Alla kategorier Bemanningsföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Wise Professionals Stockholm

Wise Professionals Stockholm

Sveavägen 13, 111 57 Stockholm — Visa karta

Wise Professionals är Rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar. Vi arbetar tillsammans med några av Sveriges starkaste arbetsgivarvarumärken och tillsammans med kunder och kandidater som ställer höga krav.

Hur kan vi hjälpa dig?

Wise Professionals erbjuder tjänster för dig som vill ta hjälp i hela eller delar av en rekryteringsprocess, vi stöttar också företag och organisationer som hanterar stora delar av sin rekrytering på egen hand.

Våra tjänster

- Rekrytering

- Konsultuthyrning

- Second Opinion

- Rekryteringsskolan

- Candidate Experience
Hemvärnsgatan 9, 17154, SOLNA
Anna-maria Å:
SCS är ett väldigt bra företag som bemöter sina kandidater och kunder på ett proffesionellt sätt. De är noggranna och är duktiga på att matc...

Bemanningsföretag nära Wise Professionals Stockholm:

Regeringsgatan 82, STOCKHOLM
Vi hjälper er med er rekrytering! Läs mer ›
Joel T:
Proffsiga, engagerade och drivna. Den bästa erfarenheten vi har haft av ett rekryteringsbolag Joel Törnqvist VD, Safe Dental Partner

Himlabacken 2, Solna
Top Team Serviceentreprenad AB erbjuder servicetjänster till både privatpersoner... Läs mer ›
Monica L:
Vi anlitar Top Team som städfirma i vår kombinerade konferenslokal och festvåning. Pålitliga, prisvärda och smidiga sammanfattar min uppfatt...

Hemvärnsgatan 9, SOLNA
Kontakta oss för kompetent personal inom vård och Life Science! Läs mer ›
Anna-maria Å:

Läs vad 10 kunder tycker om Wise Professionals Stockholm

• Camilla A
    Camilla A skrev om Wise Professionals Stockholm
    Rekrytering via Eqonomy fungerade väldigt bra. Rekryteraren förstod snabbt våra behov och var mycket engagerad genom hela processen.
    Outplacement via Wise proffesionals har varit övervägande bra. De flesta har varit nöjda med sina coacher medan några har varit mera negativa.
    Alexandra S gillar detta
  • Maria H
    Maria H skrev om Wise Professionals Stockholm
    Wise/KiMM är vår största leverantör av rekryteringstjänster då vi är mycket nöjda med kunnighet, servicenivå, process, noggrannhet och engagemanget från rekryteraren.
    Alexandra S gillar detta
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Wise Professionals Stockholm
    Snabba och professionella men har kommit att bli stora med känslan av att idag vara mer av "fabrik".
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Wise Professionals Stockholm
    Rekryteringsstöd kring två tidsbegränsade tjänster. Bemötandet har varit utmärkt, med god service och bra återkopplingar. Tillsättningarna ha rhittills varit utmärkta.
  • Sofi K
    Sofi K skrev om Wise Professionals Stockholm
    Serviceminded, snabba och trevliga att ha att göra med.
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Wise Professionals Stockholm
    Bra och trevligt bemötande.
    Medelmässig återkoppling under processen.
    Medelmässig behovsanalys
    Rekrytering
  • Ann H
    Ann H skrev om Wise Professionals Stockholm
    Bra erfarenhet, bra dialog med rekryteraren och värdefull analys av kandidat.
  • Jörgen R
    Jörgen R skrev om Wise Professionals Stockholm
    Mycket bra och professionellt. Vi hyr inte HR-person.

Mycket bra!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Wise Professionals Stockholm
    Vi har använt dem vid bemanning i samband med sjukdom och ledighet vid några tillfällen. I ett fall har vi tagit över kontraktet och anställt personen i fråga. Det har fungerat alldeles utmärkt och deras representanter är både kunniga och serviceminden
  • Marie Å
    Marie Å skrev om Wise Professionals Stockholm
    Vi använde Wise för rekrytering av en chef och vi hade ett inledande möte där vi beskrev tjänsten och vilka kompetenser som krävs, samt vilka personliga egenskaper vi sökte. Mötet var trevligt och vi fick en optimistisk tidplan. Denna tidplan höll inte. 2 av 4 kandidater som sedan presenterades stämde inte överens med de krav vad vi tyckte vi hade förmedlat, men vi valde ändå att träffa alla fyra. Vi gick vidare med de två som passade tjänsten bäst. Vi anställde till slut en av dem och är nöjda med den kandidaten. Sammanfattning: En skakig väg till ett bra resultat till slut.

Sveavägen 13, 111 57 Stockholm