Widerlöv Kungsholmen

En del av Widerlövwiderlov.se

Norr Mälarstrand 72, 112 42 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Widerlöv Kungsholmen!

Vi är Sveriges näst största privatägda mäklarfirma. Letar du efter en ny bostad på Kungsholmen eller går du i tankarna av att sälja din bostad? Vi hjälper dig att sätta rätt prislapp på din bostad genom att vara med och värdera den, helt kostnadsfritt.
  • Först i Sverige med att erbjuda virtuella bostadsvisningar med hjälp av VR-glasögon.
  • Prova vår tjänst flyttkoordinator där vi hjälper dig med allt det praktiska kring din flytt.
Med engagemang, passion och hårt arbete har vi hjälpt våra kunder att köpa och sälja sina bostäder sedan 1995. Med lång erfarenhet inom branschen tar våra professionella mäklare hand om dig och din bostad. Varmt välkommen till oss på Widerlöv Kungsholmen!

Läs vad 67 kunder tycker om Widerlöv Kungsholmen

• LENA V

2020-08-11

Omdömet är under granskning
    LENA V skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Richard Wall
    hemsk otrevlig mäklare, svarar inte på frågor eller ignorerar dem. Jag köper inte lägenhet för 5 miljoner varje dag men det borde väl inte vara så. Läs mer
  • 2020-08-11

Jacob M skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael var väldigt professionell och trevlig genom hela processen. Läs mer
    2020-08-11 Mikael B svarar Jacob M
    Tack Jacob för ditt superfina omdöme! Tack för en trevlig process och stort grattis igen till din jättefina lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-08-10

Emma Ö skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Det jag uppskattade mest var att Mikael vid första kontakten var på och alert och ville påbörja sälj-processen trots att det var mitt i sommaren. Engagerad hela vägen igenom och känns dessutom mån om att ta del av min fortsatta bostadskarriär. Läs mer
    2020-08-10 Mikael B svarar Emma Ö
    Tack Emma för ditt fina omdöme och ett väldigt trevligt samarbete! Ska bli spännande och se var du sedan köper din nya bostad. Mvh/Mikael
  • 2020-08-10

Johan B skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jakob är en mycket professionell, trevlig och kunnig mäklare. Han var alltid tillgänglig för frågor och uppdaterade mig löpande under hela processen, vilket fick mig som säljare att känna mig trygg. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-08-05

Musa Y skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Supernöjd med Mikael insats vid försäljningen.

Pga ändrade omständigheter så vart jag tvungen att sälja bostaden mitt under "corona-konjunktur". Med flertalet visningar och charm lyckades Micke hitta rätt köpare till min bostad (till ett fantastiskt pris).

Stort tack! Läs mer
    2020-08-05 Mikael L svarar Musa Y
    Tack Musa för ett supertrevligt samarbete och tack för ditt fina omdöme! Mvh/Mikael
  • 2020-07-15

Sara J skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jag har köpt en 2.5a på södra Kungsholmen. Mitt intryck av Mikael är mycket gott. På visningen fick jag intrycket att han har mycket välvilja, försöker få förståelse för spekulanterna och svarar direkt på frågor. När vi skulle skriva på papperna var min största oro som förstagångsköpare att jag inte skulle förstå tillräckligt av vad som sas, stod och vad som egentligen är standard när man köper en bostadsrätt. Där kände jag att Mikael läste av det fort och tog sig tiden att förklara från grunden vad allting betyder vilket gjorde mig trygg i processen. Läs mer
    2020-07-15 Mikael B svarar Sara J
    Tack Sara för ditt superfina omdöme! Det glädjer mig att ni kände er trygga i ert köp av bostaden. Är övertygad att ni kommer trivas bra. Ha en fortsatt fin sommar. Mvh/Mikael
  • 2020-07-10

Elliot S skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jag har köpt en fin lägenhet tillsammans med min sambo i Stockholm. Mikael var med oss från början till slut och resonerade olika lösningar och tankar med oss. Mikael hanterade vår nervositet (då det var första lägenhetsköpet) på ett väldigt sympatiskt sätt och gick igenom affären pedagogiskt.
    Proffsigt, sympatiskt bemötande och överlag en bra upplevelse. Läs mer
    2020-07-10 Mikael B svarar Elliot S
    Tack Elliot för ert superfina omdöme! Tack för en trevlig process och stort grattis igen till er jättefina lägenhet! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh/Mikael
  • 2020-07-09

