Widerlöv Kungsholmen

En del av Widerlövwiderlov.se

Norr Mälarstrand 72, 112 42 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Widerlöv Kungsholmen!

Vi är Sveriges näst största privatägda mäklarfirma. Letar du efter en ny bostad på Kungsholmen eller går du i tankarna av att sälja din bostad? Vi hjälper dig att sätta rätt prislapp på din bostad genom att vara med och värdera den, helt kostnadsfritt.
  • Först i Sverige med att erbjuda virtuella bostadsvisningar med hjälp av VR-glasögon.
  • Prova vår tjänst flyttkoordinator där vi hjälper dig med allt det praktiska kring din flytt.
Med engagemang, passion och hårt arbete har vi hjälpt våra kunder att köpa och sälja sina bostäder sedan 1995. Med lång erfarenhet inom branschen tar våra professionella mäklare hand om dig och din bostad. Varmt välkommen till oss på Widerlöv Kungsholmen!

Läs vad 133 kunder tycker om Widerlöv Kungsholmen

• 2020-11-18

Lars A skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Försäljning av bostadsrätt.
    Det märks att Jakob har lång erfarenhet från branschen. Han är mycket kunnig, påläst och har koll på marknaden vilket är en stor hjälp för både säljare, spekulanter och köpare. Jakob var väldigt förtroendeingivande redan vid första mötet. Otroligt professionell, engagerad och trevlig. Jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-11-16

Viking B skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jakob är en klippa. Kunnig, strategisk, pedagogisk och förmedlade framför allt stort lugn i en process som i perioder kunde bli nervös och känslosam.

Rekommenderas starkt vidare. Läs mer
  • 2020-11-13

Edvin F skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael var supertrevlig och extremt professionell i sitt bemötande båda mot oss som köpare och i vår kommunikation med säljaren. Vi kände oss väldigt bekväma med att ha Mikael som mäklare och jag rekommenderar honom starkt! Förhoppningen är att han jobbar kvar när vi eventuellt ska sälja! Läs mer
    2020-11-13 Mikael B svarar Edvin F
    Wow tack Såå mycket Edvin för ditt superfina omdöme om mig! Stort grattis till en jättefin lägenhet! Jag hjälper till när det är dags för dig att sälja :) Mvh/Mikael
  • 2020-11-13

Kim S skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael är väldigt förtroendeingivande och lyhörd. Därför fick han möjligheten att sälja både min flickväns lägenhet på Kungsholmen och min i Sundbyberg. Mikael förvaltade detta mycket väl med två snabba avslut helt i linje med våra förhoppningar om slutpris.

Marknaden styr men min köpare vittnade om att Mikael som person bidrog till att dem kände sig trygga i att genomföra affären.

Så, letar du efter en mäklare som både säljare och köpare kan lita på är Mikael helt rätt person. Kommer absolut anlita Mikael igen, gör det du med! Läs mer
    2020-11-13 Mikael B svarar Kim S
    Tack såå mycket Kim för ett förtroende att jag fick sälja era fina lägenheter! Superfint omdöme och jättetrevligt samarbete! Stort lycka till att hitta ert nästa boende! Mvh/Mikael
  • 2020-11-12

Carl Arthur Sebastian S skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Bästa mäklaren av 10 firmor jag träffat. Mikael har den legitimitet och erfarenhet som krävs, och har en personlig approach. Det går att prata med Mikael utan att känna att varje ord är konstlat som hos många mäklare Läs mer
    2020-11-12 Mikael B svarar Carl Arthur Sebastian S
    Tack såååå jättemycket Sebastian för det fina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-11-11

Helena H skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jag har sålt min lägenhet på Katarina Bangata och anlitade Mikael Bjérnhof för detta. Jag blev rekommenderad Mikael av en bekant och hade höga förväntningar på honom.

Redan vi första möte när Mikael kom för att titta på min lägenhet fick jag en bra kontakt och kände mig trygg att han skulle sälja min lägenhet. Jag träffade tre mäklare men valde att gå vidare med Mikael pga av hans professionella bemötande.

