Zm Måleri

Harrgatan 6, 133 42 Saltsjöbaden — Visa karta

4.1 i betyg av av 10 omdömen

ZM Måleri är en seriös och pålitlig målarfirma i Saltsjöbaden. Tveka inte att kontakta oss eller be om en kostnadsfri offert!

Läs vad 10 kunder tycker om Zm Måleri

• Charlotte Ö

2015-08-29

Charlotte Ö skrev om Zm Måleri
    Vi är extremt nöjda med ZM Måleri. En seriös firma som med stort engagemang och kunskap har gjort våran lägenhet fantastisk.

Vi lämnar mer än gärna referenser, kontakta Kamal så överlämnar han mitt tel.nr. alt. Email.

Tobias Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2014-12-11

Pamela C skrev om Zm Måleri
    Jag hade ett behöv att måla hela lägenhet ,just jag skulle flytta, och hade ont om tid. Första intryck som givit med den person som jag pratar Kamal att han vad mycket profesional , visste precis vad jag vill, svarar på frågor , givit en mycket bra priset.
    När arbetet vara klar jag var mycket nöjden med allt, lämnade lgt mycket rent och fint, och det som är viktigt att de håller tiden . Inte en dag till eller så.Jag gärna lämna in telefon om någon vill ett profesionell målare Pamela heter jag
    Telefon : 073 651 90 56 Läs mer
  • 2014-12-10

Emelie C skrev om Zm Måleri
    Bra bemötande, tydlig kommunikation och väl utfört arbete. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Sponsor
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2018
    "Jag hörde av mig med kort varsel och en väldigt otydlig version av vad jag ville ha gjort i min lägenhet. Det var inget som helst problem f"
  • 2014-12-08

Johan W skrev om Zm Måleri
    Snabbt jobb, fasta priser och väl utfört arbete. Läs mer
  • 2014-09-30

Rasmus B skrev om Zm Måleri
    Vid ommålning av lägenheten anlitade jag ZM Måleri och fick från början till slut ett proffsigt och seriöst bemötande.
    Slutresultatet var jag klart nöjd med och till ett konkurrenskraftigt pris. Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    3.9 / 5 i betyg — 45 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • 2014-09-14

Nor k skrev om Zm Måleri
    Bra professionellt utförd arbete dock blev det mycket stökigt och dammigt. Är nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2014-09-12

Thord B skrev om Zm Måleri
    Kommer aldrig att anlita ZM igen Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 113 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"
  • Lucas H

2014-09-12

Lucas H skrev om Zm Måleri
    Vi är mycket nöjda med ZM:s arbete - snabbt, bra resultat och prisvärt. Inget problem att få möblerna inplastade i mitten av rummet, snyggt städat efteråt. Vi anlitade ZM för att få samtliga väggar och tak målade i vår trea. Läs mer
  • 2014-09-12

Christer K skrev om Zm Måleri
    Bemötandet var bra när jag beställde ommålning av väggar och tak i två rum p g a fuktgenomslag och sprickor.
    Arbetet utfördes på utsatt tid och med en till synes bra kvalitét. Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 250 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering."
  • 2012-03-07

dani s skrev om Zm Måleri
    stor tack till Z M måleri, bra målning.glad personal Läs mer

Bästa målarna i Nacka:

Birgitta H Birgitta H tycker:
“Jag är så nöjd med målning i v...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte