A-M Hårdesign AB

4.3

6 omdömen om A-M Hårdesign AB

Kim L
Skrev om A-M Hårdesign AB

En av de bättre frisör salongerna i Växjö. Riktigt fräsha lokaler och många kompetenta frisörer. Något positivt med am. är att man kan boka klippning med m.m. online på deras hemsida. Nackdel är högt pris.

Headlines Kalmar
4.9/5 i betyg av 734 omdömen 4.9 av 734 omdömen
BadgeThreeYears

Hon var jättetrevlig och bemötte mig jättebra. Hon var väldigt bra på att klippa. Jag tunnade ut mitt hår och det gjorde hon jättebra. Jag b

Per A
Skrev om A-M Hårdesign AB

En av Växjös bästa frisörer med väldigt trevlig och duktig personal. Här kan man få allt från den enklare frisyren till en mer avancerad väldigt bra utfört. Har även väldigt fräscha och fina lokaler.

Ingegerd S
Skrev om A-M Hårdesign AB

Vill man vara säker på ett proffsigt resultat, är det väl värt de extra kronorna. Rekommenderas speciellt inför studentbalen!

Peter H
Skrev om A-M Hårdesign AB

Kan bara säga bra ord om Am Hårdesign. Trevlig personal som så gott som alltid håller tiderna. Mycket professionellt bemötande och alltid hjälpsamma även om man behöver boka tid med kort varsel. Tummen upp för Am Hårdesign.

Rebecka L
Skrev om A-M Hårdesign AB

Am Hårdesign är ett ställe jag verkligen vill rekommendera! Personalen är super trevlig, alltid glad och tillmötesgående. De bär alla på en god kunskap och trender och har alla många bra ideer till nya frisyrer. Lokalen är trevlig och fräsch. Den ligger bra belägen vid stationen vilket gör att den är lätt att hitta!Bra investering för ditt hår här!

Elin F
Skrev om A-M Hårdesign AB

Jag rekommenderar Am Hårdesign för att dem har mycket trevlig och kunnig personal, som alltid ser till at hänga med i modet. Både jag själv och bekanta som besöker denna frisörsalong har alltid blivit nöjda. Jag ger 4 av 5 i betyg, då jag som fattig student gärna skulle vilja att de hade billigare priser. Dock kommer jag ändå att fortsätta att besöka Am Hårdesign då det faktiskt är värt pengarna.