Widriksson Logistik AB

3.7

6 omdömen om Widriksson Logistik AB

Felicia W
Skrev om Widriksson Logistik AB

Faktiskt riktigt dåligt, båda parter informerade mig om att chauffören skulle kunna leverera min tvättmaskin jag köpt utan hjälp. När leverans väl ska utföras vägrar chauffören göra det själv och vill lämna tvättmaskin på trottoaren utanför mitt lägenhetshus,trots att jag bokat och betalat för inburen leverans och dubbelkollat allting. Nu var personen i kundtjänst väldigt trevlig och bokade om min leverans med kortare tidsspann. Och bad om ursäkt. Men förstår inte varför det ska behövas 2 personer för att leverera en tvättmaskin.....

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1023 omdömen 4.8 av 1023 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Anne-Marie B
Skrev om Widriksson Logistik AB

Alla Rätt. Hel vara (ja det är inte självklart idag) . Leverans rätt dat och enligt avtalad tid. Ringde ca 25 min innan. Supertrevlig och service-minded chaufför. Toppenbra leverans för vitvaror.

HÅKAN L
Skrev om Widriksson Logistik AB

Verkar helt sakna logistikplanering vid leverans av Coop:s varor, snurrar fram och tillbaks utan vettig planering.... tar onödigt lång tid... borde kunna planera bättre... TUR ATT PERSONALEN ÄR TREVLIG, DET GER I ALLA FALL FÖRETAGET 2 STJÄRNOR.

Glenn Mikael L
Skrev om Widriksson Logistik AB

Personen som levererade var riktigt otrevlig och gav ett hotfullt intryck när vi frågade efter en del i vår leverans som saknades men som stod med i leveransinformationen.

Marko K
Skrev om Widriksson Logistik AB

Jag jobbar för widrik och måste säga att det är de bästa jag jobbat för. Jag har jobbat för Posten, Schenker, Best och Ombudet. Widrik kör allt vitt och bryr sig om sina chaufförer vilket i sin tur gör att vi kämpar ännu hårdare för att kunden skall få sin vara i tid och främst i det skick vi fick den..

Daniel G
Skrev om Widriksson Logistik AB

Ett bra företag som man kan lita på, bra kundtjänst. / D