Jonas Tillman är mäklare på Widerlöv Kungsholmen

Jonas Tillman har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Jonas Tillman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Jonas Tillman har haft 26 försäljningar sen 2020-03 och har tillfrågat 19% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-03 - 2020-10

Läs vad 5 Läs vad Jonas Tillman

• 2020-04-08
    Jonas är en engagerad, påläst och förtroendeingivande mäklare som vi gärna rekommenderar! Vi är mycket nöjda med att ha anlitat honom för försäljningen av vår lägenhet.
    Karolina V
    • 3:a
    • 103.0 m²
    • Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Tillman en del av Widerlöv Kungsholmen
    Stort tack för det fina omdömet! 😊

• 2020-04-08
    Jonas är engagerad och positiv och man känner sig trygg redan vid första mötet. Han är lätt att nå och följer hela tiden upp. Kan verkligen från hjärtat rekommendera Jonas då han gjorde ett superjobb!
    Linn R
    • 33.0 m²
    • Vällingby
  • 2020-04-06
    Har köpt och sålt samma lägenhet inom 2 år med Jonas och han är fantastiskt trygg, trevlig, kunnig och ett bra stöd. Väldigt proffsig och har hjälpt mig i hela processen på ett riktigt bra sätt!
    Pu S
    • 26.0 m²
    • Kungsholmen - Norr Mälarstrand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Tillman en del av Widerlöv Kungsholmen
    Tack för det fina omdömet! Lycka till med nästa boende!

• 2020-04-06
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som kan sin marknad väldigt väl!
    Porya A
    • 3:a
    • 103.0 m²
    • Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Tillman en del av Widerlöv Kungsholmen
    Tack Porya! Hoppas ni kommer att trivas i den fina bostaden!

• 2020-04-06
    Har köpt lägenhet på Kungsholmen. Jonas har ett väldigt trevligt sätt, avslappnat men ända väldigt kunnig och påläst om objektet. Vi hade stämt möte kl 17.00 och 21.00 var allting klart och påskrivet. Hälsningar Bengt
    Bengt F
    • 26.0 m²
    • Kungsholmen - Norr Mälarstrand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Tillman en del av Widerlöv Kungsholmen
    Tack Bengt! Kul att ni är nöjda!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte