Jakob Jakobsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Jag är specialiserad på bostadsrätter i Stockholms innerstad och de senaste 10 åren har jag förmedlat nära 900 bostäder. Jag älskar mitt jobb och arbetar alltid för att överträffa mina kunders förväntningar.

2009-2013 hade jag rekordet för den dyraste lägenheten per kvm i Sverige någonsin.
2014 (Aftonbladet) och 2015 (DN) blev jag rankad bland de topp tio främsta mäklarna i Sverige.
2016 och 2017 var jag enligt Hittamäklare den mest rekommenderade mäklaren i hela Stockholms innerstad.
2018 har jag årets innerstadsrekord med 166 111 kr/kvm (Kungsholmen).

Mina toppresultat sedan 2009 har skapat åtskilliga stamkunder, jag vill gärna att du blir en av dom.

Kontakta mig gärna för ditt livs viktigaste affär! Läs mer

Läs vad 27 kunder tycker om Jakob Jakobsson

• Johan H skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket nöjd med ett högt slutpris vid försäljning av min lägenhet. Fick framför allt intrycket av att Jakob arbetade mkt aktivt med alla spekulanter och lyckades skapa en bra budgivning. Läs mer
  • Christian S skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob sålde vår lägenhet för +125’/kvm på under 5 dagar i en nästintill omöjlig marknadssituation där andra misslyckats.
    Hans extraordinära precission, timing och strategiska förmåga löpte genom hela processen samtidigt som etik, trygghet och professionalism var ständigt närvarande.

Jag lämnar därför mina varmaste rekommendationer för Jakob och ser ingen annan väg än att använda honom igen.

Han är nr 1. Utan nämnvärd konkurrens.

//Christian Stenbeck Läs mer
  • Tommy K skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob är en mycket kompetent och skicklig mäklare, som leverera över förväntan! Läs mer
  • D skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi upplever Jakob som en mycket kompetent och engagerad mäklare. Han tar sig tid till att ta diskussioner om strategier, för- och nackdelar och annat. Han höll oss löpande informerade om vad som hände i processen och vi kände förtroende rakt igenom. Rekommenderas. Läs mer
  • Alexander H skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har sålde en lägenhet på Kungsholmen med Jakobs hjälp. Jakob har under hela procesen varit väldigt seriös och professionell och utförde sitt uppdrag på ett utomordenligt sätt. Jakob motsvarade alla de förväntingar man kan ställa på en riktig fastighetsmäklare !

Vi lämnar Jakob vår allra bästa rekommendationer ! Läs mer
  • Mia A skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Har sålt flera bostäder under åren via Jakob Jakobsson och kommer absolut att anlita honom även nästa gång. Jag rekommenderar alltid honom till mina vänner. Han är professionell, duktig och erfaren! Läs mer
  • Patrik T skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig, duktig, och engagerad. Jakob är den enda mäklaren jag kommer anlita framöver. Läs mer
  • Jenny S skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob sålde vår lägenhet och gjorde ett strålande jobb! Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
  • Alexander K skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob skötte hela affären på ett otroligt professionellt sätt, såg till att allt gick smidigt och levererade ett resultat över mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Jakob! Läs mer
  • Abtin I skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakobs bemötande är unik. Förtroendeingivande och träffsäker i sin analys och strategi.
    Resultatet vid vår försäljning blev långt över förväntan. Trots en dipp på marknaden och sviktande intresse så leverade han och sålde vår våning till rekordpris. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström