Louise

23 omdömen om Louise

Sedan starten hos Reco 2024
Elin W
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Hon var väldigt trevlig. Jag visste inte riktigt hur jag ville ha håret men hon hjälpte mig komma fram till något som jag är mycket nöjd med. Kan definitivt rekommendera!

Susanne C
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Super duktig och kunnig och har idéer kommer med förslag. Kan varmt rekommenderas!

Sara S
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Alltid lika fint bemötande och proffsig klippning av Louise!

Ellen J
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Blir alltid lika nöjd efter varje besök!! Louise hör och lyssnar på en och skapar magi i frisörstolen <3

Jessica H
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Louise är en fantastisk frisör! Man möts alltid av ett leende när man kommer till salongen! Lyssnar på kunden, har ideer och är så himla glad och trevlig!!

Elin S
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Så trevlig och duktig frisör! Blev så varmt bemött av henne i salongen! Hon utförde ett fantastiskt jobb på mitt hår och jag är så himla nöjd!

Svar från Louise

Tack snälla Elin för dina ord! Jag vill alltid att du som kund ska känna dig bra bemött! Ett nöje att få ta hand om dig! ☺️

Veronica P
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Duktig och lyhörd frisör kan varmt rekommenderas…

Tack snälla Veronica för dina fina ord! ☺️

Minna O
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Hon är alltid trevlig och glad! Och jag känner mig alltid trygg med att säga vad jag tycker och tänker! Louise är otroligt lättsam och enkel att prata med, jag älskar också hur hon hjälper en bestämma hur man kan gå till väga när man är lite osäker. Jag upplever heller aldrig att hon är på för att sälja produkter, utan uppskattat att hon vid tillfällen frågar om man behöver något och att hon kan rekomendera saker man kan köpa nästa gång OM man vill köpa något! summan av kardemumman är iallafall att jag alltid blir lika nöjd...

Svar från Louise

Tack fina Minna! Så glad över ditt förtroende och att vi alltid kan prata ihop oss om vad vi ska hitta på ☺️ tack för dina fina ord! Det är ett nöje att få ta hand om dig ☺️

Lena R
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Supertrevlig och proffsig! Hade bra idéer och förslag.

Tack snälla Lena för dina fina ord! ☺️

Emma B
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Louise har ett varmt och supertrevligt bemötande. Hon är ser vad håret behöver och är otroligt duktig på det hon gör. Ett riktigt proffs! Är jättenöjd och kan varmt rekommendera att gå till Louise!

Svar från Louise

Tack snälla för dom fina orden Emma! Alltid ett nöje att få ta hand om dig ☺️