3nor

3nor

Ring 070-754 40 28 3nor.se

Är du i behov av lägenhetsrenovering? Vi på 3nor utför uppdrag i hela Storstockholm. Inget projekt är för stort eller för litet för oss. Vi har erfarenhet och kapacitet att göra alltifrån ombyggnationer för privatpersoner till att genomföra kompletta stambyten i flerbostadshus. 3nor tar hand om hela entreprenaden, alternativt...

34 omdömen om 3nor

Alexandra L

Anlitade 3nor efter rekommendationer från en bekant . Är väldigt glad över det! Totalrenoverade hela mitt badrum och det vart snyggare än vad jag hade kunnat drömma om. Otroligt billigt för det jobbet också måste jag tillägga ! Jag hade mycket frågor och Peter är en stjärna, man kan alltid nå honom och han får en att känna sig trygg från första kontakt . Så skönt med karlar som är på rätt plats och vet vad dom gör!

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 106 omdömen 4.5 av 106 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Johan B

3NOR är lätta och trevliga att ha att göra med. Peter Norberg och hans firma 3Nor har gjort två badrum hos oss i höst. Arbetet har utförts professionellt och tidplanen har hållits enligt grundplanen. De är snabba på att återkoppla och åtgärda saker som inte låg i planen. Vi har tillsammans hittat lösningar på de problem som uppstått under vägen. Ett stort tack till Goran som kaklat och lagt alla tätskikt. Han har gjort ett noggrant och snyggt arbete. Det vi har lärt oss och tagit lärdom i att göra ett bra förfrågningsunderlag...

Maria S

Vi är väldigt nöjda med 3nor! De har alla varit lätta att samarbeta med genom hela projektet, och de har utfört renoveringen av vårt badrum på ett proffsigt och tillfredställande sätt. Dessutom har de hållit tidsramen vi kom överens om.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Bernt-åke J

3Nor var mycket behjälpliga för mig som inte alls var insatt i renoveringar och vad som behövs. Frågor kunde lätt bollas och tips gavs till hur saker och ting kunde lösas på ett bra sätt, vilket underlättade mina beslut mycket. Även om en del efterjusteringar och korrigeringar, som jag var tvungen att identifiera och påtala, så kan 3Nor starkt rekommenderas.

Viktor F

Toppklass! Bra information innan och under arbete. Bra idéer och förslag på hur jobbet ska göras. Proffsigt och snabbt utfört och väldigt snyggt resultat!

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Katarina N

Vi har anlitat 3nor vid två tillfällen. Helrenovering av ett badrum samt ett kök som skulle kaklas. Båda gångerna har resultatet varit strålande! Peter har ett mycket proffsigt och förtroendegivande bemötande och är bra på att förklara både tillvägagångssätt och kostnader på ett sätt så att man förstår. Badrumsrenoveringen genomfördes då vi var utomlands och trots det upplevde vi att vi hölls informerade om hur projektet fortlöpte på ett mycket tillfredställande sätt. Vi kan starkt rekommendera 3nor!

Ulf S
Skrev om 3nor

Kontaktade 3nor för en mindre renovering av kök, med nytt golv och installation av elspis, diskmaskin, samt ventilation. Peter Norberg driver sin firma som projektledare, och underkontrakterar oberoende hantverkare. Tar inte betalt för egen tid, utan lägger på ett påslag på arbetad timme som verkade rimligt för det jobb jag fick utfört. Han hör av sig snabbt om man kontaktar honom. Tar egna initiativ, och diskuterar och kommer med förslag om andra lösningar vilket är bra. En annan hantverkare monterade bort gasen, och...

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Henrik G

Det här är tredje gången vi anlitar 3nor för att göra våra badrum. Som vanligt fungerar kommunikationen väldigt bra och underleverantörerna är precis som Peter trevliga att ha med att göra. Ett stort plus för att det hålls rent och fint hela tiden, även när vi gjorde ett stambyte den här gången så lämnades huset i bra skick varje dag. Rekommenderar starkt.

