Louise

Felicia B

Blir alltid så nöjd hos Louise! Kommer inte byta frisör! 10/10 nöjd alltid

Helen K
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Louise är så otroligt proffsig, kunnig samt en underbar person., man är alltid så nöjd när man går därifrån.Jag rekommenderar henne varmt

Svar från Louise

Tack snälla fina Helen för dom fina orden! Alltid ett nöje att ha dig i min stol! ☺️

Hanna K
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Finns ingen som Louise. Hos henne känner man sig sedd och hörd. Man blir väl omhändertagen och resultatet blir alltid fantastiskt!

Svar från Louise

Tack snälla Hanna för dom fina orden! Tack för förtroendet! Så kul att ha dig i min stol☺️

Mimmi L
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Louise är helt fantastiskt. Väldigt trevlig och ger en trevlig stund i frisörstolen. Lyssnar alltid till ens önskemål och går alltid därifrån med ett enastående resultat.

Svar från Louise

Tack snälla för dom fina orden! Tack för förtroendet och att du litar på lina tips och idéer! Alltid trevligt att ha dig i stolen Mimmi! ☺️

Julia W
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Jag har gått hos Louise i flera år. Jag blir alltid nöjd med mitt hår och får alltid ett trevligt bemötande från samtliga frisörer på salongen. Skulle aldrig gå till någon annan! :)

Svar från Louise

Tack snälla för dom fina orden Julia! Alltid ett nöje att ha dig i stolen! Tack för förtroendet ☺️

Ulrika Ö
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Noggrann, omtänksam och superduktig.

Tack för dom fina orden Ulrika! ☺️

Ellinor L
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Mycket nöjd! Klippte lite nytt utifrån Louise tips och det blev toppen!

Så roligt att höra Ellinor! Det blev så fint och tack för förtroendet! ☺️

Pirjo H
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Trevlig och pigg. Kommer gärna med förslag när jag frågar om förändring .

Tack för dom fina orden Pirjo! Alltid kul att bolla idéer ☺️