Widerlöv Kungsholmen

Widerlöv Kungsholmen

En del av Widerlöv - widerlov.se
Välkommen till Widerlöv Kungsholmen!

Vi är Sveriges näst största privatägda mäklarfirma. Letar du efter en ny bostad på Kungsholmen eller går du i tankarna av att sälja din bostad? Vi hjälper dig att sätta rätt prislapp på din bostad genom att vara med och värdera den, helt kostnadsfritt.
  • Först i Sverige med att erbjuda virtuella bostadsvisningar med hjälp av VR-glasögon.
  • Prova vår tjänst flyttkoordinator där vi hjälper dig med allt det praktiska kring din flytt.
Med engagemang, passion och hårt arbete har vi hjälpt våra kunder att köpa och sälja sina bostäder sedan 1995. Med lång erfarenhet inom branschen tar våra professionella mäklare hand om dig och din bostad. Varmt välkommen till oss på Widerlöv Kungsholmen!

Läs vad 255 kunder tycker om Widerlöv Kungsholmen 2

• Mats E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Nilsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Vasastan
    2021-10-17
    Amanda är en toppmäklare, Mycket trevlig, engagerad och förtroendeingivande. Hon är kunnig, påläst och har koll på marknaden vilket är en stor hjälp för både säljare och köpare. Vi rekommenderar henne varmt !"
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof  en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Östermalm - Gärdet
    2021-10-15
    Har tidigare haft Mikael som mäklare och det är inga konstigheter. Han vet vad han gör är tydlig och lyssnar. En mäklare som tänker outside the box, vågar ta ut svängarna. Är super nöjd!
    Affären vart såklart toppen med hans hjälp.
    Tack Helena för ditt fina omdöme och tack igen för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Nilsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Kungsholmen - Norr Mälarstrand
    2021-10-15
    amanda är en kompetent, skicklig och trygg mäklare!
  • Kaarin H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Nilsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    2021-10-14
    Amanda har ett personligt och inbjudande bemötande, tydligt och lyhört kommunikationssätt. Rekommenderar henne varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    2021-10-14
    Upplevelsen med Jakob som mäklare levde upp till mina högt ställda förväntningar och sålde lägenheten till rekordpris!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Cederroth en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Södermalm - Zinkensdamm
    2021-10-11
    Bästa bollplanket genom hela processen & inte rädd för att ”hugga in” där det behövdes! Fixade även kontakter med målare & stylist inför försäljning vilket var så skönt att slippa tänka på i ”röran” Lyhörd för vad man säger & hjälpsam i alla lägen!"
    Tack för förtroendet och ett superfint samarbete!

//Jonas
    Jonas Cederroth
    2021-10-11
    Jakob Jakobsson är en väldigt trevlig och engagerad mäklare. Vi har träffat Jakob både som köpare och säljare. I båda rollerna var Jakob toppen att ha att göra med! Vi hade höga förväntningar som Jakob levde upp till. I kan verkligen rekommendera Jakob till alla som vill sälja, eller köpa, lägenhet!
    2021-10-11
    Mycket engagerad och professionell.
    2021-10-11
    Riktigt nöjd med Mikael som min mäklare.
    Här är några konkreta exempel på varför jag är nöjd:

- Mikael var lätt att få tag på. Om han inte kunde svara så ringde han alltid upp lite senare.

- Tydlig med vad som behövde göras för att få maximalt betalt vid försäljning. Lindade inte in någonting i sockervadd.

- Mikael hade bra kontakter med målare, flyttfirma och stylist så allt blev enkelt med 1 enda kontaktyta. Priserna var dessutom riktigt bra och måleri etc. blev riktigt bra.

- Jag fick hjälp med mer än bara min försäljning. Mikael hjälpte mig till exempel med att värdera en bostad som jag skulle köpa, så att jag inte skulle betala överpris. Fick även lite tips om vilka kostnader som var avdragsgilla i samband med försäljning inför deklaration. Mycket huvudvärk som försvann då jag inte behövde ta reda på detta själv.

- Allmänt väldigt trevlig och behaglig person att ha att göra med.

- Sist men inte minst så var det inte helt fel att vi slog rekord i föreningen. Ingen annan har sålt en likadan lägenhet med samma kvm för så högt pris som han och jag gjorde.

Högsta betyg till Mikael helt enkelt!

Min granne sålde en likadan lägenhet som jag några månader tidigare, såg att slutpriset för min granne blev 300 KSEK lägre än vad jag och Mikael fick.

Med detta sagt var noga när du väljer mäklare.

