Katastorfalt. Maten var 2h sen pga att WOLT inte kunde hitta en kurir, när maten väl anläder har den stått framme i 2h - är det hygieniskt att äta menar ni? Maten hade blivit kall och hård, och ni vill kompensera med 50% återbetalning? Under all kritik, kommer ALDRIG använda Wolt igen men den katastrofala kundtjänst och bemötandet. Riktigt vidrigt kundbemötande. Absolut att misstag kan ske, men då äger man sitt misstag!
Wolt Sverige AB
3 omdömen om Wolt Sverige AB
Beställde mat för 382 kr via Wolt. Leveransen tog över 1,5 timme, maten kom kall och uttorkad. Supporten svarade med emojis, standardsvar och passivt aggressiva repliker i stil med “supertråkigt” och “superbra” – som om jag klagat på vädret, inte på en förstörd måltid. Jag möttes aldrig av ansvar. Bara en varm filt av vänliga ord utan åtgärder. Föraren hittade inte ens till rätt sida av huset – han sprang runt på baksidan och verkade spela ett eget GPS-baserat escape room. Som “kompensation” fick jag en app-kredit som...
Står i er reklam att ni äger era misstag vilket stämmer knappt med verkligheten, långt därifrån. Ingen kompensation fast maten var kall och oätlig pga lång leveranstid, den fick kastas. Ingen kompensation här inte pga av 4 minuters regeln enligt support. Aldrig mer!