Jakob Jakobsson

Jakob Jakobsson

Jakob Jakobsson är mäklare på Widerlöv Kungsholmen

Jakob Jakobsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Jakob Jakobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 5.0. Jakob Jakobsson har haft 98 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 76% av sina kunder efter omdömen.

Jag är specialiserad på bostadsrätter i Stockholms innerstad och de senaste 11 åren har jag förmedlat över 1 000 bostäder. Min bakgrund som civilekonom samt att jag är uppvuxen i fastighetsbranschen har gjort mitt arbetssätt ytterst strukturerat och resultatinriktat. För mig är det viktigt ha full kontroll över allt som händer i försäljningsprocessen och jag gör alltid mitt yttersta i varje affär, för varje kund. Widerlöv grundades 1995 och är Sveriges näst största fristående mäklarfirma med över 75 medarbetare. Vårt engagemang och kunskap finns med från början till slut i alla delar av uppdraget. I valet av mäklare är den enskilda mäklarens resultat en viktig faktor att ta hänsyn till. Jag jobbar alltid maximalt för att nå högsta möjliga slutpris. Här är några av mina meriter:
2009-2013 Högsta pris/kvm i Sverige någonsin (136 000 kr/kvm, Skeppargatan 4).
2009-2017 Årets mäklare (bäst försäljningsresultat) på Karlsson & Uddare 9 år i rad.
2014 blev jag av Aftonbladet rankad bland de topp 6 bästa mäklarna i Sverige.
2015 blev jag av DN rankad bland de topp 10 bästa mäklarna i Sverige.
2016 var jag den mest rekommenderade mäklaren i Stockholms län (HittaMäklare).
2017 var jag den mest rekommenderade mäklaren i Stockholms kommun.
2018 blev jag av Dagens Industri rankad 4:a i hela Sverige (1:a i Stockholm).
2018 satte jag årets innerstadsrekord med 166 111 kr/kvm (Kungsholmen).
2019 Q1 och Q2 - den mest rekommenderade mäklaren i Stockholms kommun.
2019 2:a-platsen bland alla Mäklarhusets ca 600 medarbetare i Sverige och Spanien.
2019 fick jag från HittaMäklare/Booli/Mäklarvärden utmärkelsen ”Sveriges mest transparenta mäklare” med nöjdast kunder av alla mäklare på alla byråer.
2020 när Mäklarhuset Innerstan blev Widerlöv var jag 1:a av alla Mäklarhusets ca 600 medarbetare i Sverige och Spanien.

Mina många rekordförsäljningar och toppresultat sedan 2009 har skapat åtskilliga rekommendationer och stamkunder, jag vill gärna att du blir en av dom. Kontakta mig gärna för ditt livs viktigaste affär.
Jakob Jakobsson, 0707-69 21 00, jakob.jakobsson@widerlov.se

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 43 Läs vad Jakob Jakobsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    2021-08-25
    Väldigt trevlig, kunnig och professionell. Satte bra förväntningar och gav bra rekommendationer. En säkerhet genom hela processen.
    • Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    2021-08-25
    Trevligt och respektfullt bemötande.
    2021-07-10
    Mitt i säljprocessen uppstod en vattenläcka i lägenheten och Jakob engagerade sig i mycket hög grad för att få juridiken i avtal mm korrekt för båda parter. Han var ett bra stöd, bollplank och drivande under hela processen och jag kan varmt rekommendera Jakob som mäklare.
    2021-07-08
    Mycket proffsigt och förtroendeingivande arbete av Jakob Jakobsson, rekommenderas verkligen!
    • Vasastan
    2021-07-07
    Jakob är trevlig, kunnig och kompetent! Vi kände oss trygga igenom hela säljprocessen. Kommer definitivt välja Jakob igen vid framtida bostadsförsäljning.
    2021-07-07
    Vi är jättenöjda med Jakob som mäklare och han överträffade våra förväntningar med försäljningen. Vi kommer definitivt att välja honom om vi ska sälja igen.
    • Gamla Enskede
    2021-07-06
    Han var fantastisk från början till slut. Jag har använt Jakob tidigare och precis som i tidigare erfarenheter levererade han professionalism till 100%, som alltid.
    2021-07-06
    Engagerad och proffsig. Vi rekommenderar Jakob om ni ska sälja!
    • Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    2021-03-16
    Sålde en lägenhet på Kungsholmen.
    Väldigt proffsigt bemötande baserat på lång erfarenhet. Kändes tryggt under hela processen. Högt kundfokuserat arbetssätt och bemötande. Rekommenderas varmt!
    2021-03-14
    Han är så bra, så bra😊xxxxxxxxxxxxxxxxxx