Mathias M skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael har hjälpt oss att sälja vår 2,5:a på Kungsholmen. Vi hade höga förväntningar på vår försäljning och de infriades med råge. Mikaels lyhördhet, professionalitet och stora driv gjorde att vi nådde högre nivåer prismässigt än vad vi trodde var möjligt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-07-09 Mikael B svarar Mathias M
    Tack Mathias för det superfina omdömet och ett grymt trevligt samarbete! Ha en härlig sommar! Mvh/Mikael
  • 2020-07-06

Mikael H skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Vi är riktigt nöjda med Jakobs insats från första kontakt till lägenheten var såld. Jakob var alltid tillgänglig för frågor och uppdaterade oss löpande under hela tiden. Jakobs totala insats överträffade våra förväntningar. Mikael o Ann"
    säljare på Kungsgatan 86 Läs mer
  • 2020-07-05

Taj P skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael hjälpte mig att sälja min lägenhet på Warfvinges vag 18.

Jag är mycket nöjd med resultat. Mikael är enkelt att prata och han vet exakt min förväntningar. Läs mer
    2020-07-06 Mikael B svarar Taj P
    Tack så jättemycket Taj för ditt fina omdöme! Tack för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-06-30

Chun Yeung T skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael was extremely helpful as I was a first time buyer in Sweden. He was able to guide me through the vast amount of Swedish legal information and documentation in English to help me make an informed choice.

Definitely would recommend for any first time buyer who might need help with Swedish in Stockholm. Läs mer
    2020-06-30 Mikael B svarar Chun Yeung T
    Thank you for your great review! Thanks for a nice process and congratulations again to a super nice apartment! Have a nice summer! Regards/Mikael
  • 2020-06-27

Rebecca A skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Köpte bostad, 1:a 28kvm Kungsholmen
    Mikael har varit tydlig, informativ och öppen under processen vilket gör att de förväntningar som jag som köpare får efter en visning/kontakt uppfylls. Jag upplevde Mikael som väldigt proffsig i sin roll. Läs mer
    2020-06-27 Mikael B svarar Rebecca A
    Tack Rebecca för ditt superfina omdöme! Tack för en trevlig process och stort grattis igen till en superfin lägenhet! Ha en fin sommar! Mvh/Mikael
  • 2020-06-27

Eva K skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Respektfull och kompetent mäklare som jobbar på att genomföra en bra affär för såväl säljaren som köpare. Läs mer
    2020-06-27 Mikael B svarar Eva K
    Tack Eva för ditt fina omdöme! Stort grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-06-22

Christina G skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Kompetent, trevlig och väldigt tillgänglig mäklare som varmt rekommenderas vid försäljning av lägenhet! Läs mer
  • 2020-06-17

Hengameh B skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Vi sålde en lägenhet. Jakob Jakobssons bemötande var trevlig och professionell. Han upplevdes som en mycket professionell, kunnig, snäll, alltid anträffbar och fanns tillhands, punktlig och hjälpsam. Han levde upp till alla våra förväntningar. Vi skulle absolut rekommendera honom till andra folk. Läs mer
  • 2020-06-17

Simon V skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael sålde vår tvåa på Kungsholmen.

Efter att ha träffat massa olika mäklare bestämde vi oss för att satsa på Mikael. Vi satsade rätt.

Med ett otroligt driv och engagemang lyckades han ro hem affären på rekordtid till förväntat slutpris.

Vi kunde inte vara nöjdare. Stark rekommendation. Läs mer
    2020-06-17 Mikael B svarar Simon V
    Tack Simon för det superfina omdömet och ett grymt trevligt samarbete! Ha en härlig sommar! Mvh/Mikael
  • 2020-06-16

Niclas E skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    För oss var valet enkelt gällande både person och företag.
    Jakob levererar som alltid!!
    Vänlig, trevlig, kunnig och oerhört professionell.
    Jakob törs även säga sin egegen åsikt vilket inte alla gör!!

Tusen tack Jakob:) Läs mer
  • 2020-06-16

Mehrzad D skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt. Mycket duktig, trevlig och kunnig mäklare. Jag rekommenderar Jakob starkt. Läs mer

Carl V skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Sålde 2a på Kungsholmen. Väldigt proffsigt bemötande av Jakob. Alltid tillgänglig vid frågor, och han höll oss uppdaterade under hela processen.

Vi är mycket nöjda med Jakob och kommer definitivt anlita honom igen nästa gång det är dags att sälja. Läs mer

Johan A skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Riktigt säljare!
    Detaljfokuserad och lösningsorienterad. Läs mer

Leilei T skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Sålde en lägenhet i Kungsholmen med Jakob från Widerlöv. Tyckte att han var en ypperlig mäklare - strukturerad, proffsig och en duktig säljare! Han är erfaren och det märks.

