Först skrev jag ett argt omdöme här riktat mot Widrikssons åkeri. Men nu vet jag bättre. Min Ikealeverans kom aldrig ikväll. Nu förstår jag varför. Det är IKEAs fel helt och hållet. Eller- deras systemutvecklare på IT närmare bestämt. På mitt IKEA Familykonto på en väl gömd profilsida man inte går in på i första taget, står ett flera år gammalt telefonnummer till mig. Men när jag gjorde internetbeställningen på IKEA häromdagen, fick jag fylla i mitt telefonnummer i formuläret på internet. Då fyllde jag i mitt aktuella...
Widriksson Logistik AB
10 omdömen om Widriksson Logistik AB
Absolut outstanding. Kl 08.00 kom lastbil. Två hurtiga lastare med vader större än mina lår satte direkt igång med bärande. Inga konstigheter, bara muskler. Kl. 13 var de klara och hade inte flyttar grejer utan varsamt tejpat, säkrat golv med papp (under lådorna) och ställt alla grejer EXAKT där de skulle vara. Aldrig jobbat med en bättre flyttfirma!
Jag är jättenöjd. Leverans var bokad. Men vi var tvungna att åka till sjukhuset och var inte hemma. Ingen kunde ta emo t leveransen. Chauffören ringde mig och vi bestämde att han skulle ställa varorna i vår carport. Han skickade en bild på de levererade varorna där han ställt dem. Mycket bra bemötande. Tack.
Det är ofattbart att IKEA samarbetar med ett sådant oseriöst bolag! De ljuger om bomkörning när 5 personer varit på plats och dörren till huset stått uppställd. Vi bokar leveransen till ny dag via IKEA. De dyker inte upp igen trots att jag är ute på tomten under hela leveranstiden. Ringer IKEA för bokning nu en tredje gång! Återstår att se om de dyker upp denna tillfälle!
Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!
Urusel service och bara lögnaktiga bortförklaringar. Skulle på en spis levererad. 09.32 få jag en signal på mobilen. När jag ringer tillbaka går det inte att komma fram. Ringer till transportfirman det går inte att komma fram. Ingen leverans och omöjligt att komma fram och boka om. Köp inget på nätet som levereras med Widrikssons ett riktigt skurkföretag. Chaufförerna struntar nog att ringa för att spara tid och inte behöva leverera
Faktiskt riktigt dåligt, båda parter informerade mig om att chauffören skulle kunna leverera min tvättmaskin jag köpt utan hjälp. När leverans väl ska utföras vägrar chauffören göra det själv och vill lämna tvättmaskin på trottoaren utanför mitt lägenhetshus,trots att jag bokat och betalat för inburen leverans och dubbelkollat allting. Nu var personen i kundtjänst väldigt trevlig och bokade om min leverans med kortare tidsspann. Och bad om ursäkt. Men förstår inte varför det ska behövas 2 personer för att leverera en tvättmaskin.....
Alla Rätt. Hel vara (ja det är inte självklart idag) . Leverans rätt dat och enligt avtalad tid. Ringde ca 25 min innan. Supertrevlig och service-minded chaufför. Toppenbra leverans för vitvaror.
Verkar helt sakna logistikplanering vid leverans av Coop:s varor, snurrar fram och tillbaks utan vettig planering.... tar onödigt lång tid... borde kunna planera bättre... TUR ATT PERSONALEN ÄR TREVLIG, DET GER I ALLA FALL FÖRETAGET 2 STJÄRNOR.
Personen som levererade var riktigt otrevlig och gav ett hotfullt intryck när vi frågade efter en del i vår leverans som saknades men som stod med i leveransinformationen.
Jag jobbar för widrik och måste säga att det är de bästa jag jobbat för. Jag har jobbat för Posten, Schenker, Best och Ombudet. Widrik kör allt vitt och bryr sig om sina chaufförer vilket i sin tur gör att vi kämpar ännu hårdare för att kunden skall få sin vara i tid och främst i det skick vi fick den..
Ett bra företag som man kan lita på, bra kundtjänst. / D