Xplora AB

Xplora AB

2.0

2 omdömen om Xplora AB

Robert Johannes O

Har aldrig stött på ett mer oflexibelt företag. Jag var lite sen att förlänga mitt årsabonnemang. När jag gjorde det så kunde de inte låta förlängningen börja när den gamla slutade ut de hade hunnit skicka två fakturor emellan som de insisterade på att jag betalade innan mitt årsabonnemang kunde börja löpa. Deras app och inloggning på hemsidan är riktigt low tech. En väldigt bra produktidé men de har misslyckats totalt med att leverera den.

TOBIAS H
Skrev om Xplora AB

Jag är lite sur på företaget eftersom de spärrade mig för att grabben använt simkortet i en telefon och surfat. Det resulterade i att jag kastade klockan i en låda, skaffade ett riktigt teleabonnemang och glömde bort den. Sedan kom jag på det när de krävde mig på en faktura ett år senare. MEN, i grund och botten var det väl självförvållat och Xplora skall ha en eloge för att det var smidigt att säga upp tjänsten utan en massa tjafs. Som produkt är den helt ok både funktion och prismässigt. Men jag skulle nog rekommendera ett riktigt tel-abonnemang med fri surf.