Widerlöv Kungsholmen

Widerlöv Kungsholmen

En del av Widerlöv Ring 08-650 70 00 widerlov.se

Välkommen till Widerlöv Kungsholmen! Vi är Sveriges näst största privatägda mäklarfirma. Letar du efter en ny bostad på Kungsholmen eller går du i tankarna av att sälja din bostad? Vi hjälper dig att sätta rätt prislapp på din bostad genom att vara med och värdera den, helt kostnadsfritt. * Först i Sverige med att erbjuda...

282 omdömen om Widerlöv Kungsholmen

Hanna Sabine Mari M

Erik var det självklara valet mellan dom 4 top mäkare i Stockholm som vi stod mellan. Från första möte till sista möte var Erik otroligt trevlig, lyhörd, påläst, lätt att få tag på, stort engagemang samt sålde våran lägenhet till högt över förväntan. Jag skulle rekommendera Erik till 100%.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Ruth Josefin S

Det finns bara en mäklare på Kungsholmen och det är Patrik Lundberg. Så oerhört proffsig, lyhörd och erfaren. Tack för att du hjälpte oss att sälja under en tuff period. I tider som dessa krävs en person som har rätt erfarenhet och det har Patrik!

Parvin G
Kungsholmen - Rådhuset

Inte så bra upplevelse av widerlöv,.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Linnéa M
Kungsholmen

Erik Lundkvist var saklig och sakkunnig. Han kändes ärlig och genuin. Jag tror han sa sanningen om lägenheten utan att överdriva. Erik var enkel att prata med och lätt att få kontakt med innan och efter köpet var gjort.

Svar från Erik Lundkvist

Tack Linnea för så fina ord. Hoppas ni trivs i er fina våning! Med vänlig hälsning, Erik

Katarina J
Vasastan - Odenplan

Vi har anlitat Erik vid våra två senaste lägenhetsförsäljningar och är supernöjda! Han är proffsig, snabb, har ett bra kontaktnät och grym fingertoppskänsla för marknaden.

Svar från Erik Lundkvist

Tack för så fint omdöme Katarina! Så glad att ha uppdragsgivare som ni!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Patrik J
Vasastan - Odenplan

Jag har bara gott att säga om Erik och kan varmt rekommendera honom till andra. Han är smidig att ha att göra med, öppen och ärlig gällande vad jag som säljare kan förvänta mig av processen och gör allt i sin makt för att få till en så bra affär som möjligt. Erik har sålt två lägenheter åt oss och i båda fallen är jag övertygad om att han lyckats få till ett slutpris som är klart högre än vad de flesta andra mäklare skulle mäktat med.

Svar från Erik Lundkvist

Tack för fina ord Patrik! Det uppskattas mycket. Det har varit ett nöje att ha er som uppdragsgivare vid båda tillfällen.

Pentti M
Kungsholmen

Var trevlig, saklig och först och främst ärlig yrkesman. Kunde sin sak, var en professionell mäklare.

Svar från Erik Lundkvist

Tack Pentti! Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet. Med vänlig hälsning, Erik

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Petra F
Södermalm - Nytorget

Amanda är en väldigt noggrann, kunnig, professionell och trevlig mäklare. Hon är noga med att affären sköts på ett sätt så att det blir tryggt och bra för både säljaren och köparen. Hon kombinerar även noggrannhet med snabbhet och driv samt fokus på resultatet. Jag kan varmt rekommendera Amanda. Hon är fantastiskt bra!

Soheil D
Kungsholmen

Bästa mäklaren jag någonsin har träffat, och förmodligen en av de i särklass bästa i Stockholm. Med Jakob får man professionell stöd och support hela vägen in i säljprocessen!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Sahar P
Kungsholmen

Jakob gjorde ett jättebra jobb från början till slut vid försäljning av vår lägenhet. Andra lägenheten som han sålt åt oss på kort tid nu. Supernöjd och kommer definitivt välja honom igen vid framtida bostadsförsäljning.

Erika R
Södermalm - Hornstull

Jakob har sålt flera av våra boenden med jättebra resultat! Jakob är oerhört proffsig, trevlig och engagerad. Dessutom är han rolig :) Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Ella M
Kungsholmen

Mikael gjorde ett jättebra jobb från början till slut vid försäljning av min lägenhet. Han har en riktig vinnarglöd och ger inte upp förrän rätt köpare har hittats. Mikael har en bra känsla för människor och bra kunskap om bostadsmarknaden. Rekommenderas!

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack sååå mycket för ditt fina omdöme och tack för ett jättetrevligt samarbete! Mvh/Mikael

Mattias T
Kungsholmen - Nedre Kungsholmen

Mikael hjälpte mig sälja min lägenhet och jag fick ett väldigt härligt bemötande. Han var klar och tydlig när det gällde förväntningar och saker jag kunde göra för att göra min lägenhet mer attraktiv. Och jag blev väldigt nöjd med slutpriset!

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack Mattias för ett trevligt samarbete och det gör mig glad att du är nöjd! Mvh/Mikael

Seth Ö
Kungsholmen - Nedre Kungsholmen

Mikael var väldigt kunnig och engagerad, dessutom med ett mycket trevligt bemötande. Riktigt professionell i sitt arbete, som jag varmt kan rekommendera!

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack för det fina omdömet! Och stort grattis till en toppen fin lägenhet! Mvh/Mikael

Sofia C
Kungsholmen - Nedre Kungsholmen

Mikael bemötte oss på ett professionellt och engagerande sätt som gjorde att vi direkt fick förtroende för honom under visningen. Under själva köpesprocessen har Mikael varit bra på att ta kontakt med oss, kommunikativ, tydlig och informativ. Vi är mycket nöjda med processen kring köpet av vår lägenhet som gjordes via Mikael!

Tack sååå mycket Sofia! Grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael

Sandra Ann L
Kungsholmen

Mikael gjorde hela försäljningsprocessen väldigt smidig - från första mötet fram till kontraktsskrivning sköttes allt väldigt snabbt och enligt plan. Då försäljning även skedde då jag befann mig på annan ort var det viktigt för mig att jag kunde lita på att allt rullade på och skötte sig bra utan att behöva närvara och det gjorde det verkligen. I sin helhet är jag väldigt nöjd och kan verkligen rekommendera Mikael!

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack så jättemycket för ett trevligt samarbete! Vad roligt att du är nöjd med processen! Mvh/Mikael

Kristian H
Vasastan - Norrmalm

Professionell, kompetent, ambitiös och service minded. Rekommenderas fullt ut.

George H
Bromma - Mariehäll

Mikael Bjérnhof är en riktigt proffsig mäklare, Han är din och köparens vän genom hela processen, informativ, kunnig och rättvis. Detaljkännedom och marknadsvärde av din bostad i ditt område är en av hans starka sidor. Jag kunde inte känna mig tryggare med en annan mäklare! Top Notch för min försäljning!

Svar från Mikael Bjérnhof

Superkul att du är nöjd! Tack för dina fina ord och ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael

ELENA B

Mikael är med hästlängder marknadens bästa mäklare. Engagerad, professionell, och så himla härlig! Vi var på en av Mikaels visningar där vi blev tagna av hans energi och kompetens, ett år senare när vi själva skulle sälja så var han det självklara valet. Helt klart en mäklare man vill sälja med, och köpa av. Och inte minst, resultatet var över förväntan!

Svar från Mikael Bjérnhof

Wow tack sååå jättemycket för era fina ord om mig!! Tack för ett supertrevligt samarbete!! Hoppas ni kommer trivas bra utanför stan i ert fina hus. Mvh/Mikael

Pontus H
Hornsbergs Strand

Genuin, informativ och snabb i kommunikationen. Micke ger det där lilla extra för att få till en bra affär för alla parter och är ett bra stöd genom hela processen. Fulländad mäklare som förtjänar 5 av 5 stjärnor med bravur!

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack Pontus, alltid lika trevligt att få hjälpa till! Hoppas ni kommer trivas bra i huset! Mvh/Mikael

Anders C
Vasastan - Norrmalm

MB har skött uppdraget utmärkt. Bra i personliga kontakten och utmärkt återkoppling på frågor och föredömlig rapportering. MB driver på bra utan att det är för påträngande/stressande. Han kan sin sak.

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack så jättemycket för ett trevligt samarbete! Vad roligt att ni är nöjda med processen! Mvh/Mikael

Frida B
Vasastan

Vi kände oss så trygga med Amanda som mäklare! Allt gick super smidigt och bra och vi är mer än nöjda.

Benjamin A
Kungsholmen - Fridhemsplan

Otroligt bra! Väldigt personlig och tillmötesgående, var med en genom hela processen och gav ett otroligt lugn!

Svar från Jonas Cederroth

Stort tack Benjamin! Så roligt att få möjlighet att hjälpa till🙏

Matilda S
Kungsholmen - Kungsholms strand

Mikael har verkligen överträffat våra förväntningar. Förutom att han lyckades sälja både min och min sambos lägenhet till riktigt bra pris (rekord i båda föreningarna) så har han också tagit sig tiden att stötta oss i vårt egna bostadsletande. Att ha en mäklare som alltid svarar på frågor och tar sig tiden att bollar tankar/beslut är något som vi har uppskattat otroligt mycket. Mikael är lyhörd, engagerad och pålitlig vilket gör att man känner sig trygg hela vägen och vet att man har en mäklare som kommer kämpa in i...