Rekommenderar honom varmt till alla som ska sälja. Är mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Läs mer
  • Marko L

2020-06-10

Marko L skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael is having extremely good energy. Whole process was very enjoyable. Even it is covid-19 time, he has managed to get us spring high pick price, amazing. This was not achieved by luck, his right energy, right apartment improves/comments has lead us to great selling point. Handling of potential customer, that is another story. He is working full power all the time, evening, midnight, it does not matter. He will get you highest possible price. Extremly satisfied! Läs mer
    2020-06-10 Mikael B svarar Marko L
    Wow, what a nice review! Thanks for a great collaboration! It was a pleasure to sell your nice apartment! BR, Mikael
  • 2020-06-03

Jonna A skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael sålde vår tvåa på Kungsholmen, Thorildsplan.
    Vi hade haft två andra mäklare innan honom men inte fastnat för någon.
    Med Mikael kände vi direkt att han var den som skulle få sälja vår lägenhet. En mycket social, utåtriktad och skicklig mäklare med ett enormt driv.
    Trots coronapandemin sålde Mikael vår lägenhet till ett pris över det vi förväntade oss.
    Han är en mäklare som ger det där lilla extra vilket för oss verkligen lönade sig i vår bostadsaffär.
    Vi rekommenderar verkligen Mikael! Läs mer
    2020-06-04 Mikael B svarar Jonna A
    Tack Jonna för det superfina omdömet och ett grymt trevligt samarbete! Ha en härlig sommar! Mvh/Mikael
  • 2020-06-01

Lars J skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Köpt en 2:a på Södermalm. Richard Wall var hjälpsam, kunnig och noggrann. En utmärkt totalupplevelse. Läs mer
    2020-06-01 Richard W svarar Lars J
    Tack Lars! Kul att du är nöjd och tack för ett gott samarbete! Mvh/Richard
  • 2020-05-29

Michaela B skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Sålde en 3a på 67kvm på Kungsholmen.
    Vi är så tacksamma för Jakob! Tveklöst den bästa mäklaren vi träffat och vi är otroligt nöjda med Jakob från början till slut. Han upplevs väldigt erfaren och gav oss bra förståelse för marknaden i denna osäkra tid. Han har alltid tid för ett samtal, väldigt lyhörd, ger allt och lämnar inget åt slumpen. Du kommer bli nöjd om du säljer med Jakob! Läs mer
  • Daniel J

2020-05-25

Daniel J skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Otroligt kunnig och uppdaterad mäklare med koll på allt vad gäller timing, förväntningar och strategi. Det sistnämnda har i dessa Corona tider varit avgörande för oss det ihop med hans envishet och driv, utan dessa egenskaper så är jag inte helt säker på att huset hade varit sålt idag. Han har under hela processen varit engagerad, proffsig, trygg och hjälpsam. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Mikael som mäklare!

Daniel Jovic Läs mer
    2020-05-25 Mikael L svarar Daniel J
    Tack sååå jättemycket Daniel för ditt superfina omdöme! Tack för ett supertrevligt och roligt samarbete! Det var ett nöje att sälja ert fina hus! Mvh/Mikael
  • 2020-05-23

Ellinor S skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Vi sålda vår lägenhet under en smärre marknadskris. Mikael förstod vårt mål, ökade ambitionen, agerade snabbt för att få ut lägenheten på marknaden genom att anlita best in class stylist och fotograf. Han var tydlig och kommunicerade med oss på ett väldigt professionellt sätt. Vi kände oss väldigt trygga med att Mikael gjorde sitt yttersta för att sälja lägenheten till ett bra pris genom en kämparglöd och engagemang. Vi ger honom våra bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-05-23 Mikael L svarar Ellinor S
    Tack sååå jättemycket Ellinor för ditt superfina omdöme! Tack för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-05-20

Camilla Christina S skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Vi har just sålt vårt hus och har haft förmånen att arbeta tillsammans med Mikael. Våra förväntningar var mycket höga då Mikael var rekommenderad till oss. För att sälja en bostad under Covid-19 krävs tålamod, engagemang och ett uttalat mål. Allt detta tog Mikael med sig och gjorde ett mycket bra jobb att stänga affären. Så vi kan med trygghet högst rekommendera Mikael som mäklare till din nästa bostadsaffär. Läs mer
    2020-05-20 Mikael L svarar Camilla Christina S
    Tack sååå jättemycket Camilla för ditt fina omdöme! Det var en glädje att sälja ert fina hus! Tack för ett supertrevligt samarbete!
  • 2020-05-20

