Wint Accounting AB

4.5

12 omdömen om Wint Accounting AB

Carmen alina D
Skrev om Wint Accounting AB

Allt super för mitt lilla bolag! Det går snabbt att få hjälp och det finns en expert för varje fråga.

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Carl johan olof M
Skrev om Wint Accounting AB

Wint är en väldigt smidigt och modern app med ett kompent och serviceinriktat team bakom.

Gustav baad N
Skrev om Wint Accounting AB

Wintarna sköter om allt som rör min bokföring med professionalism och med ett vänligt bemötande. De tillhandahåller funktioner som gör mitt företagande enkelt och smidigt. Gör jag något fel enligt skatteregler eller bokböringsprinciper hör de av sig och rättar mig. Vi känner oss trygga med Wint och kan inte annat än rekommendera Wint till alla företag.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Mattias I

Smidigt & enkelt. Rekommenderar till alla ☺️

Henrik P
Skrev om Wint Accounting AB

En hel del bollande i början, men som väntat när man sätter upp bolag.

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Ted filip richard J
Skrev om Wint Accounting AB

Varit kund hos Wint i snart tre år, haft olika byråer innan men ingen som är så smidig som Wint. Allt är enkelt, sköts digitalt och det krävs nästan ingen handpåläggning själv för att ha en uppdaterad bokföring. Plus: Man slipper all post då de har inscanning och möjlighet till e-fakturor i systemet Minus: har inte upplevt några än

Fatmir B
Skrev om Wint Accounting AB

Enkelt och smidigt. Rekommenderar varmt.

Anders S
Skrev om Wint Accounting AB

Enkel och smidig bokföring som ger mig mer tid att fokusera på företagets kärnverksamhet. Supporten svarar även snabbt via både telefon och mail.

Mats helge B
Skrev om Wint Accounting AB

Jag har haft Wint som skött ekonomin för mitt AB som fotograf i snart 20 år. Det är så enkelt och smart. Man har bra överblick, kommer åt det hur lätt som helst t to m från mobilen. Alla inköp, bokföring, skatter, lön och fakturering osv. så smidigt. Jag behöver knappt lägga ner någon tid alls på det. Är det något jag inte fattar eller så har de en jättebra och snabb support. Kan inte tänka mig något bättre sätt att sköta all min ekonomi.

DANIEL F
Skrev om Wint Accounting AB

WInt har varit med mig från starten av mitt bolag.de har skött allt perfekt med allt löpande och bokslut. Enkelt,smidigt, billigt. Gör så att jag kan göra det jag brinner för möta kunder, gäster och jobba på golvet istället för att sitta med alla papper. Så jag rekommenderar ska du/ni starta företag så kontakta wint då får ni en bra start på företagandet.

MARTIN B
Skrev om Wint Accounting AB

Har använt Wint i lite drygt 4 år. Bytte från en stor redovisningsfirma och tycker att det är som natt och dag. Wint känns som ett modernt och extremt mycket vettigare sätt att beta av de tråkiga bitarna med bokföringen. Våra kostnader för redovisningstjänster ligger på 30-40% av tidigare och jag sparar uppskattningsvis 3-5 timmars arbete i veckan per bolag samtidigt som jag har bättre koll på alla nyckeltal. Driver två bolag med ett 10-tal anställda och ett fastighetsbolag. Kan i princip inte tänka mig att driva ett bolag...

Mattias Henning G
Skrev om Wint Accounting AB

Driver en liten egen verksamhet. Bytte från en liten ekonomibyrå till Wint för att det "skulle bli enklare och billigare" att köra Wint enligt deras säljare. Ett år senare säger jag upp Wint under mycket frustration. Mina kostnader för bokföringen har ökat från ca 18,000 sek per är till över 70,000 sek för ett år. (!!!) Dessutom har jag fått mer att göra än någonsin. Det kommer hundratals mejl (ja, på riktigt jag räknade) från Wint och i princip allt som faller utanför deras processer får man göra själv. Dom...

J gillar detta