Jakob Jakobsson

Jakob Jakobsson är mäklare på Mäklarhuset Kungsholmen

Jakob Jakobsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Jakob Jakobsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om Jakob Jakobsson

Viktor N
Skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

Jakob var min mäklare vid försäljning av min lägenhet i Fredhäll. Han är mycket professionell och hängiven, tänker och gör det lilla extra. Kan inte vara nöjdare, rekommenderar honom starkt.

Jonatan A
Skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

Jakob är oerhört kunnig, noggrann och professionell. Han ger med sin erfarenhet och sitt kunnande trygghet till både köpare och säljare. Stockholms bästa mäklare?

Emma D
Skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

Jag är otroligt nöjd med Jakobs arbete och ger mina allra bästa rekommendationer! Han förberedde sig väl och levererade på toppnivå genom hela processen. Ambitiös, kompetent, noggrann, målinriktad, transparent och tydlig är bara några av orden som beskriver honom.

Jessica L
Skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

Jakob skötte vår försäljning perfekt och anpassade sig efter våra önskemål trots att vi var osäkra på när vi skulle sälja. Mycket proffsig!

Göran N
Skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

Med hjälp av Jakob Jakobsson sålde vi vår bostadsrätt på Kungsholmen. Under hela processen agerade Jakob på ett utomordentligt positivt sätt! Jakob tog stor hänsyn till våra önskemål och höll oss mkt välinformerade från dag ett och fram till försäljningsavslut. Våra förväntningar på slutpriset överträffades med god marginal, Jakobs proffsiga hantering möjliggjorde detta. Sammantaget känns det naturligt att rekommendera Jakob till alla och envar!

Karina M
Skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

Jag anlitade Jakob för att sälja min bostadsrätt. Han var proffsig från början till slut. Jag rekommenderar verkligen Jakob!

Marcus L
Skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

Mycket imponerad av Jakobs sätt att arbeta. Lyhörd, intresserad, målinriktad, påläst och driven. Rekommenderas varmt!

Jonathan M
Skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

Jakob är extremt proffsig och tar verkligen sina försäljningar på största allvar. Jakob är mån om att inte ha för många objekt samtidigt för att säkerställa bästa möjliga fokus och upplevelse för säljaren samtidigt som han säkerställer att köpare får en så trygg affär som är möjligt med svar på samtliga frågor som kan komma upp. Jag skulle definitivt rekommendera Jakob till andra som går att fundera över vilken mäklare som kan passa.

Mats T
Skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

3,5 rok på Erstagatan 20 Södermalm.Mkt bra bemötande. Transparent process som resulterade i ett mkt högt pris. Som kund kände man sig sedd och värderad. Sammanfattningsvis skulle jag rekommendera Jakob till den som vill ha hjälp att få bästa möjliga resultat i sin försäljning:

Gabriella C
Skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

Jakob kunde på ett tydligt sätt motivera hur han på bästa sätt skulle kunna optimera vår försäljning. Han var strukturerad och målinriktad och delaktiggjorde oss under hela processen. Vi är så nöjda med resultatet!