Jonas V skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael var trevlig och tillmötesgående när vi köpte vår lägenhet på Fredriksdalsgatan. Läs mer
    2020-05-20 Mikael L svarar Jonas V
    Tack Jonas för ditt fina omdöme! Stort grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-05-19

Stephanie L skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Sålde en 3:a på Södermalm med Richard. Jag är oerhört nöjd med Richards kommunikativa förmåga. Han höll oss uppdaterade under hela processen på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2020-06-01 Richard W svarar Stephanie L
    Tack Stephanie! Kul att höra att ni är nöjda! Mvh/Richard
  • 2020-05-18

Sihan W skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael sålde min etta vid Fridhemsplan. Redan från första mötet träffade han rätt i behovsanalysen och hjälpte till med kringtjänster som flyttfirma, målning av lägenheten m.m. Stor lättnad för mig som sålde på distans. Lätt anträffbar, snabb på att återkoppla, väldigt social och utåtriktad. Mikael visade på ett stort engagemang och sålde lägenheten till ett pris som levde upp till mina förväntningar. Jag är nöjd med att ha anlitat Mikael, han är en toppenmäklare och gör verkligen mer än det lilla extra! Läs mer
    2020-05-18 Mikael L svarar Sihan W
    Tack sååå jättemycket Sihan för ditt fina omdöme! Supertrevligt och roligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-05-18

Erin O skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Was very knowledgeable and made us feel comfortable purchasing our first home! Läs mer
    2020-06-01 Richard W svarar Erin O
    Thanks Erin! I am happy to hear that you are satisfied! Regards / Richard
  • 2020-05-16

Carin D skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Sålt en bostadsrätt på kungsholmen. Trots epedemin lyckades Jakob, tack vare enträget arbete, sälja den till hyfsat pris. Jakob kommunicerade med oss löpande så vi kände oss uppdaterade på nuläget.
    Alltid ett bra bemötande och positiv inställning till en lösning.
    Rekommenderar Jakob varmt. Läs mer
  • 2020-05-15

Jon P skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Trygg, bekväm och kompetent. Det är inte värt att fundera över någon annan mäklare om du ska sälja på Kungsholmen och Jakob är tillgänglig. Läs mer

Pontus L skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    "Engagerad, målinriktad, lyhörd och erfaren. Ger ett förtroendeingivande intryck och hanterar processen pragmatiskt för lyckad försäljning!" Läs mer

Paulina E skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Tycker Mikael var supertrevlig, och dessutom hjälpsam för mig som förstagångsköpare! Blev jättebra bemött och fick bra svar på de frågor jag hade Läs mer
    2020-05-14 Mikael L svarar Paulina E
    Tack själv Paulina! Stort grattis till en fin bostad! Mvh/Mikael

Peter E skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jakob var väl påläst och gjorde ett fantastisk jobb för att vi skulle få vår lägenhet såld till ett så bra pris som möjligt! Läs mer

Carl L skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Är otroligt nöjd med Jakobs insats i vår lägenhetsförsäljning!
    Han är väldigt engagerad, pålitlig, analytisk och detaljerad i sitt sätt att arbeta. Det har varit en fröjd att ha med honom i denna process. Helt klart den bästa mäklaren jag kommit i kontakt med i Stockholm! Läs mer

Jens D skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jakob har visat sig vara så bra som tidigare kunder har redovisat.
    Vi ger honom toppbetyg. Han levererar det han lovar.
    Jens Dahlberg Läs mer

Marcus B skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Vi var väldigt nöjda med Jakob vid försäljningen av vår lägenhet. Vi uppskattade speciellt hans kommunikation och rekommendationer under budgivningsprocessen. Läs mer

Erik T skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Vi har sålt vår lägenhet på Kungsholmen i Maj 2020. Vi anlitade Jakob och är extremt nöjd med honom som mäklare. Jakob är noggrann, ambitiös, kunnig och alltid tillgänglig för diskussion. Han har skött hela processen på ett utmärkt sätt och är ett bra bollplank som bidragit med kloka insikter som gjort oss som säljare trygga i denna osäkra bostadsmarknad.

Nästa gång det är dags att sälja kommer vi absolut att anlita honom igen. Vi ger Jakob våra varmaste rekommendationer! Läs mer

Birgitta S skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Har anlitat Jakob flera gånger nu sist köpte vi en 3a på Scheelegatan av Jakob innan visning.
    Jakob är engagerad och samtidigt korrekt.
    En mycket bra kombination.
    Jag skulle anlita honom igen vid behov! Läs mer

Viktor H skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Sålde min 1:a då det var dags att flytta till större. Valde Jakob som mäklare då jag fick tips om honom samt att han var den som var tydligast, ärligast och öppnast under våra möten med olika mäklare.

Allting gällande förväntningar och sådant förändrades i samband med covid-19s framfart men trots detta nådde Jakob ett resultat som var över min förväntan och mer än väl gjorde mig nöjd.

Viktigast för mig var dock inte pengarna då marknaden rör på sig och saker och ting händer. Viktigast var Jakobs kunskap och den trygghet han gav mig i att allting alltid kommer lösa sig. Jakob gav alltid ett lugnt och säkert intryck. För mig som förstagångsförsäljare var det även viktigt att Jakob tog sig tiden att förklara det jag inte förstod eller hängde med på, även detta genererade ett stort lugn i en annars orolig och stressande process.

I slutändan är jag otroligt nöjd med både resultatet och vägen dit! Läs mer
  • 2020-05-10

Lovisa W skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mycket kunnig och förtroendeingivande!
    Bra i sin kommunikation med både mig och köparen. Läs mer
    2020-05-10 Mikael L svarar Lovisa W
    Tack Lovisa för ett trevligt samarbete och för ditt fina omdöme! Mvh/Mikael
  • 2020-05-08

Daniel D skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Bought an apartment with Richard and he was very friendly and helpful during the whole negotiation and contract signatures. Läs mer
    2020-05-13 Richard W svarar Daniel D
    Thanks Daniel! Nice to hear that you are satisfied! Regards / Richard
  • 2020-04-27

Abdelkrim M skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Energisk, positiv, driven. Håller en uppdaterad hela tiden så man vet vad som händer. Läs mer
    2020-04-28 Richard W svarar Abdelkrim M
    Tack Abdelkrim! Kul att ni är nöjda! Mvh/Richard
  • 2020-04-27

Elin S skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael sålde vår etagelägenhet vid Mariatorget. Vi fick mer än vad vi förväntade oss och Mikael var en stor del av det!
    Han var snabb på att återkoppla och levde upp till alla våra förväntningar.
    Vi rekommenderar verkligen Mikael ! Läs mer
    2020-04-27 Mikael L svarar Elin S
    Tack sååå jättemycket Elin för ditt fina omdöme! Det var en glädje att sälja er fina bostad! Lycka till med er flytt till Växjö.
  • 2020-04-24

Benny S skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Ett mycket proffsigt bemötande med stor noggrannhet och alltid vänlig och glad löste Mikael vårt uppdrag. Vi har själva stor erfarenhet av försäljning och Mikael sällar sig till toppskiktet av ...
    Tack! Läs mer
    2020-04-24 Mikael L svarar Benny S
    Tack sååå jättemycket Benny!! Supertrevligt och roligt samarbete!!
  • 2020-04-23

Seif F skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jag är extremt petig och noggrann när det kommer till val av samarbetspartners, speciellt när det gäller stora beslut som en bostadsförsäljning. Efter att ha kontaktat flera mäklare var Mikael ett självklart val pga hans lokalkännedom om Kungsholmen samt hans bemötande.

Trots att den senaste tiden med Coronapandemin varit tung för bostadsmarknaden så höll Mikael både hoppet och drivet uppe och rodde hem affären i mål till ett väldigt bra slutpris. Måste säga att jag stundtals tvekade på att det skulle gå så bra som det gjorde med tanke på att knappt några lägenheter såldes från den ena dagen till den andra tack vare Corona. Men Mikaels driv, hopp och engagemang höll hela vägen och efter flera bostadsförsäljningar som jag gjort har jag aldrig sett en mäklare kämpa så hårt för sin kund.

Jag är mycket nöjd över beslutet att samerbeta med Mikael i en så stor och viktig affär för mig som denna och jag kan verkligen rekommendera honom om du ska sälja din bostad. Läs mer
    2020-04-23 Mikael L svarar Seif F
    Tack sååå jättemycket Seif för ditt fina omdöme och ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-04-23

Anna / Björn R skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Bra bemötande, tillgänglig för svar på våra frågeställningar.
    Kunnig & trevlig. Läs mer
    2020-04-23 Mikael L svarar Anna / Björn R