Jakob Jakobsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Jag är specialiserad på bostadsrätter i Stockholms innerstad och de senaste 10 åren har jag förmedlat nära 900 bostäder. Jag älskar mitt jobb och arbetar alltid för att överträffa mina kunders förväntningar.

2009-2013 hade jag rekordet för den dyraste lägenheten per kvm i Sverige någonsin.
2014 (Aftonbladet) och 2015 (DN) blev jag rankad bland de topp tio främsta mäklarna i Sverige.
2016 och 2017 var jag enligt Hittamäklare den mest rekommenderade mäklaren i hela Stockholms innerstad.
2018 har jag årets innerstadsrekord med 166 111 kr/kvm (Kungsholmen).

Mina toppresultat sedan 2009 har skapat åtskilliga stamkunder, jag vill gärna att du blir en av dom.

Kontakta mig gärna för ditt livs viktigaste affär! Läs mer

Läs vad 40 Läs vad Jakob Jakobsson

• Viktor N skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-10

Jakob var min mäklare vid försäljning av min lägenhet i Fredhäll. Han är mycket professionell och hängiven, tänker och gör det lilla extra.

Kan inte vara nöjdare, rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Jonatan A skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-04

Jakob är oerhört kunnig, noggrann och professionell. Han ger med sin erfarenhet och sitt kunnande trygghet till både köpare och säljare. Stockholms bästa mäklare? Läs mer
  • Emma D skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-03

Jag är otroligt nöjd med Jakobs arbete och ger mina allra bästa rekommendationer! Han förberedde sig väl och levererade på toppnivå genom hela processen. Ambitiös, kompetent, noggrann, målinriktad, transparent och tydlig är bara några av orden som beskriver honom. Läs mer
  • Jessica L skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-02

Jakob skötte vår försäljning perfekt och anpassade sig efter våra önskemål trots att vi var osäkra på när vi skulle sälja. Mycket proffsig! Läs mer
  • Göran N skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-02

Med hjälp av Jakob Jakobsson sålde vi vår bostadsrätt på Kungsholmen. Under hela processen agerade Jakob på ett utomordentligt positivt sätt! Jakob tog stor hänsyn till våra önskemål och höll oss mkt välinformerade från dag ett och fram till försäljningsavslut. Våra förväntningar på slutpriset överträffades med god marginal, Jakobs proffsiga hantering möjliggjorde detta.
    Sammantaget känns det naturligt att rekommendera Jakob till alla och envar! Läs mer
  • Karina M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-18

Jag anlitade Jakob för att sälja min bostadsrätt. Han var proffsig från början till slut. Jag rekommenderar verkligen Jakob! Läs mer
  • Marcus L skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-16

Mycket imponerad av Jakobs sätt att arbeta. Lyhörd, intresserad, målinriktad, påläst och driven. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonathan M
    Jonathan M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-16

Jakob är extremt proffsig och tar verkligen sina försäljningar på största allvar. Jakob är mån om att inte ha för många objekt samtidigt för att säkerställa bästa möjliga fokus och upplevelse för säljaren samtidigt som han säkerställer att köpare får en så trygg affär som är möjligt med svar på samtliga frågor som kan komma upp. Jag skulle definitivt rekommendera Jakob till andra som går att fundera över vilken mäklare som kan passa. Läs mer
  • Mats T
    Mats T skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-17

3,5 rok på Erstagatan 20 Södermalm.Mkt bra bemötande. Transparent process som resulterade i ett mkt högt pris. Som kund kände man sig sedd och värderad.

Sammanfattningsvis skulle jag rekommendera Jakob till den som vill ha hjälp att få bästa möjliga resultat i sin försäljning: Läs mer
  • Gabriella C skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-14

Jakob kunde på ett tydligt sätt motivera hur han på bästa sätt skulle kunna optimera vår försäljning. Han var strukturerad och målinriktad och delaktiggjorde oss under hela processen. Vi är så nöjda med resultatet! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström