3nor

Midskeppsgatan 10, 120 66 Stockholm — Visa karta

Vi utför uppdrag i hela Storstockholm och inget projekt är för stort eller för litet. Vi har erfarenhet och kapacitet att göra alltifrån ombyggnationer för privatpersoner till att genomföra kompletta stambyten i flerbostadshus. 3NOR tar hand om hela entreprenaden, alternativt delar av den, du väljer själv hur du vill ha det.

Läs vad 26 kunder tycker om 3nor

• Gil M
    Gil M skrev om 3nor
    We contacted 3nor on recommendation from four other houses (satisfied customers) on our street.
    3nor were responsible for the removal of our old water distribution and wastewater system and installation of all new pipes.
    From the first meeting everything moved on quickly with little fuss.Every step in the process was clearly explained .The installation was done efficiently, quickly and cleanly. The installation was done to a very high standard and to a fair price. I can definitely recommend Peter (3nor) and his guys. Their attitude was very professional and friendly.
    A Satisfied Customer!
  • Mikael A
    Mikael A skrev om 3nor
    Trevligt bemötande och professionellt utfört arbete.
    tydligt offert på vad som ingick i arbetet, bra dialog när företaget var på plats mm.

jobbet dom utförde var fuktspärr i badrum.

väldigt nöjd med 3Nor och rekommenderar dom gärna!
  • Roger L
    Roger L skrev om 3nor
    3NOR AB, Gjorde vårat badrum under 2016.
    Mycket nöjda med allt från start till mål.
    Rekommenderas starkt!
  • Mathias G
    Mathias G skrev om 3nor
    Min fru och jag anlitade Peter Norberg på 3Nor för renoveringen av vårt radhus sommaren 2016. Förberedelsetiden var kort och entreprenaden genomfördes på kortast tänkbara tid under semestermånaderna juni-juli. Det var en totalrenovering som omfattade samtliga utrymmen i huset utom köket. Allt som allt sju rum samt ett badrum, en tvättstuga med dusch och två gästtoaletter, sammantaget 165 kvm på tre plan. Samtliga väggar och tak bredspacklades och målades, en avskiljande vägg byggdes, samtliga våtutrymmen gjordes om från grunden.

Entreprenaden genomfördes på ett mycket professionellt sätt och på utsatt tid. Vi är väldigt nöjda både med Peter Norbergs och samtliga underleverantörers arbete. Alla på plats var ytterst kunniga, noggranna, trevliga och lätta att kommunicera med. Och punkliga, vilket inte alltid förefaller vara fallet. Arbetet har flutit på smidigt och Peter och övriga har hela tiden varit mycket lyhörda och tillmötesgående. Har uppskattat att Peter hela tiden har varit väldigt lätt att nå, även helger, via telefon, sms eller mejl.

Vi kan varmt rekommendera 3Nor. Vi kommer att anlita såväl Peter Norberg som hans underleverantörer för framtida arbeten i huset.
  • Gert E
    Gert E skrev om 3nor
    3-Nor har totalrenoverat vårt badrum.
    De har hållit det de har lovat i offerten.
    Vi är utomordentligt nöjda med resultatet
  • Lisa L
    Lisa L skrev om 3nor
    Bra och snabbt jobb där kommunikationen fungerade bra!
  • Per J
    Per J skrev om 3nor
    Bra service och anpassning till individuella behov. Lyhörd. Bra goda råd. Bra personal och underleverantörer som inger förtroende och kunskap
  • Jonny L
    Jonny L skrev om 3nor
    3nor genomförde en helrenovering av vårat badrum. Mycket proffessionellt bemötande där man kände sig delaktig genom hela processen med ett fantastiskt slutresultat.

Rekomenderas starkt!
  • Hassan E
    Hassan E skrev om 3nor
    Vårt badrum renoverades hösten 2015 av 3Nor och vi är supernöjda, dels över hela processen och självklart också resultatet! Peter kom hem till oss, väldigt tillmötesgående och tittade på badrummet och skickade en tydlig offert som vi tyckte var rimlig. Några veckor senare började renoveringen och den flöt på bra. Under tiden kunde vi ringa Peter med diverse frågor och han tog sig tid och svarade. Peter var genom hela processen tydlig och allt kändes schysst. Nu har vi ett riktigt fint badrum. Riktigt reco helt enkelt.
  • Sane Y
    Sane Y skrev om 3nor
    3Nor har renoverat mitt badrum samt anslutande hall. Förutom det sedvanliga har väggar flyttats och fönster installerats, speciallösningar har gjorts. Allt enligt önskemål och utifrån diskussion under arbetets gång. 3Nor har uppfyllt allt de utlova och lite till. Förutom att arbetet är mycket professionellt utfört så har företaget varit punktliga. Utfört arbetet den tid de lovat, städat efter sig samt informerat grannar i god tid. Jag vill påstå att 3Nor har mycket bra samarbete med sina underleverantörer då inga hinder funnits. Det jag inte förstått eller inte kunnat fatta beslut om har 3Nor gett oerhört proffsiga råd. Jag rekommenderar verkligen dem för liknande arbeten.
  • Anna B
    Anna B skrev om 3nor
    Jag har dåliga erfarenheten av byggbranschen då saker och ting blir sällen gjorde som man förväntar sig. Jag blev positiv överraskade av 3NOR då allt gick som det skulle. 3NOR var duktiga att på kommunicera och berätta det som pågick och det de hade planerat. Jag rekommendera starkt 3NOR!
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om 3nor
    Hej Jag är en jättenöjd kund.
    Byte av stam i mitt radhus.Allt fungerade bra.
  • Per J
    Per J skrev om 3nor
    Bra service och uppföljning mot kund. Passar i förväg bestämda tider vilket i och för sig är en självklarhet, ändå är det tillfredställande att konstatera att det fungerat. Får goda råd om lösning av våtrum. Gällande pris så har jag som köpare inte utmanat 3nor på den punkten, detta har inte varit prioriterat av mig. Jag är därför osäker på om jag som köpare fått en pris/-kostnadsmässigt rimlig offert.
  • Jakob V
    Jakob V skrev om 3nor
    Proffsiga snabba och trevliga, det sammanfattar bäst min erfarenhet Peter och hans team. Jag gav dom en tight deadline och det lyckades bygga om mina två badrum på tre dagar. Allt mycket snyggt och inom budget, jag rekommenderar dem verkligen!
  • Claes L
    Claes L skrev om 3nor
    Vi är supernöjda, de gjorde ett fantastiskt arbete!
    Vi tog hjälp av 3NOR när vi fick en stor vattenläcka i vårat badrum. Allt från kontakt till arbete och konsultation har skötts fantastiskt bra.
    Vi kunde ringa en helg för råd om inköp av ex kakel och fick svar direkt.
    Stort plus i kanten att dom städade av efter arbetsdagens slut. Samt en storstädning av utrymmen när dom va helt klara.

Ett mycket proffsigt bemötande och arbete av alla inblandade.
    Samt att dom var mycket trevliga att ha kontakt med, vi kände direkt att vi hade förtroende för dom!
    Vi kan starkt rekommendera 3NOR och kommer utan tvekan att anlita dom igen!
  • Peter G
    Peter G skrev om 3nor
    Fick en bänkskiva monterad, gick snabbt att få hjälp och slutresultatet blev bra
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om 3nor
    Beställde renovering av gammalt okaklat badrum med byte av all inredning. 3Nor lämnade detaljrik offert inkl. alla typer av arbeten som behövde utföras, solklart vad som ingick i priset och inte. Arbetet startade på tid och sköttes exemplariskt. Om oförutsedd kostnad tillkom meddelades detta genast och jag som kund kunde ta ställning direkt. Alla frågor sköttes genom en enda person på 3Nor, så jag behövde aldrig diskutera med underleverantörerna. Avtalade tider hölls, hallgolv och trapphus sopades efter varje dags arbete.
  • Gustav M
    Gustav M skrev om 3nor
    Anlitade 3Nor för att göra om vårt badrum och är mycket nöjda med resultatet. Det är alltid svårt att veta om hantverkare är bra att ha och göra med eller inte, men tack vara bland annat reco.se hittade vi 3Nor och är glada för det. Peter är mycket duktig och gjorde jobbet snabbare än beräknat och till ett bra pris. Det enda som kunde förbättras var att det var var lite "fram-och-tillbaka" att komma fram till när jobbet skulle göras.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om 3nor
    3nor totalrenoverade vårt badrum med ett utmärkt slutresultat. De har ett trevligt bemötande och höll tidplanen. 3nor förstår att sätta kunden i fokus. Rekommenderas!
  • Linda F
    Linda F skrev om 3nor
    Proffsigt på alla sätt. Helrenoverade vårt badrum december 2012 och vi är supernöjda. Vi hade också krav på "säker vatten" och annat man bör tänka på i en badrumsrenovering - vilket de har. Kommunikation, bemötande och allt fungerade toppen. Kom alltid i tid och lämnade snyggt efter sig varje dag. Rekommenderas varmt!
  • Matti V
    Matti V skrev om 3nor
    Jättenöjd med bemötandet, leveransen och slutresultatet. Enda som var struligt var otydligheten i offerten och vad som ingick i jobbet från början.
  • Lars N
    Lars N skrev om 3nor
    - Vi tycker att 3nor verkligen gör sitt yttersta för att sätta kunden i fokus både när det gäller bemötande och service nivå.
    - De var mycket hjälpsamma vid inköp av material samt att utförandet blev över förväntan, vi fick en helt ny källarvåning...
    - Vi uppskattar trevliga och seriösa hantverkare som levererar bra resultat för pengarna och vi kommer att ge 3nor ytterligare förtroende vid kommande byggnationer.
  • Lars J
    Lars J skrev om 3nor
    Fantastiskt tillmötesgående och de sätter kundens önskemål i centrum. De höll utlovad tidplan och pris. Servicen är fantastiskt och vi var super nöjda med resultatet. Jag kan verkligen rekommendera 3nor.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om 3nor
    Hög kompetens och öga för detaljer. Vi hade en bra dialog under bygg resan och upplevde att den rätta balansen kunnande och service var mycket bra. Vi skulle rekommendera 3Nor och skulle anlita dem igen om ett nytt projekt startas hos oss.
  • Peter J
    Peter J skrev om 3nor
    Proffsig inställning, höll tidsplanen dessutom hög kvalité på arbetet.
  • Lena S
    Lena S skrev om 3nor
    Har bara gott att säga om 3nor:s renovering av mitt badrum. Snabbt jobb, trevligt bemötande och toppresultat!

Midskeppsgatan 10, 120 66 Stockholm