Gil M
Skrev om 3nor

We contacted 3nor on recommendation from four other houses (satisfied customers) on our street. 3nor were responsible for the removal of our old water distribution and wastewater system and installation of all new pipes. From the first meeting everything moved on quickly with little fuss.Every step in the process was clearly explained .The installation was done efficiently, quickly and cleanly. The installation was done to a very high standard and to a fair price. I can definitely recommend Peter (3nor) and his guys. Their attitude was very professional and friendly. A Satisfied Customer!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Mikael A

Trevligt bemötande och professionellt utfört arbete. tydligt offert på vad som ingick i arbetet, bra dialog när företaget var på plats mm. jobbet dom utförde var fuktspärr i badrum. väldigt nöjd med 3Nor och rekommenderar dom gärna!

Roger L

3NOR AB, Gjorde vårat badrum under 2016. Mycket nöjda med allt från start till mål. Rekommenderas starkt!

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Mathias G

Min fru och jag anlitade Peter Norberg på 3Nor för renoveringen av vårt radhus sommaren 2016. Förberedelsetiden var kort och entreprenaden genomfördes på kortast tänkbara tid under semestermånaderna juni-juli. Det var en totalrenovering som omfattade samtliga utrymmen i huset utom köket. Allt som allt sju rum samt ett badrum, en tvättstuga med dusch och två gästtoaletter, sammantaget 165 kvm på tre plan. Samtliga väggar och tak bredspacklades och målades, en avskiljande vägg byggdes, samtliga våtutrymmen gjordes om från...

Gert E

3-Nor har totalrenoverat vårt badrum. De har hållit det de har lovat i offerten. Vi är utomordentligt nöjda med resultatet

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Lisa L

Bra och snabbt jobb där kommunikationen fungerade bra!

Per J
Skrev om 3nor

Bra service och anpassning till individuella behov. Lyhörd. Bra goda råd. Bra personal och underleverantörer som inger förtroende och kunskap

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Jonny L

3nor genomförde en helrenovering av vårat badrum. Mycket proffessionellt bemötande där man kände sig delaktig genom hela processen med ett fantastiskt slutresultat. Rekomenderas starkt!

Hassan E

Vårt badrum renoverades hösten 2015 av 3Nor och vi är supernöjda, dels över hela processen och självklart också resultatet! Peter kom hem till oss, väldigt tillmötesgående och tittade på badrummet och skickade en tydlig offert som vi tyckte var rimlig. Några veckor senare började renoveringen och den flöt på bra. Under tiden kunde vi ringa Peter med diverse frågor och han tog sig tid och svarade. Peter var genom hela processen tydlig och allt kändes schysst. Nu har vi ett riktigt fint badrum. Riktigt reco helt enkelt.

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Sane Y

3Nor har renoverat mitt badrum samt anslutande hall. Förutom det sedvanliga har väggar flyttats och fönster installerats, speciallösningar har gjorts. Allt enligt önskemål och utifrån diskussion under arbetets gång. 3Nor har uppfyllt allt de utlova och lite till. Förutom att arbetet är mycket professionellt utfört så har företaget varit punktliga. Utfört arbetet den tid de lovat, städat efter sig samt informerat grannar i god tid. Jag vill påstå att 3Nor har mycket bra samarbete med sina underleverantörer då inga hinder...

Anna B

Jag har dåliga erfarenheten av byggbranschen då saker och ting blir sällen gjorde som man förväntar sig. Jag blev positiv överraskade av 3NOR då allt gick som det skulle. 3NOR var duktiga att på kommunicera och berätta det som pågick och det de hade planerat. Jag rekommendera starkt 3NOR!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Madeleine A

Hej Jag är en jättenöjd kund. Byte av stam i mitt radhus.Allt fungerade bra.

Per J
Skrev om 3nor

Bra service och uppföljning mot kund. Passar i förväg bestämda tider vilket i och för sig är en självklarhet, ändå är det tillfredställande att konstatera att det fungerat. Får goda råd om lösning av våtrum. Gällande pris så har jag som köpare inte utmanat 3nor på den punkten, detta har inte varit prioriterat av mig. Jag är därför osäker på om jag som köpare fått en pris/-kostnadsmässigt rimlig offert.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Jakob V

Proffsiga snabba och trevliga, det sammanfattar bäst min erfarenhet Peter och hans team. Jag gav dom en tight deadline och det lyckades bygga om mina två badrum på tre dagar. Allt mycket snyggt och inom budget, jag rekommenderar dem verkligen!

