Jakob Jakobsson

Jakob Jakobsson

Jakob Jakobsson är mäklare på Widerlöv Kungsholmen

Jakob Jakobsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Jakob Jakobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 5.0. Jakob Jakobsson har haft 70 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 61% av sina kunder efter omdömen.

Jag är specialiserad på bostadsrätter i Stockholms innerstad och de senaste 11 åren har jag förmedlat över 1 000 bostäder. Min bakgrund som civilekonom samt att jag är uppvuxen i fastighetsbranschen har gjort mitt arbetssätt ytterst strukturerat och resultatinriktat. För mig är det viktigt ha full kontroll över allt som händer i försäljningsprocessen och jag gör alltid mitt yttersta i varje affär, för varje kund. Widerlöv grundades 1995 och är Sveriges näst största fristående mäklarfirma med över 75 medarbetare. Vårt engagemang och kunskap finns med från början till slut i alla delar av uppdraget. I valet av mäklare är den enskilda mäklarens resultat en viktig faktor att ta hänsyn till. Jag jobbar alltid maximalt för att nå högsta möjliga slutpris. Här är några av mina meriter:
2009-2013 Högsta pris/kvm i Sverige någonsin (136 000 kr/kvm, Skeppargatan 4).
2009-2017 Årets mäklare (bäst försäljningsresultat) på Karlsson & Uddare 9 år i rad.
2014 blev jag av Aftonbladet rankad bland de topp 6 bästa mäklarna i Sverige.
2015 blev jag av DN rankad bland de topp 10 bästa mäklarna i Sverige.
2016 var jag den mest rekommenderade mäklaren i Stockholms län (HittaMäklare).
2017 var jag den mest rekommenderade mäklaren i Stockholms kommun.
2018 blev jag av Dagens Industri rankad 4:a i hela Sverige (1:a i Stockholm).
2018 satte jag årets innerstadsrekord med 166 111 kr/kvm (Kungsholmen).
2019 Q1 och Q2 - den mest rekommenderade mäklaren i Stockholms kommun.
2019 2:a-platsen bland alla Mäklarhusets ca 600 medarbetare i Sverige och Spanien.
2019 fick jag från HittaMäklare/Booli/Mäklarvärden utmärkelsen ”Sveriges mest transparenta mäklare” med nöjdast kunder av alla mäklare på alla byråer.
2020 när Mäklarhuset Innerstan blev Widerlöv var jag 1:a av alla Mäklarhusets ca 600 medarbetare i Sverige och Spanien.

Mina många rekordförsäljningar och toppresultat sedan 2009 har skapat åtskilliga rekommendationer och stamkunder, jag vill gärna att du blir en av dom. Kontakta mig gärna för ditt livs viktigaste affär.
Jakob Jakobsson, 0707-69 21 00, jakob.jakobsson@widerlov.se

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 49 Läs vad Jakob Jakobsson

• Soheil D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    2021-12-31 Verifierad kund
    Bästa mäklaren jag någonsin har träffat, och förmodligen en av de i särklass bästa i Stockholm. Med Jakob får man professionell stöd och support hela vägen in i säljprocessen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jakobsson en del av Widerlöv Kungsholmen
    2021-12-31 Verifierad kund
    Jakob gjorde ett jättebra jobb från början till slut vid försäljning av vår lägenhet.
    Andra lägenheten som han sålt åt oss på kort tid nu.
    Supernöjd och kommer definitivt välja honom igen vid framtida bostadsförsäljning.
    • Södermalm - Hornstull
    2021-12-29 Verifierad kund
    Jakob har sålt flera av våra boenden med jättebra resultat! Jakob är oerhört proffsig, trevlig och engagerad. Dessutom är han rolig :) Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2021-10-14 Verifierad kund
    Upplevelsen med Jakob som mäklare levde upp till mina högt ställda förväntningar och sålde lägenheten till rekordpris!
    2021-10-11 Verifierad kund
    Jakob Jakobsson är en väldigt trevlig och engagerad mäklare. Vi har träffat Jakob både som köpare och säljare. I båda rollerna var Jakob toppen att ha att göra med! Vi hade höga förväntningar som Jakob levde upp till. I kan verkligen rekommendera Jakob till alla som vill sälja, eller köpa, lägenhet!
    2021-10-11 Verifierad kund
    Mycket engagerad och professionell.
    2021-08-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kunnig och professionell. Satte bra förväntningar och gav bra rekommendationer. En säkerhet genom hela processen.
    • Kungsholmen - Nedre Kungsholmen
    2021-08-25 Verifierad kund
    Trevligt och respektfullt bemötande.
    2021-07-10 Verifierad kund
    Mitt i säljprocessen uppstod en vattenläcka i lägenheten och Jakob engagerade sig i mycket hög grad för att få juridiken i avtal mm korrekt för båda parter. Han var ett bra stöd, bollplank och drivande under hela processen och jag kan varmt rekommendera Jakob som mäklare.
    2021-07-08 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och förtroendeingivande arbete av Jakob Jakobsson, rekommenderas verkligen!