Läs vad 29 Läs vad Jakob Jakobsson

• 2020-12-29
    Jakob var jätteprofessionell från början till slut! Alltid trevlig, tillmötesgående och informativ. Jakobs kunskap och erfarenhet gjorde att jag direkt kände mig trygg med honom som mäklare. Väldigt engagerad genom hela försäljningsprocessen. Rekommenderas starkt!
    Christian H
    • 40.0 m²
    • Södermalm
  • 2020-12-27
    En professionell process från början till slut, med ett personligt och kunnigt engagemang.
    Torbjörn K
    Kan varmt rekommendera Jakob som alltid levererar! /Nöjd kund i Sthlm
    Jenny T
    • 21.0 m²
  • 2020-11-26
    Jakob är en absolut toppmäklare som stenkoll på marknaden, hårt jobbande, superproffsig i förberedelser och försäljning samt mycket social begåvad. Sin långa erfarenhet och tidigare toppresultat gör honom till en av Sveriges bästa mäklare. Rekommenderas starkt!
    Benny K
    • 67.0 m²
  • 2020-11-18
    Försäljning av bostadsrätt.
    Det märks att Jakob har lång erfarenhet från branschen. Han är mycket kunnig, påläst och har koll på marknaden vilket är en stor hjälp för både säljare, spekulanter och köpare. Jakob var väldigt förtroendeingivande redan vid första mötet. Otroligt professionell, engagerad och trevlig. Jag kan verkligen rekommendera honom.
    Lars A
    • 2:a
    • 46.0 m²
    • Kungsholmen - Kungsholms strand
  • 2020-11-16
    Jakob är en klippa. Kunnig, strategisk, pedagogisk och förmedlade framför allt stort lugn i en process som i perioder kunde bli nervös och känslosam.

Rekommenderas starkt vidare.
    Viking B
    • 2:a
    • 48.0 m²
    • Vasastan - Birkastan
  • 2020-10-05
    Jakob var mycket professionell genom hela försäljningen, vilket jag är övertygad om att inte bara jag som säljare tycker, utan även köparen. Jag hade hoppats på ett högre slutpris, men det hamnade ändå på en okej nivå.
    Rasmus J
    • 25.0 m²
    • Kungsholmen - Lilla Essingen
  • 2020-10-04
    sålt bostadsrätt Vasastan
    Trevligt ärligt positivt bemötande
    Han levde upp till förväntningarna.
    Louise B
    • 119.0 m²
    • Vasastan
  • 2020-10-02
    Trevlig, glad, engagerad, duktig förhandlare
    Karl S
    • 63.0 m²
    • Vasastan
  • 2020-08-10
    Jakob är en mycket professionell, trevlig och kunnig mäklare. Han var alltid tillgänglig för frågor och uppdaterade mig löpande under hela processen, vilket fick mig som säljare att känna mig trygg. Jag rekommenderar honom varmt!
    Johan B
    • 1.5:a