Han kommunicerade med mig under hela processen så jag visst vad som hände och vilka beslut som skulle tas. Han är vänlig, serviceinriktade och professionell och alltid närvarande så man kan ringa och stäm av olika frågor. Min höga förväntningar blev blev överträffade. Jag kommer att varmt rekommendera Mikael till andra som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
    2020-11-11 Mikael B svarar Helena H
    Tack såååå jättemycket för ditt fina omdöme! Tack för ett supertrevligt samarbete och stort lycka till med ditt nya boende i Skärgården! Mvh/Mikael
  • 2020-11-10

Emil E skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Trovärdig, trevlig och korrekt, är min uppfattning av Mikael. Läs mer
    2020-11-10 Mikael B svarar Emil E
    Tack Emil. Grattis till en fin lägenhet. Mvh/Mikael
  • 2020-11-09

Mathilde B skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Vi köpte vår första bostad via Mikael. Han är trevlig, professionell och går alltid att kontakta. Vi kan absolut rekommendera honom. Läs mer
    2020-11-10 Mikael B svarar Mathilde B
    Grattis Mathilde för köpet av er fina lägenhet! Och tack för omdömet om mig. Mvh/Mikael
  • 2020-11-09

Peter F skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Vi har köpt en lägenhet för vår sons räkning och kan inte annat än att säga att Mikael bemött oss högst professionellt och dessutom på ett väldigt trevligt sätt. Mina förväntningar på mäklaren var inte så höga och jag blev därför glatt överraskad över bemötandet. Som mäklare betonade Mikael att han företräder såväl säljare som köpare vilket jag tycker han verkade göra fullt ut. Jag är i alla fall mycket nöjd med Mikael för vår del.

Peter Falkman Läs mer
    2020-11-09 Mikael B svarar Peter F
    Tack Peter, vilket fint omdöme om mig! Tack för en trevlig process och grattis till en fin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-11-08

Gustav B skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael har bemött oss som köpare på ett bra sätt och tillhandahållit all information vi önskat! Allt har gått smidigt och vi har inget att anmärka på! Läs mer
    2020-11-08 Mikael B svarar Gustav B
    Tack Gustav för ditt fina omdöme om mig. Tack för en trevlig process och grattis till köpet av en fin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-11-08

Viktor S skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    - Öppen och transparent
    - Trevlig och affärsmannmässig Läs mer
    2020-11-08 Mikael B svarar Viktor S
    Tack Viktor för det fina omdömet och ett väldigt trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-11-07

Ann-sofie H skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Trevlig och enkel att ha att göra med. Snabb återkoppling och lösningsorienterad. Jag kände väldigt trygg under köpeprocessen och rekommenderar Mikael varmt! Läs mer
    2020-11-07 Mikael B svarar Ann-sofie H
    Tack Ann-Sofie! Och grattis till en fin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-11-02

Andreas M skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael hjälpte oss att sälja våran 2a i fredhäll. Från första mötet var fokuset från Mikael att leva upp till våra förväntningar och det fortlöpte under hela försäljningen.

Rekommenderar Mikael starkt som Er nästa mäklare. Läs mer
    2020-11-02 Mikael B svarar Andreas M
    Tack Andreas för det superfina omdömet och ett väldigt trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-10-26

Martin Gustav W skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael sålde min lägenhet på Södermalm.
    Han var bra på alla sätt. Duktig säljare och trevlig genom hela sälj processen. Jag fick ett mycket bra slutpris tack vare honom. Jag rekommenderar honom varmt och skulle anlita honom igen. Läs mer
    2020-10-26 Mikael B svarar Martin Gustav W
    Tack Martin för det superfina omdömet och ett extremt trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-10-26

Robert Ö skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jag upplevde Mikael som ärlig och juste även om han representerade min motpart. Läs mer
    2020-10-26 Mikael B svarar Robert Ö
    Tack Robert för det fina omdömet och grattis till köpet av en fin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-10-25

Tony P skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Engagerad, hjälpsam och kunnig. Läs mer
    2020-10-25 Mikael B svarar Tony P
    Tack för omdömet och ett trevligt samarbete. Mvh/Mikael
  • 2020-10-25

Ludwig E skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Bra och positivt bemötande från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-10-25 Mikael B svarar Ludwig E
    Tack Ludwig för ditt fina omdöme om mig. Trevlig process och grattis till köp av en fin lägenhet! Mvh/Mikael

Jens J skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Enkel att ha att göra med. Proffsig. Snabb. Tillgänglig och väldigt engagerad! Läs mer
    2020-10-19 Mikael B svarar Jens J
    Tack Jens för ett supertrevligt samarbete Och tack för ditt fina omdöme. Mvh/Mikael

Tomas M skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jag sålde en bostadsrätt på Södermalm med Richard som mäklare. Mycket trevlig, tillmötesgående och professionell. Supersnabb respons på frågor och funderingar. Slutpriset hamnade helt inom det intervall mäklaren hade uppskattat. Min upplevelse var den av att att nästan bara kunna "luta mig tillbaka" tills det var dags för signering. Kan varmt rekommendera Richard som val av mäklare! Läs mer

Johan H skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Dyrare än konkurrenter men väldigt engagerad, hjälpsam och kunnig. Vi var nöjda med försäljningen. Läs mer
    2020-10-19 Mikael B svarar Johan H
    Tack för omdömet Johan! Tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-10-17

Navid V skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    I bought an apartment in Kungsholmen. Richard has been my broker agent and I am really pleased and satisfied with the way he handled my purchase and how he helped address my concerns and questions in a proper and well-mannered way.