Gör dig själv en tjänst och välj Mikael! :)

/ Charles
    WOW, vilket omdöme!! Man tackar och bugar!! Tack för ett supertrevligt samarbete och bra teamwork!! Hoppas ni kommer trivas i nya bostaden. Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-10-07
    Att sälja sin bostad är för de allra flesta en stor affär och då vill man känna sig trygg med en engagerad och kunnig mäklare.

Mikael är både mycket kunnig och engagerad och höll oss hela tiden uppdaterade kring försäljningen.
    Han var lyhörd för våra önskemål som säljare och tydlig med vad han trodde var den bästa vägen för att nå vårt mål.

Jag ger Mikael mina absolut bästa rekommendationer!
    Tack Fredrik för ert fina omdöme och tack igen för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-10-06
    Mikael har mycket bra kännedom om marknaden. Han var ett mycket bra stöd under hela säljprocessen och var lyhörd för våra önskemål.
    Tack Thomas för fint omdöme och tack för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof  en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Kungsholmen - Kungsklippan
    2021-10-05
    Hade en utmärk upplevelse med Mikael som mäklare. Han var tydlig, hjälpsam och snabbt att svara på alla frågor!
    Tack sååå mycket Shankar! Grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-09-24
    Både professionellt och trevligt!
    Tack själv Åsa! Mkt trevligt! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Södermalm - Skanstull
    2021-09-24
    Mikael var genom hela processen trevlig, tydlig och proffsig. Ledde till en affär som kändes oerhört bra och enkel!
    Grattis Julia till en galetfin bostad! Tack för en trevlig process och dina fina ord! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-09-24
    Extremt flexibel och positiv mäklare. Inga komplikationer varken, före, under eller efter affär. Hade vissa specifika önskemål gällande en mängd saker, vilket Mikael löste utan problem. Som sagt var Mikael väldigt flexibel vilket är ett extremt stort plus som inte alla mäklare har.
    Tack sååå mycket Filip! Grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Södermalm - Skanstull
    2021-09-21
    Mikael ingav stort förtroende från första mötet, bestämde mig direkt för att det var helt rätt person att sälja min lägenhet på Söder. Positiv, lyhörd, ärlig, smart och snabb. Alla rätt helt enkelt! Skulle definitivt välja Mikael till nästa försäljning.
    Tack sååå jättemycket för dina fina ord om mig! Och tack för ett bra teamwork och ett trevligt samarbete! Önskar er stort lycka till med ert nästa boende! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
  • Andreas H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjérnhof  en del av Widerlöv Kungsholmen
    2021-09-20
    Mikael var både personlig, proffsig, tillgänglig och väldigt nytänkande i hur han lade upp försäljningsprocessen. Vi är mkt nöjda med både slutpris och Mikaels insatser!!
    Tack själva för ett väldigt bra teamwork! Superroligt samarbete! Grattis till husköpet också! Med vänliga hälsningar, Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-09-20
    Mikael har varit helt fantastisk genom hela försäljningsprocessen! Lägenheten lades upp som kommande långt innan försäljningen och Mikael har varit inlyssnande, rådgivande och stöttande utöver vad jag först förväntade mig av en mäklare. Jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera Mikael med teamet bakom!

Widerlöv har varit oerhört professionella och hjälpsamma i sitt arbete. Jag var mycket nöjd med annonsen och hela affären har känts väldigt trygg.
    Wow, vilket fint omdöme! Superglad att du är så nöjd med allt! Tack för ett jättetrevligt samarbete! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-09-19
    Mikael er en svært hyggelig og dyktig megler. Han brukte sin ekspertise til å hjelpe oss med salget av leiligheten. Meget fornøyd!!
    Hege
    Tack Hege för ert fina omdöme och tack igen för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-09-16
    Vi är mycket nöjda med Mikaels insats när vi köpte vår lägenhet. Han var så trevlig, tillmötesgående och professionell och vi fick god hjälp och svar på alla frågor. Vi kan varmt rekommendera Mikael.
    Ingrid och Lars S
    Tack sååå jättemycket Ingrid & Lars! Grattis till en superfin bostad! Den kommer passa er perfekt! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-09-10
    Vi är supernöjda med Mikael! Otroligt kunnig och supertrevlig. Affären kunde inte ha blivit bättre. Rekommenderar honom starkt!!
    Tack sååå jättemycket Jirachida! Och grattis till en superfin bostad! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Hammarbyhöjden
    2021-09-10
    Oerhört trevlig, ärlig och kunnig. Mikael var väldigt tillgänglig och tillmötesgående under hela processen och det tror jag gjorde att både jag och säljaren kände oss nöjda och trygga med affären.
    Grattis Adin till en fin lägenhet! Och tack för ditt trevliga omdöme! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-09-10
    Mikael bemötte oss på bästa tänkbara sätt. Han vara engagerad och trevlig samt professionell. Dessutom lyckades han få till en affär som både jag och min flickvän samt säljaren var väldigt nöjda av.
    Vi är super glad över lägenheten!
    Grattis Mauritz till en superhäftig bostad! Och tack sååå mycket för ditt fina omdöme och en trevlig process! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Hammarbyhöjden
    2021-09-08
    Jag är så nöjd att jag har valt Micke. Han är driven, kommunikativ, har lång erfarenhet och ger bra råd när man är förvirrad eller inte vet hur man ska göra. Han hjälpte hela vägen. Jag kände mig trygg och behövde aldrig vara orolig. Vill ni sälja: välj Micke, ni kommer inte ångra er :)
    Wow vilka fina ord om mig Mustafa!! Tack för ett supertrevligt samarbete!! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-09-08
    Supertrevligt och proffsigt bemötande och smidig affär!
    Tack Ebba! Grattis till en fin lägenhet! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Kungsholms strand
    2021-09-08
    Jag blev väl bemött av Mikael från första början. Jag fick bra svar på alla mina frågor, både om bostaden och bostadsbranschen i allmänhet. Lägenhetsköpet gick smidigt och jag är som allt nöjd med Mikael som mäklare!
    Stort grattis Hedvig till en superfin lägenhet! Och tack sååå mycket för ditt fina omdöme! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Stora Essingen
    2021-09-08
    Mikael Bjérnhof va superhärlig att ha å göra med ifrån första mötet. Han hjälpte oss igenom vår första bostadsrättsaffär och fick oss att känna oss trygga genom hela processen.

Vi är otroligt nöjda med all den hjälp vi fått av Mikael, han är 10/10.
    Tack Hanna för ditt superfina omdöme och stort grattis till en jättefin lägenhet! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Vasastan - Birkastan
    2021-09-06
    Smidig process och hög transparens från Mikael. Väldigt nöjd med min affär och Mikaels insats!
    Tack själv Salar! Grattis till en superfin lägenhet och tack sååå jättemycket för fint omdöme! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Kungsklippan
    2021-09-03
    Mikael var väldigt engagerad, trevlig och tillgänglig. Är supernöjd och kommer definitivt att vända mig till honom igen vid nästa affär. Rekommenderar honom absolut!
    Tack André! Supertrevligt samarbete och bra teamwork. Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
  • Moses S
    skrev om Jonas Cederroth en del av Widerlöv Kungsholmen
    2021-09-01
    Jonas är en "State of the art" mäklare! Han var alltid tillgänglig, ringde mig så gott som varje dag, ibland flera gånger per dag, med diverse uppdateringar och förslag Det råder inga som helst tvivel att han är den hittills absolut bästa mäklaren som jag har träffat, på alla plan. Han tom hjälpte till att möblera om och flytta på tunga saker i lägenheten, något som inte ingick i hans uppdrag. Mycket starkt rekommenderad!
    Tack så mycket för ett bra samarbete! Jag ser fram emot att arbeta tillsammans igen.
    Allt gott!
    //Jonas
    Jonas Cederroth
    • Kungsholmen - Stora Essingen
    2021-08-26
    Mycket trevlig och bra mäklare, snabb att återkoppla och svarade på alla frågor, kändes som att inga av våra frågor var för dumma! =)

Kan varmt rekommendera Miakel om du/ni går i säljtankar.
    Tack så jättemycket Marcus för ett trevligt samarbete och fint omdöme! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-08-25
    Väldigt trevlig, kunnig och professionell. Satte bra förväntningar och gav bra rekommendationer. En säkerhet genom hela processen.
    • Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    2021-08-25
    Trevligt och respektfullt bemötande.
    • Vasastan - Birkastan
    2021-08-22
    Mikael har varit väldigt kunnig och hjälpsam under hela försäljningen. Han är flexibel och svarar alltid på frågor. Han är också väldigt duktig på att hantera olika typer av människor. Jag skulle absolut rekommendera Mikael när du ska sälja din bostad.
    Tack Fanny för ett supertrevligt samarbete och ditt fina omdöme! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Kungsholms strand
    2021-08-19
    Mikael är en mäklare som gör sig bra i det rådande bostadsmarknads klimatet, där han ger en säker och rättvisande värdering och säkerställer en trygg och gedigen affär för både säljare och köpare. Ett gott intryck arbete från första kontakt till signing.
    Tack John för ett supertrevligt samarbete och tack för dina fina ord om mig. Lycka till med köpet av er nästa bostad. Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-08-05
    Mkt trevlig och seriös mäklare.
    Tack Richard för en trevlig process och fint omdöme! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-08-04
    Vi efterfrågade en privatvisning av en bostad som låg som kommande objekt där Mikael var snabb och tillmötesgående med att ordna en privatvisning. Mycket professionell mäklare som bidrog till att vi efter bara några minuter bestämde oss för att köpa denna fina lägenhet! Snabb och smidig affär och vi kan absolut tänka oss låta Mikael sälja lägenheten den dagen det är dags för det!
    Grattis till en superfin lägenhet och tack sååå jättemycket för fint omdöme!
    Mvh/Mikael
    Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Thorildsplan
    2021-07-13
    Vi blev bra bemötta av Mikael först på visningen och senare i kontakten vid budgivningen. Vi upplevde Mikael som mycket erfaren och som en mäklare vi skulle tänka oss att använda när vi säljer lägenhet i framtiden.
    Tack Robin och grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-07-10
    Mitt i säljprocessen uppstod en vattenläcka i lägenheten och Jakob engagerade sig i mycket hög grad för att få juridiken i avtal mm korrekt för båda parter. Han var ett bra stöd, bollplank och drivande under hela processen och jag kan varmt rekommendera Jakob som mäklare.
    2021-07-08
    Mycket proffsigt och förtroendeingivande arbete av Jakob Jakobsson, rekommenderas verkligen!
    • Vasastan
    2021-07-07
    Jakob är trevlig, kunnig och kompetent! Vi kände oss trygga igenom hela säljprocessen. Kommer definitivt välja Jakob igen vid framtida bostadsförsäljning.
    2021-07-07
    Vi är jättenöjda med Jakob som mäklare och han överträffade våra förväntningar med försäljningen. Vi kommer definitivt att välja honom om vi ska sälja igen.
    • Gamla Enskede
    2021-07-06
    Han var fantastisk från början till slut. Jag har använt Jakob tidigare och precis som i tidigare erfarenheter levererade han professionalism till 100%, som alltid.
    2021-07-06
    Engagerad och proffsig. Vi rekommenderar Jakob om ni ska sälja!
    2021-06-21
    Mikael hjälpte mig vid försäljning av bostadsrätt. Mikael är mycke pålitlig, tillmötesgående och 100% korrekt. Mycket bra servicetänk, en mäklare som har förstått vikten av att skapa goda kundrelationer.
    Tack sååå mycket Kevin! Supertrevligt och bra samarbete! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    2021-06-19
    Mikael kämpade verkligen för mig som säljare och tack vare hans erfarenhet och beslutsamhet fick vi till en affär som jag var mycket nöjd med. Tack!
    Tack sååå mycket Annika för ett supertrevligt samarbete och dina fina ord! Lycka till med ert nya boende. Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-06-17
    Efterfrågade en privatvisning som Mikael svarade på direkt och tillsammans med en kollega bjöd de på den bästa visningen jag någonsin varit på!
    När jag hade bestämt mig gick affären smidigt och snabbt och jag är så tacksam att jag träffat en så trevlig, flexibel och proffessionell mäklare! När det är dags att sälja kommer jag definitivt ringa Mikael igen.
    Vilka fina ord! Tack sååå jättemycket Sofia! Och grattis till en jättefin lägenhet. Är övertygad om att du kommer stormtrivas i många år i bostaden. Men när det sedan är dags för nytt boende så hörs vi igen :) Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Kungsholmstorg
    2021-06-09
    Supergrym mäklare som kändes väldigt trygg att ha när jag köpte min första lägenhet, väldigt nöjd med upplevelsen och bemötandet!
    Superfina ord om mig, tack såå mycket! Stort grattis till en jättefin bostad! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    2021-06-08
    Mikael förmedlade en bostadsrätt på Kungsholmen till mig. Väldig nöjd med hans bemötande. Proffsig!
    Tack Johanna och grattis till en superfin vindsvåning! Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof
    • Kungsholmen - Thorildsplan
    2021-06-08
    Mikael är otroligt duktig på vad han gör. Guidade och rådgav oss träffsäkert genom våran försäljning till ett snabbt och smidigt avslut. Framför allt är han enkel att arbeta med och ger ett tryggt och proffesionellt intryck.
    Tack sååå mycket Oliver! Supertrevligt och bra samarbete! Njut av er villa. Mvh/Mikael Mikael Bjérnhof