Alla kategorier Målare Stockholms län Huddinge Zm Måleri

Zm Måleri

Harrgatan 6, 133 42 Saltsjöbaden — Visa karta

ZM Måleri är en seriös och pålitlig målarfirma i Saltsjöbaden. Tveka inte att kontakta oss eller be om en kostnadsfri offert!
Västberga allé 1A, 12630, Västberga
Ostara Produktion
Andreas M:
Över förväntan. Vi har gjort om ett badrum där förmannen var mycket tillmötesgående och inlyssnande. Vi anlitade även dem för ett annat ...

Målare nära Zm Måleri:

PALANDERS VÄG 9, VEGA
Kontakta MTW Bygg för att få höra mer om hur vi kan hjälpa er. Läs mer ›
Susanne S:
Bar bemötande och snabb leverans. Transparens avseende pris och tidsåtgång respekrive när jobbet kunde påbörjas. Rekommenderra dem gärna til...

SLEIPNERVÄGEN 12, TYRESÖ
Kontakta oss gärna för en offert! Läs mer ›
Karin F:
Snabb respons vid offertförfrågan. Ett vänligt bemötande och ett bra utfört arbete. Mycket nöjd!

Lysviksgatan 83, FARSTA
Vi utför målerijobb i hela Storstockholm för privatpersoner, bostadsrättsförenin... Läs mer ›
Inger A:
Det har hittills bara varit positivt både med kommunikation och utfört arbete. Inget Andersson

Krogtäppan 210, JORDBRO
Hela vägen från idé till slutförande - vi strävar alltid efter att erbjuda flexi... Läs mer ›
Alexander K:
Vi anlitade Andreas för att måla och tapetsera i fyra rum i vår lägenhet. Väggarna var i riktigt dåligt skick. Andreas och hans kollega gjor...

Läs vad 10 kunder tycker om Zm Måleri

• Charlotte Ö
    Charlotte Ö skrev om Zm Måleri
    Vi är extremt nöjda med ZM Måleri. En seriös firma som med stort engagemang och kunskap har gjort våran lägenhet fantastisk.

Vi lämnar mer än gärna referenser, kontakta Kamal så överlämnar han mitt tel.nr. alt. Email.

Tobias
  • Pamela C
    Pamela C skrev om Zm Måleri
    Jag hade ett behöv att måla hela lägenhet ,just jag skulle flytta, och hade ont om tid. Första intryck som givit med den person som jag pratar Kamal att han vad mycket profesional , visste precis vad jag vill, svarar på frågor , givit en mycket bra priset.
    När arbetet vara klar jag var mycket nöjden med allt, lämnade lgt mycket rent och fint, och det som är viktigt att de håller tiden . Inte en dag till eller så.Jag gärna lämna in telefon om någon vill ett profesionell målare Pamela heter jag
    Telefon : 073 651 90 56
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Zm Måleri
    Bra bemötande, tydlig kommunikation och väl utfört arbete. Jag är mycket nöjd!
  • Johan W
    Johan W skrev om Zm Måleri
    Snabbt jobb, fasta priser och väl utfört arbete.
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Zm Måleri
    Vid ommålning av lägenheten anlitade jag ZM Måleri och fick från början till slut ett proffsigt och seriöst bemötande.
    Slutresultatet var jag klart nöjd med och till ett konkurrenskraftigt pris.
  • Nor k
    Nor k skrev om Zm Måleri
    Bra professionellt utförd arbete dock blev det mycket stökigt och dammigt. Är nöjd med resultatet.
  • Thord B
    Thord B skrev om Zm Måleri
    Kommer aldrig att anlita ZM igen
  • Lucas H
    Lucas H skrev om Zm Måleri
    Vi är mycket nöjda med ZM:s arbete - snabbt, bra resultat och prisvärt. Inget problem att få möblerna inplastade i mitten av rummet, snyggt städat efteråt. Vi anlitade ZM för att få samtliga väggar och tak målade i vår trea.
  • Christer K
    Christer K skrev om Zm Måleri
    Bemötandet var bra när jag beställde ommålning av väggar och tak i två rum p g a fuktgenomslag och sprickor.
    Arbetet utfördes på utsatt tid och med en till synes bra kvalitét.
  • dani s
    dani s skrev om Zm Måleri