He gave all the info he could provide regarding the apartment and took his time with me to talk bout every detail that was of importance for me.

I would definitely choose him if i can for my future purchases/sales. Läs mer
  • 2020-10-15

Victor H skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Trevlig, flexibel och lösningsorienterad. Läs mer
    2020-10-15 Mikael B svarar Victor H
    Tack Victor för ditt fina omdöme och för ett trevligt samarbete! Grattis återigen till ert köp av en fin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-10-13

Ida S skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Har precis köpt lägenhet med Richard som mäklare och allt gick väldigt snabbt och smidigt! Läs mer
    2020-10-16 Richard W svarar Ida S
    Tack Ida! Du har köpt en väldigt fin lägenhet! Mvh / Richard
  • 2020-10-12

Daniel B skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Sålde min lägenhet på Söder med Richard Wall som mäklare. Bästa mäklaren jag anlitat, någonsin. Det gick snabbt och smärtfritt och kändes väldigt tryggt med honom som mäklare från start till slut. Han var oerhört engagerad, lyhörd, med mycket god lokalkännedom, samt väldigt driven och kunnig! Kommer defenetivt anlita honom igen i framtiden och rekommenderar honom varmt till alla som vill göra en fantastisk bostadsaffär. Toppenmäklare! Läs mer
    2020-10-16 Richard W svarar Daniel B
    Tack Daniel! Det var ett nöje att sälja din lägenhet! Mvh /Richard
  • Ulf B

2020-10-11

Ulf B skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Snabb, trygg, proffsig och trevlig.
    Rickard tog hand om oss, lyssnade väl och rodde affären i hamn smidigt och vänligt.
    Mycket bra. Läs mer
    2020-10-16 Richard W svarar Ulf B
    Tack Ulf! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende! Mvh / Richard
  • Anita W

2020-10-11

Anita W skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    Vi håller på med att färdigställa ett köp med Rickard.

Från första mailet ( som han svarade på rekord snabbt) har tonen varit klar, trevlig och super service minded. All återkoppling har skett direkt, vilket jag som köpare uppskattar, då det ligger mycket nerver i en bostadsaffär.

För mig som även säljer ( i en annan stad) har det varit intressant att jämföra och där har jag en helt annan erfarenhet...

Sen vill jag tillägga att kontoret där vi har hjälp av Martina, har lika fin och trevlig återkoppling.

Ja nu är ju inte allt klart, men känner mig helt avslappnad och trygg att det fortsätter i samma anda.

Om vi skulle sälja i framtiden skulle jag välja denna byrå och mäklare 100%

Fem stjärnor av fem möjliga ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Anita Wiger Läs mer
    2020-10-16 Richard W svarar Anita W
    Tack Anita för det fina omdömet! Vi ses på tillträdet! Allt gott fram tills dess! Mvh / Richard
  • 2020-10-09

Olivia P skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Proffsig, rolig och kunnig! Kände mig väldigt trygg då detta va mitt första lägenhetsköp !! Läs mer
    2020-10-09 Mikael B svarar Olivia P
    Tack Olivia för ett trevligt samarbete och tack för ditt fina omdöme! Stort grattis igen till ditt köp av en fin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-10-06

Tone B skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael sålde min lägenhet vid Norr Mälarstrand och skötte försäljningen mycket snabbt och smidigt. Mikael lyckades överträffa mina förväntningar vad avser slutpriset. Därutöver är han utomordentligt trevlig. Mina varmaste rekommendationer!

/Tone Läs mer
    2020-10-06 Mikael B svarar Tone B
    Vilket fint omdöme om mig Tone! Tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-10-05

Rasmus J skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Jakob var mycket professionell genom hela försäljningen, vilket jag är övertygad om att inte bara jag som säljare tycker, utan även köparen. Jag hade hoppats på ett högre slutpris, men det hamnade ändå på en okej nivå. Läs mer

Zey A skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael har ännu gång överträffat våra förväntningar! Han tog sig an vår försäljning och har varit flexibel och proffsig hela vägen! Vi är mer än nöjda och rekommenderar Mikael till alla som vill ha en kanon affär! Läs mer
    2020-10-04 Mikael B svarar Zey A
    Tack Zey för det superfina omdömet och ett extremt trevligt samarbete! Mvh/Mikael

Malin J skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mycket trevligt och smidigt vid när jag köpte min första bostad. Jag rekommenderar Mikael som mäklare då han gjorde ett mycket bra jobb och fick min bostadsaffär att kännas väldigt trygg och positiv. Läs mer
    2020-10-04 Mikael B svarar Malin J
    Tack Malin för ditt fina omdöme, tack för ett trevligt samarbete! Och grattis till ditt köp av en fin lägenhet! Mvh/Mikael

Ulla S skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael var mycket lätt att samarbeta med. Han anpassade sig lätt till våra önskemål och utförde sitt uppdrag med den äran. Läs mer
    2020-10-04 Mikael B svarar Ulla S
    Tack Ulla för ett trevligt samarbete och fint omdöme! Mvh/Mikael

Tomas P skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael hjälpte oss sälja våran lägenhet på Kungsholmen. Man kunde helt släppa kontrollen och låta Mikael sköta allt. Googlar man mäklare borde Mikael vara det första som kommer upp.
    Toppbetyg i allt från kommunikation,bemötande och arbetet som man kände han lade ner.

Rekommenderas till alla som vill ha en mäklare som kan sitt jobb! Läs mer
    2020-10-04 Mikael B svarar Tomas P
    Tack sååå mycket Tomas för ditt extremt fina omdöme om mig! Tack för ert förtroende att jag fick sälja er fina lgh och tack återigen för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael

Louise B skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    sålt bostadsrätt Vasastan
    Trevligt ärligt positivt bemötande
    Han levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-10-03

Alan B skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Vi har sålt Lght på Kungsholmen
    På ett mycket trevligt och trovärdigt sätt.
    Höga förväntningar och smidighet vilket båda utföll till fullo !!
    Min totala upplevelse av hela processen med att sälja blev positiv Läs mer
    2020-10-03 Mikael B svarar Alan B
    Tack för ett supertrevligt samarbete Och tack för ditt fina omdöme. Mvh/Mikael

Jonathan M skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael är en otroligt härlig mäklare att ha och göra med! Han är väldigt trevlig och personlig men samtidigt mycket professionell och seriös.

Vi köpte vår drömlägenhet på Kungsholmen genom honom och han har definitivt en kommande försäljning som väntar den dag vårt flyttlass ska vidare! Läs mer
    2020-10-02 Mikael B svarar Jonathan M
    Wow, tack sååå jättemycket för det superfina omdömet och tack återigen för ett väldigt trevligt samarbete. Är övertygad att ni kommer trivas bra i nya bostaden! Vi ses om några år när det är dags att sälja :) Mvh/Mikael

Angelika D skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Köpt 2:a på Kungsholmen. Trevligt och proffsigt bemötande. Tillgänglig och återkopplade snabbt. Läs mer
    2020-10-02 Mikael B svarar Angelika D
    Tack Angelika för ditt fina omdöme, tack för ett trevligt samarbete! Och grattis till ert köp av en fin lägenhet! Mvh/Mikael

Karl S skrev om Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    Trevlig, glad, engagerad, duktig förhandlare Läs mer
  • Ronny L

2020-10-02

Ronny L skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Sålde min tvåa på Kungsholmen och hade hyfsat höga förväntningar. Mikael infriade allt. Självsäker och kunnig men ändå ödmjuk och lyhörd för mina tankar och planer. Snabb, driven och med en stor känsla för sitt jobb kan jag verkligen rekommendera Mikael som mäklare. Supernöjd! Läs mer
    2020-10-02 Mikael B svarar Ronny L
    Tack Ronny för det superfina omdömet om mig! Tack för ett jättetrevligt samarbete och att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-09-30

Cajsa N skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Fantastiskt bemötande från start till slut! 🌟 Läs mer
    2020-09-30 Mikael B svarar Cajsa N
    Tack Cajsa för ditt fina omdöme och stort grattis till en fin lgh! Mvh/Mikael
  • 2020-09-27

Malin K skrev om Richard Wall en del av Widerlöv Kungsholmen
    "Richard är en otroligt kunnig, uppdaterad och driven mäklare. Med sin koll på timing, förväntningar och strategi i kombination med hans envishet och proffsiga bemötande kunde vi inte gjort ett bättre val! Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Richard som mäklare!" Läs mer
    2020-10-16 Richard W svarar Malin K
    Tack Malin! Kul att ni är nöjda! Mvh / Richard
  • 2020-09-26