Claes L

Vi är supernöjda, de gjorde ett fantastiskt arbete! Vi tog hjälp av 3NOR när vi fick en stor vattenläcka i vårat badrum. Allt från kontakt till arbete och konsultation har skötts fantastiskt bra. Vi kunde ringa en helg för råd om inköp av ex kakel och fick svar direkt. Stort plus i kanten att dom städade av efter arbetsdagens slut. Samt en storstädning av utrymmen när dom va helt klara. Ett mycket proffsigt bemötande och arbete av alla inblandade. Samt att dom var mycket trevliga att ha kontakt med, vi kände direkt...

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Peter G

Fick en bänkskiva monterad, gick snabbt att få hjälp och slutresultatet blev bra

Jimmy B

Beställde renovering av gammalt okaklat badrum med byte av all inredning. 3Nor lämnade detaljrik offert inkl. alla typer av arbeten som behövde utföras, solklart vad som ingick i priset och inte. Arbetet startade på tid och sköttes exemplariskt. Om oförutsedd kostnad tillkom meddelades detta genast och jag som kund kunde ta ställning direkt. Alla frågor sköttes genom en enda person på 3Nor, så jag behövde aldrig diskutera med underleverantörerna. Avtalade tider hölls, hallgolv och trapphus sopades efter varje dags arbete.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Gustav M

Anlitade 3Nor för att göra om vårt badrum och är mycket nöjda med resultatet. Det är alltid svårt att veta om hantverkare är bra att ha och göra med eller inte, men tack vara bland annat reco.se hittade vi 3Nor och är glada för det. Peter är mycket duktig och gjorde jobbet snabbare än beräknat och till ett bra pris. Det enda som kunde förbättras var att det var var lite "fram-och-tillbaka" att komma fram till när jobbet skulle göras.

Andreas N

3nor totalrenoverade vårt badrum med ett utmärkt slutresultat. De har ett trevligt bemötande och höll tidplanen. 3nor förstår att sätta kunden i fokus. Rekommenderas!

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Linda F

Proffsigt på alla sätt. Helrenoverade vårt badrum december 2012 och vi är supernöjda. Vi hade också krav på "säker vatten" och annat man bör tänka på i en badrumsrenovering - vilket de har. Kommunikation, bemötande och allt fungerade toppen. Kom alltid i tid och lämnade snyggt efter sig varje dag. Rekommenderas varmt!

Matti V

Jättenöjd med bemötandet, leveransen och slutresultatet. Enda som var struligt var otydligheten i offerten och vad som ingick i jobbet från början.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Lars N

- Vi tycker att 3nor verkligen gör sitt yttersta för att sätta kunden i fokus både när det gäller bemötande och service nivå. - De var mycket hjälpsamma vid inköp av material samt att utförandet blev över förväntan, vi fick en helt ny källarvåning... - Vi uppskattar trevliga och seriösa hantverkare som levererar bra resultat för pengarna och vi kommer att ge 3nor ytterligare förtroende vid kommande byggnationer.

Lars J

Fantastiskt tillmötesgående och de sätter kundens önskemål i centrum. De höll utlovad tidplan och pris. Servicen är fantastiskt och vi var super nöjda med resultatet. Jag kan verkligen rekommendera 3nor.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Mikael A

Hög kompetens och öga för detaljer. Vi hade en bra dialog under bygg resan och upplevde att den rätta balansen kunnande och service var mycket bra. Vi skulle rekommendera 3Nor och skulle anlita dem igen om ett nytt projekt startas hos oss.

Peter J

Proffsig inställning, höll tidsplanen dessutom hög kvalité på arbetet.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Lena S

Har bara gott att säga om 3nor:s renovering av mitt badrum. Snabbt jobb, trevligt bemötande och toppresultat!