Jonas Tillman

Jonas Tillman

Jonas Tillman är mäklare på Widerlöv Kungsholmen

Jonas Tillman har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Jonas Tillman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Jonas Tillman har haft 45 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 39% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 5 Läs vad Jonas Tillman

• Kungsholmen
    2020-04-08
    Jonas är en engagerad, påläst och förtroendeingivande mäklare som vi gärna rekommenderar! Vi är mycket nöjda med att ha anlitat honom för försäljningen av vår lägenhet.
    Stort tack för det fina omdömet! 😊 Jonas Tillman
    • Vällingby
    2020-04-08
    Jonas är engagerad och positiv och man känner sig trygg redan vid första mötet.
    Han är lätt att nå och följer hela tiden upp.
    Kan verkligen från hjärtat rekommendera Jonas då han gjorde ett superjobb!
    • Kungsholmen - Norr Mälarstrand
    2020-04-06
    Har köpt och sålt samma lägenhet inom 2 år med Jonas och han är fantastiskt trygg, trevlig, kunnig och ett bra stöd. Väldigt proffsig och har hjälpt mig i hela processen på ett riktigt bra sätt!
    Tack för det fina omdömet! Lycka till med nästa boende! Jonas Tillman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Tillman en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Kungsholmen
    2020-04-06
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som kan sin marknad väldigt väl!
    Tack Porya! Hoppas ni kommer att trivas i den fina bostaden! Jonas Tillman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Tillman en del av Widerlöv Kungsholmen
    • Kungsholmen - Norr Mälarstrand
    2020-04-06
    Har köpt lägenhet på Kungsholmen.
    Jonas har ett väldigt trevligt sätt, avslappnat men ända väldigt kunnig och påläst om objektet.
    Vi hade stämt möte kl 17.00 och 21.00 var allting klart och påskrivet.
    Hälsningar Bengt
    Tack Bengt! Kul att ni är nöjda! Jonas Tillman