Erik Lundkvist

Erik Lundkvist

Erik Lundkvist är mäklare på Widerlöv Kungsholmen

Erik Lundkvist har varit registrerad mäklare sedan 2011-09. Erik Lundkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Erik Lundkvist har haft 1 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

6 omdömen om Erik Lundkvist

Sedan starten hos Reco 2000
Hanna Sabine Mari M

Erik var det självklara valet mellan dom 4 top mäkare i Stockholm som vi stod mellan. Från första möte till sista möte var Erik otroligt trevlig, lyhörd, påläst, lätt att få tag på, stort engagemang samt sålde våran lägenhet till högt över förväntan. Jag skulle rekommendera Erik till 100%.

Parvin G
Kungsholmen - Rådhuset

Inte så bra upplevelse av widerlöv,.

Linnéa M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Lundkvist en del av Widerlöv Kungsholmen
Kungsholmen

Erik Lundkvist var saklig och sakkunnig. Han kändes ärlig och genuin. Jag tror han sa sanningen om lägenheten utan att överdriva. Erik var enkel att prata med och lätt att få kontakt med innan och efter köpet var gjort.

Svar från Erik Lundkvist

Tack Linnea för så fina ord. Hoppas ni trivs i er fina våning! Med vänlig hälsning, Erik

Katarina J
Vasastan - Odenplan

Vi har anlitat Erik vid våra två senaste lägenhetsförsäljningar och är supernöjda! Han är proffsig, snabb, har ett bra kontaktnät och grym fingertoppskänsla för marknaden.

Svar från Erik Lundkvist

Tack för så fint omdöme Katarina! Så glad att ha uppdragsgivare som ni!

Patrik J
Vasastan - Odenplan

Jag har bara gott att säga om Erik och kan varmt rekommendera honom till andra. Han är smidig att ha att göra med, öppen och ärlig gällande vad jag som säljare kan förvänta mig av processen och gör allt i sin makt för att få till en så bra affär som möjligt. Erik har sålt två lägenheter åt oss och i båda fallen är jag övertygad om att han lyckats få till ett slutpris som är klart högre än vad de flesta andra mäklare skulle mäktat med.

Svar från Erik Lundkvist

Tack för fina ord Patrik! Det uppskattas mycket. Det har varit ett nöje att ha er som uppdragsgivare vid båda tillfällen.

Pentti M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Lundkvist en del av Widerlöv Kungsholmen
Kungsholmen

Var trevlig, saklig och först och främst ärlig yrkesman. Kunde sin sak, var en professionell mäklare.

Svar från Erik Lundkvist

Tack Pentti! Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet. Med vänlig hälsning, Erik