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack Matilda för ett supertrevligt samarbete! Jätteroligt att ni är så nöjda. Hoppas du och Marcus kommer trivas i er nya bostad! Mvh/Mikael

Adnan H
Östermalm - Gärdet

Mikael sålde vår lägenhet inom loppet av endast 10 dagar, dessutom till ett pris över alla förväntningar. Han är så trevlig, lyhörd, lättillgänglig, pålitlig och driven - ett klockrent val för de som funderar på att sälja på Gärdet eller andra stadsdelar i Stockholm. Mikael ger inte upp utan kämpar in i det sista. Min sambo och jag skulle rekommendera honom som mäklare alla dagar veckan. TACK Mikael! Vi hörs igen nästa gång vi ska sälja.

Svar från Mikael Bjérnhof

Wow, fina ord!! Tack för ett supertrevligt samarbete och vad roligt att ni är nöjda! Mvh/Mikael

Maria K
Kungsholmen

Mycket trevlig och kunnig mäklare med god lokalkännedom. Ingav förtroende från första samtalet och lotsade genom försäljningsprocessen på ett bra sätt.

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack Maria för ert fina omdöme och tack igen för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael

Philip M
Kungsholmen - Nedre Kungsholmen

Mikael gjorde ett mycket gediget arbete med fantastiskt driv i hela processen och tätt dialog med oss som säljare. Kan varmt rekommendera Mikael som mäklare.

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack Philip för fint omdöme och tack för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael

Mats E
Vasastan

Amanda är en toppmäklare, Mycket trevlig, engagerad och förtroendeingivande. Hon är kunnig, påläst och har koll på marknaden vilket är en stor hjälp för både säljare och köpare. Vi rekommenderar henne varmt !"

Helena M
Östermalm - Gärdet

Har tidigare haft Mikael som mäklare och det är inga konstigheter. Han vet vad han gör är tydlig och lyssnar. En mäklare som tänker outside the box, vågar ta ut svängarna. Är super nöjd! Affären vart såklart toppen med hans hjälp.

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack Helena för ditt fina omdöme och tack igen för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael

Linn E
Kungsholmen - Norr Mälarstrand

amanda är en kompetent, skicklig och trygg mäklare!

Kaarin H
Vasastan - Norrmalm

Amanda har ett personligt och inbjudande bemötande, tydligt och lyhört kommunikationssätt. Rekommenderar henne varmt!

Max V
Kungsholmen

Upplevelsen med Jakob som mäklare levde upp till mina högt ställda förväntningar och sålde lägenheten till rekordpris!

Åsa-mi D
Södermalm - Zinkensdamm

Bästa bollplanket genom hela processen & inte rädd för att ”hugga in” där det behövdes! Fixade även kontakter med målare & stylist inför försäljning vilket var så skönt att slippa tänka på i ”röran” Lyhörd för vad man säger & hjälpsam i alla lägen!"

Svar från Jonas Cederroth

Tack för förtroendet och ett superfint samarbete! //Jonas

Björn B
Kungsholmen

Jakob Jakobsson är en väldigt trevlig och engagerad mäklare. Vi har träffat Jakob både som köpare och säljare. I båda rollerna var Jakob toppen att ha att göra med! Vi hade höga förväntningar som Jakob levde upp till. I kan verkligen rekommendera Jakob till alla som vill sälja, eller köpa, lägenhet!

Magnus A
Kungsholmen

Mycket engagerad och professionell.

Charles S
Kungsholmen- Stadshagen

Riktigt nöjd med Mikael som min mäklare. Här är några konkreta exempel på varför jag är nöjd: - Mikael var lätt att få tag på. Om han inte kunde svara så ringde han alltid upp lite senare. - Tydlig med vad som behövde göras för att få maximalt betalt vid försäljning. Lindade inte in någonting i sockervadd. - Mikael hade bra kontakter med målare, flyttfirma och stylist så allt blev enkelt med 1 enda kontaktyta. Priserna var dessutom riktigt bra och måleri etc. blev riktigt bra. - Jag fick hjälp med mer än bara...

Svar från Mikael Bjérnhof

WOW, vilket omdöme!! Man tackar och bugar!! Tack för ett supertrevligt samarbete och bra teamwork!! Hoppas ni kommer trivas i nya bostaden. Mvh/Mikael

Fredrik T
Kungsholmen- Stadshagen

Att sälja sin bostad är för de allra flesta en stor affär och då vill man känna sig trygg med en engagerad och kunnig mäklare. Mikael är både mycket kunnig och engagerad och höll oss hela tiden uppdaterade kring försäljningen. Han var lyhörd för våra önskemål som säljare och tydlig med vad han trodde var den bästa vägen för att nå vårt mål. Jag ger Mikael mina absolut bästa rekommendationer!

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack Fredrik för ert fina omdöme och tack igen för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael

Thomas G
Kungsholmen- Stadshagen

Mikael har mycket bra kännedom om marknaden. Han var ett mycket bra stöd under hela säljprocessen och var lyhörd för våra önskemål.

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack Thomas för fint omdöme och tack för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael

Shankar S
Kungsholmen - Kungsklippan

Hade en utmärk upplevelse med Mikael som mäklare. Han var tydlig, hjälpsam och snabbt att svara på alla frågor!

Tack sååå mycket Shankar! Grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael

Åsa F
Vasastan - Norrmalm

Både professionellt och trevligt!

Tack själv Åsa! Mkt trevligt! Mvh/Mikael

Julia S
Södermalm - Skanstull

Mikael var genom hela processen trevlig, tydlig och proffsig. Ledde till en affär som kändes oerhört bra och enkel!

Svar från Mikael Bjérnhof

Grattis Julia till en galetfin bostad! Tack för en trevlig process och dina fina ord! Mvh/Mikael

Filip C
Kungsholmen

Extremt flexibel och positiv mäklare. Inga komplikationer varken, före, under eller efter affär. Hade vissa specifika önskemål gällande en mängd saker, vilket Mikael löste utan problem. Som sagt var Mikael väldigt flexibel vilket är ett extremt stort plus som inte alla mäklare har.

Tack sååå mycket Filip! Grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael

Kristina B
Södermalm - Skanstull

Mikael ingav stort förtroende från första mötet, bestämde mig direkt för att det var helt rätt person att sälja min lägenhet på Söder. Positiv, lyhörd, ärlig, smart och snabb. Alla rätt helt enkelt! Skulle definitivt välja Mikael till nästa försäljning.

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack sååå jättemycket för dina fina ord om mig! Och tack för ett bra teamwork och ett trevligt samarbete! Önskar er stort lycka till med ert nästa boende! Mvh/Mikael

Andreas H
Kungsholmen

Mikael var både personlig, proffsig, tillgänglig och väldigt nytänkande i hur han lade upp försäljningsprocessen. Vi är mkt nöjda med både slutpris och Mikaels insatser!!

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack själva för ett väldigt bra teamwork! Superroligt samarbete! Grattis till husköpet också! Med vänliga hälsningar, Mikael

Marcus L
Vasastan - Norrmalm

Mikael har varit helt fantastisk genom hela försäljningsprocessen! Lägenheten lades upp som kommande långt innan försäljningen och Mikael har varit inlyssnande, rådgivande och stöttande utöver vad jag först förväntade mig av en mäklare. Jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera Mikael med teamet bakom! Widerlöv har varit oerhört professionella och hjälpsamma i sitt arbete. Jag var mycket nöjd med annonsen och hela affären har känts väldigt trygg.

Svar från Mikael Bjérnhof

Wow, vilket fint omdöme! Superglad att du är så nöjd med allt! Tack för ett jättetrevligt samarbete! Mvh/Mikael

Hege Anita W
Kungsholmen

Mikael er en svært hyggelig og dyktig megler. Han brukte sin ekspertise til å hjelpe oss med salget av leiligheten. Meget fornøyd!! Mvh Hege

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack Hege för ert fina omdöme och tack igen för ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael

Ingrid S
Kungsholmen

Vi är mycket nöjda med Mikaels insats när vi köpte vår lägenhet. Han var så trevlig, tillmötesgående och professionell och vi fick god hjälp och svar på alla frågor. Vi kan varmt rekommendera Mikael. Ingrid och Lars S

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack sååå jättemycket Ingrid & Lars! Grattis till en superfin bostad! Den kommer passa er perfekt! Mvh/Mikael

Jirachida V
Kungsholmen - Fridhemsplan

Vi är supernöjda med Mikael! Otroligt kunnig och supertrevlig. Affären kunde inte ha blivit bättre. Rekommenderar honom starkt!!

Svar från Mikael Bjérnhof

Tack sååå jättemycket Jirachida! Och grattis till en superfin bostad! Mvh/Mikael

Adin E
Hammarbyhöjden

Oerhört trevlig, ärlig och kunnig. Mikael var väldigt tillgänglig och tillmötesgående under hela processen och det tror jag gjorde att både jag och säljaren kände oss nöjda och trygga med affären.

Svar från Mikael Bjérnhof

Grattis Adin till en fin lägenhet! Och tack för ditt trevliga omdöme! Mvh/Mikael

Mauritz B
Kungsholmen - Fridhemsplan

Mikael bemötte oss på bästa tänkbara sätt. Han vara engagerad och trevlig samt professionell. Dessutom lyckades han få till en affär som både jag och min flickvän samt säljaren var väldigt nöjda av. Vi är super glad över lägenheten!

Svar från Mikael Bjérnhof

Grattis Mauritz till en superhäftig bostad! Och tack sååå mycket för ditt fina omdöme och en trevlig process! Mvh/Mikael