Emma F skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael har sålt min kära lägenhet med stort engagemang och driv. Han är lättillgänglig och har tagit sig tid att bolla mina idéer och tankar! Jag är mycket nöjd med Mikaels insats :) Läs mer
    2020-09-26 Mikael B svarar Emma F
    Tack Emma för ett supertrevligt samarbete och att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! Och tack sååå mycket för ditt fina omdöme! Mvh/Mikael
  • 2020-09-22

Marcus N skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael har hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet på ett utmärkt sätt. Under hela processen tog han sig alltid tid att besvara alla tänkbara frågor och funderingar jag haft. Resultatet vart bra och jag är väldigt nöjd med Mikaels insats! Läs mer
    2020-09-22 Mikael B svarar Marcus N
    Tack så mycket Marcus för det superfina omdömet och tack återigen för ett väldigt trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2020-09-21

Johan F skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Toppenbemötande från start till mål! Läs mer
    2020-09-21 Mikael B svarar Johan F
    Tack Johan för ditt fina omdöme och stort grattis till en fin lgh! Mvh/Mikael
  • 2020-09-12

Ulrika S skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael hjälpte oss att sälja vår tvåa på Nedre Kungsholmen. Proffsig, hjälpsam, energifylld och positiv från start till mål. Att sälja vår älskade lägenhet var för oss en stor och känslofylld process men med Mikael kändes det tryggt och säkert hela vägen och vi kunde känna oss säkra på att han gjorde sitt yttersta för oss. Han håller en konstant kommunikation så du får stenkoll på läget och är extremt lösningsorienterad. Att han sålde lägenheten till ett riktigt bra pris blev det perfekta avslutet på ett bra samarbete. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-09-12 Mikael B svarar Ulrika S
    Tack för ett supertrevligt samarbete och att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet! Och tack sååå mycket för ert fina omdöme om mig. Mvh/Mikael
  • 2020-09-09

Elias J skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Har köpt en 39kv på Thorildsplan.
    Blev bemött med ett stort leende, en stark energi och proffsigt bemötande.
    Förväntningarna jag hade var att mäklaren ska kunna svara på ens frågor gällande bostaden och kunna ta reda på det man undrar snabbt, det gjorde han.

Sammanfattning kort och gott, den sorts mäklare jag personligen vill ha. Läs mer
    2020-09-09 Mikael B svarar Elias J
    Wow, tack sååå mycket för ditt fina omdöme! Stort grattis igen till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2020-09-03

Marcus N skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael har hjälp mig med både köp och försäljning av lägenheter.
    Toppenbra bemötande och snabbt agerande! Han tar sig tid och lämnar inget åt slumpen. Är supernöjd! Läs mer
    2020-09-03 Mikael B svarar Marcus N
    Tack såååååå mycket Marcus för ditt superfina omdöme! Alltid lika trevligt att göra affärer med dig! Mvh/Mikael
  • 2020-09-03

Patrik K skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael är en mycket engagerad person som snabbt har besvarat våra frågor med stor entusiasm. Detta blev en väldigt smidig och efftektiv process. Läs mer
    2020-09-03 Mikael B svarar Patrik K
    Tack Patrik för en trevlig process och fint omdöme! Stort grattis igen till ett häftigt projekt med sammanslagning av era lägenheter. Mvh/Mikael
  • 2020-08-30

Jonathan L skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mikael har varit min mäklare vid både köp samt sälj av bostad och jag är mycket nöjd med med hans insats från båda dessa perspektiv.

Genom hela resan att sälja min bostad har Mikael visat ett genuint engagemang över att få till en lyckad affär. Han är en vass och driven säljare. Mikael har med sin trevliga och positiva attityd samt sociala kapacitet en unik förmåga att knyta kontakt med människor. Något som uppskattas av såväl köpare och säljare.

Jag rekommenderar Mikael starkt som mäklare och kommer definitivt kontakta honom igen för min nästa bostadsaffär! Läs mer
    2020-08-30 Mikael B svarar Jonathan L
    Wow, tack sååå jättemycket för det superfina omdömet och tack återigen för ett väldigt trevligt samarbete. Både av köpet och att få förtroendet att sälja er lgh! Mvh/Mikael
  • 2020-08-28

Jens L skrev om Mikael Bjérnhof fd Lindström en del av Widerlöv Kungsholmen
    Mycket duktig och kompetent mäklare som hjälpte oss att ro affären i hamn. Kan varmt rekommendera Mikael till andra personer som tänker sig köpa eller sälja sitt boende Läs mer
    2020-08-28 Mikael B svarar Jens L
    Tack Jens för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte