösa. Jobbet utfördes precis som utlovat!! Jag kan verkligen rekommendera denna firma!!! Läs mer
  • 2013-03-08

Anna N skrev om Westmans VVS
    Mycket bra. Hjälpsamma, tillmötesgående, uppmärksamma och noga med att stämma av med mig om det funnits frågetecken. Proffsiga och punktliga. Läs mer
  • Sponsor
    MF Rör AB
    4.6 / 5 i betyg — 10 omdömen
    "Åter igen ett jättebra jobb med stambyte i en källare i ett av våra hus i vår bostadsförening. Snabba, effektiva, håller både tidsplan och p"
  • Henry E

2012-10-10

Henry E skrev om Westmans VVS
    Kan rekommendera Westmans VVS. Kom på den tid vi bestämt. De olika hantverkarna bytte av varandra på ett bra sätt för de olika delar som skulle utföras. Bra och snyggt utfört arbete. Läs mer
  • 2012-09-21

Mattias E skrev om Westmans VVS
    Seriöst företag med trevligt bemötande, flexibiletet och serviceanda. Läs mer
  • Sponsor
    Optimal Plattsättning
    4.3 / 5 i betyg — 7 omdömen
    "Väldigt duktiga och professionella. Har genomfört flertalet arbeten både på min klinik och hemma. Alltid utmärkt arbete. Rekommenderar stark"
    Jonatan Oberly D
  • 2012-09-19

Inger I skrev om Westmans VVS
    Bra, snabb och bra service till bra pris. Läs mer

Bästa badrumsrenoverarna i Stockholm:

Nicklas Roland T Nicklas Roland T tycker:
“Vi är supernöjda med vår badru...” Läs mer