Zm Måleri

Zm Måleri

4.1

ZM Måleri är en seriös och pålitlig målarfirma i Saltsjöbaden. Tveka inte att kontakta oss eller be om en kostnadsfri offert!

10 omdömen om Zm Måleri

Charlotte Ö
Skrev om Zm Måleri

Vi är extremt nöjda med ZM Måleri. En seriös firma som med stort engagemang och kunskap har gjort våran lägenhet fantastisk. Vi lämnar mer än gärna referenser, kontakta Kamal så överlämnar han mitt tel.nr. alt. Email. Mvh Tobias

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Pamela C
Skrev om Zm Måleri

Jag hade ett behöv att måla hela lägenhet ,just jag skulle flytta, och hade ont om tid. Första intryck som givit med den person som jag pratar Kamal att han vad mycket profesional , visste precis vad jag vill, svarar på frågor , givit en mycket bra priset. När arbetet vara klar jag var mycket nöjden med allt, lämnade lgt mycket rent och fint, och det som är viktigt att de håller tiden . Inte en dag till eller så.Jag gärna lämna in telefon om någon vill ett profesionell målare Pamela heter jag Telefon : 073 651 90 56

Emelie C
Skrev om Zm Måleri

Bra bemötande, tydlig kommunikation och väl utfört arbete. Jag är mycket nöjd!

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Johan W
Skrev om Zm Måleri

Snabbt jobb, fasta priser och väl utfört arbete.

Rasmus B
Skrev om Zm Måleri

Vid ommålning av lägenheten anlitade jag ZM Måleri och fick från början till slut ett proffsigt och seriöst bemötande. Slutresultatet var jag klart nöjd med och till ett konkurrenskraftigt pris.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Nor k
Skrev om Zm Måleri

Bra professionellt utförd arbete dock blev det mycket stökigt och dammigt. Är nöjd med resultatet.

Thord B
Skrev om Zm Måleri

Kommer aldrig att anlita ZM igen

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Lucas H
Skrev om Zm Måleri

Vi är mycket nöjda med ZM:s arbete - snabbt, bra resultat och prisvärt. Inget problem att få möblerna inplastade i mitten av rummet, snyggt städat efteråt. Vi anlitade ZM för att få samtliga väggar och tak målade i vår trea.

Christer K
Skrev om Zm Måleri

Bemötandet var bra när jag beställde ommålning av väggar och tak i två rum p g a fuktgenomslag och sprickor. Arbetet utfördes på utsatt tid och med en till synes bra kvalitét.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

dani s

stor tack till Z M måleri, bra målning.glad personal