AB Maid 2 Clean

AB Maid 2 Clean

maid2clean.se
  • BadgeFiveYears
4.5

Välkommen till AB Maid 2 Clean! Vi levererar kompletta städtjänster för dig som företagare såväl som privatperson. Det finns många fördelar med att anlita städhjälp och det skiljer sig egentligen inte så mycket åt när det kommer till privatperson eller företag. För att trivas hemma vill du ha det städat och fint, likaså gäller...

265 omdömen om AB Maid 2 Clean

Sedan starten hos Reco 2020

Gökhan D

Utomordentlig service och punktliga

EVA A
Skrev om AB Maid 2 Clean

Mycket bra, flexibla vid bokning och städning mycket bra!

Ali S
Skrev om AB Maid 2 Clean

Toppservice, Asmir och hans personal är verkliga proffs.

L.a A
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jag blev väldigt bra bemött av Maid 2 Clean och de var en räddare i nöden som löste en flyttstädning snabbt och ställde upp att hjälpa till. Efter en flyttstädning som inte var godkänd och med en ny hyresgäst som skulle flytta in var tiden knapp, men Maid 2 Clean löste detta så galant och vi är så tacksamma för deras hjälp. Kommer definitivt att anlita dem igen.

Ebba S
Skrev om AB Maid 2 Clean

Trevlig bemötande vid bokning. Själva städdagen var lite rörig pga sjukdom, men det fick vi inte veta förrän vi ringde själva och dubbelkollade att allt var ok. Kändes lite ostrukturerat från att vi lämnade nycklarna dagarna innan, så därför vi ringde på städdagen.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack för ditt omdöme Ebba! Kan givetvis förstå att man upplever en viss oro när man inte har blivit uppdaterade hela vägen. Detta var den mest hektiska dagen på månaden och jag själv hade önskat att vi slog er en pling och uppdaterade er på morgonen, det som sker en sån dag när det dessutom uppstår sjukdomar är att det läggs så mycket tid på annat som krävs för att strukturera upp dagen. Själva målet är också att ni ska kunna luta er tillbaka under städningen och inte behöva röra ett finger, så se nedan förklaring. Vi ber...

Irma K
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jag är otroligt imponerad av det utmärkta arbetet som städbolaget har utfört av min firma. Deras professionalism, noggrannhet och dedikation till att leverera högkvalitativ service har verkligen imponerat mig. Deras storstädning och golvvård, inklusive polishbehandlin, har gjort underverk för att förbättra arbetsmiljön. Resultatet är en skinande ren och välskött arbetsplats. Som ger ett positivt intryck på både arbetare och besökare. Jag vill särskilt lyfta fram deras skicklighet och noggrannhet när det gäller polishbehandling...

Irma K gillar detta
Svar från AB Maid 2 Clean

Wow vad fina ord! Ett jättestort tack för din fantastiska recension och det ska vi hälsa avdelningen för specialservice, att dom gjort ett fint jobb. Stort tack för att vi fick ha er som kunder och ett extra stort tack för fint bemötande. Ha det bäst och välkommen åter.

Gunilla L
Skrev om AB Maid 2 Clean

Blev fint bemött. Uppskattade städningen. Personalen tillmötesgående.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack för din fina rekommendation Gunilla och härligt att du upplevde både personal och städning på en bra nivå. Tack för att vi fick ha dig som kund och välkommen åter.

Pernilla C
Skrev om AB Maid 2 Clean

Smidig bokning och tydligt beskrivning om vad som gäller vid flyttstäd. Supernöjd och inga klagomål på deras fina städning, det är bra betyg!

Svar från AB Maid 2 Clean

Stort tack för din fina recension Pernilla. Härligt att flyttstädningen gick igenom besiktningen smärtfritt och att du var nöjd med allt i övrigt. Ett jättetack och välkommen åter.

Malin K
Skrev om AB Maid 2 Clean

Anlitade Maid 2 Clean för flyttstäd av villa. Supernöjd med både planering inför städningen och med resultatet😊

Svar från AB Maid 2 Clean

Ett väldigt stort tack för din rekommendation Malin! Vi är glada över att vi fick ha en härlig kund som dig och över att det löste sig fint med godkänd flyttstädning.

Linda F
Skrev om AB Maid 2 Clean

De svarar snabbt på mail, utförde ett bra jobb. Enda minuset var att de inte hade belysning med sig (trots att jag frågade), så fick åka dit och lämna belysning till dem.

Svar från AB Maid 2 Clean

Stort tack för din rekommendation Linda! Vi är glada över att vi fick ha dig som kund och vi beklagar att vi missat att packa med extra belysning, det ansvaret tar jag själv på mig! Skönt att flyttstädningen blev utmärkt enligt mål.

Charlotta K
Skrev om AB Maid 2 Clean

Utmärkt städning, mycket bra tidshållning, mycket bra bemötande. Överträffar förväntningarna.

Svar från AB Maid 2 Clean

Stort tack för dina fina ord och rekommendation Charlotta och vi är såklart väldigt glada över att ha dig som kund.

Emma B
Skrev om AB Maid 2 Clean

Bra personal och fint utfört arbete.

Svar från AB Maid 2 Clean

Stort tack för dina fina ord och rekommendation Emma!

Ann-Mari P
Skrev om AB Maid 2 Clean

Flyttstädning All mailkontakt funkade perfekt. Tyvärr kom man inte på bestämd tid, fick vänta ca 30 min. Försening pga att man inte hittade till adressen (lätt att leta via gps el liknande) och sjukdom i företaget. Hade uppskattat om man hade hört av sig, kom nu försent till jobbet :-( Städning av spis, ugn, diskbänk perfekt. Förövrigt många missar tex persienner, fönsterbräden, mellan fönsterrutorna, runt vissa strömbrytare, badrumsskåp, golv i dusch, golv i garderob, Isak här och kollade. Ny städning men ändå inte...

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack för ditt omdöme Ann-Mari. Gps leder en till en parkering på helt fel sida men vi bör givetvis ha haft marginal för detta så det ber vi så mycket om ursäkt för. Och vi beklagar över att det blev missar med städningen och finns såklart där för att ge kompensation för det besvär vi orsakat.

Barbro T
Skrev om AB Maid 2 Clean

Asma och Jalena är duktiga tjejer. Tacksam att de sätter tillbaka saker på samma plats som förut. Och att de tränar på att prata svenska.

Svar från AB Maid 2 Clean

Stort tack för din rekommendation Barbro, det ska jag givetvis hälsa till tjejerna och ja visst är det fantastiskt hur arbetet kan hjälpa språket också :)

Lena T
Skrev om AB Maid 2 Clean

Lite krångel med städet men de löste det fantastiskt bra. De gör vad de kan för att göra kunderna nöjda.

Svar från AB Maid 2 Clean

Stort tack för din rekommendation Lena, Tråkigt att det inte blev bra första gången men vi är alltid där för dig för att rätta till det så bra som möjligt och härligt att du upplevde det :)

Josefine L
Skrev om AB Maid 2 Clean

Vi var inte så nöjda efter första besöket som skulle vara en storstädning men tack vare ett fantastiskt bemötande gav vi dem en ny chans med ett nytt "team" och nu är vi jättenöjda!

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack för din rekommendation Josefine, Synd att det inte blev bra första gången men vi är alltid där för att rätta till så fort och bra som möjligt om det skulle uppstå missar. Vi är glada över att ha dig som kund och tack för dina fina ord!

Maj Barbro O
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jag är mycket nöjd. Jag fick fönsterputsning den dag jag önskade och när jag blev tvungen att ändra tiden gick det snabbt att få en ny. Fönsterputsaren var duktig. Fönstren blev rena och han torkade upp enstaka vattendroppar som kommit på golvet. Ett extra plus var att jag kunde betala med Swish.

Svar från AB Maid 2 Clean

Hejsan Maj, vi jobbar hårt med att alltid försöka vara flexibla och skönt att du upplevde det. Ska hälsa vår fönsterputsare på plats dessa goda nyheter och härligt att du upplevde smidigheten med swishbetalning. Stort tack för din rekommendation och välkommen åter.

First-Name L
Skrev om AB Maid 2 Clean

Helt fantastiskt bra jobb. Så noga! Har rengjort saker som inte stått med för ju det där lilla extra 😍 Har lyckats få bort allt byggdamm som oerfarna byggare ställt till med. NI ÄR BÄST ❤️

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så mycket för dina varma ord och fina recension Julia! Det gör oss så glada att vi kunde underlätta såpass efter en besvärlig situation :) Det var glädjande att få ha dig som kund. / Isak

Viggo S
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jättebra service och klockren städning

Stort tack för din fina recension Viggo! Det gör oss superglada :) / Isak

Camilla S
Skrev om AB Maid 2 Clean

Hej! Fick ett väldigt positivt bemötande av Isak Tupic när jag beställde städningen. Han var väldigt proffsig. Blev dock inte 100 procent nöjd med städningen då jag själv fick tvätta bort rengörings pasta i duschen och torka bort fläckar på vägg och trappa innan jag kunde lämna nycklar till nya ägaren. Hälsningar Camilla Schramm Kärlekstigen 20 Halmstad

Svar från AB Maid 2 Clean

Hejsan Camilla! Tack för din fina recension. Härligt att höra att du var nöjd med mitt bemötande och det var trevligt att lära känna en fin människa som dig. Vet inte hur akut det var men självklart hade vi hjälpt till dig med att åtgärda dessa saker om vi hade fått veta. Hoppas att allt gick smidigt i övrigt och att du fick en bra flytt. / Isak

Carolina S
Skrev om AB Maid 2 Clean

Trevligt bemöt och mycket bra städat

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så jättemycket för att du tog dig tiden och lämnade en recension som vi blir så glada för :) / Isak

Jaqueline M
Skrev om AB Maid 2 Clean

Maid 2 Clean utförde noggrant arbete med storstädning, golvvård och fönsterputsning av vårt kontor. Pålitlig och effektiv service. Uppskattar deras professionalism.

Tack så mycket för din fina och utförliga recension Jaqueline! :) / Isak

Rolf H
Skrev om AB Maid 2 Clean

Har haft Maid2clean i ca 1 år , och är mycket nöjd med dem ! Och kommer på den tid jag har önskat! Kan verkligen rekommendera dem !

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så mycket för din fina recension Rolf, det är ett sant nöje att ha dig som kund :) / Isak

Bruno P
Skrev om AB Maid 2 Clean

Bra o noggrann städning och trevlig personal även om svenskan är lite hackig☀️

Tack så mycket för din fina recension Bruno :) / Isak

Bjäre A
Skrev om AB Maid 2 Clean

Det har varit väldigt varierande beroende på vem som kommit. Molly & Jonathan har varit toppen samt att Jaquline har blivit bättre med tiden.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack för ert omdöme! Det ska vi definitivt framföra till berörd personal, tack så mycket och det är ett nöje att ha er som kund! / Isak

Hannah N
Skrev om AB Maid 2 Clean

Mina förväntningar av bolaget var att de skulle ge en flyttstädning som skulle vara godkänd. Men även efter att jag gett lista på vad som inte blev godkänt och omstäd blev vissa saker inte helt godkänt! Vilket resulterade i att jag fick fixa det själv! Kommer inte välja detta företag längre

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack för ditt omdöme Hannah. Givetvis är målet alltid att få flyttstädningarna godkänt även om det är tufft och det är över 50 punkter som ska bli godkända. Vi har fått bekräftat att vissa punkter behövde åtgärdas och hade vi fått reda på att det krävdes mer åtgärder efter att vi hade varit där, så hade vi givetvis gjort något för dig i tid. Vi kommer självklart analysera denna flyttstädning och ta redas på varför det inte gick som tänkt. Allt gott, Isak

Medborgarskolan R
Skrev om AB Maid 2 Clean

Blir alltid bemött snabbt och trevligt och de är lösningsfokuserade! Anlitat dem till vår förskola där just städning och hålla rent är a och o… det är första gången på länge vi känner det är rent och fräscht hos oss! Väldigt flexibla om vi måste ändra någon dag eller har stängt.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så mycket för ditt fina omdöme! :) Det är en ära att ha er som kund och när vi jobbar med barnens miljö är det såklart ett uppdrag vi måste ta på största möjliga allvar, det är skönt att se att det har givit resultat. Tack återigen, det gör oss så glada. / Isak

Sara G
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jag anlitade Maid2clean för flyttstädning och är supernöjd! Allt glänste och blev så imponerad av hur ren de fick duschkabinen, som är så svårt att få helt ren! Men då vi flyttade från Willhem och de är så nitiska så var de inte helt nöjda då väggarna var lite flammiga men då kom de tillbaka och städade, stort plus att de ingår i priset! Så det var inget som kostade extra utan de kommer tillbaka och städar tills lägenheten blir godkänd! Och de är så trevliga! Tack Maid2clean!

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så jättemycket för din fina och utförliga recension Sara! Willhem hade helt rätt med att väggarna var flammiga och det mesta gick att få bort, så det skulle vi givetvis tagit vid första tillfället. Men skönt att vi var snabba med att fixa det också. Tack själv Sara! :)

Ing-Britt O
Skrev om AB Maid 2 Clean

Nöjd med det mesta, men tyvärr hade man inte städat klart i tvättstugan. Smutsig vask, dammiga hyllor och dammtussar på matta.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack för ditt fina omdöme Ing-Britt. Givetvis tråkigt att vi missat det och ska gå igenom hur det kan ha skett. / Isak

Irene G
Skrev om AB Maid 2 Clean

Mitt tak är nu tvättat! En stor eloge, till denna duktiga kille! Vänlig, trevlig, ödmjuk. Mycket noggrann! Tack, tack, ett stort beröm! 🙏🥰

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så oerhört mycket för ditt fina omdöme Irene. Detta har vi sett till att framföra till vår personal som var på plats. / Isak

Jessica A
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jag anlitade Maid2Clean för flyttstädning. Personalen är väldigt trevlig och hjälpsam från första kontakt till genomförd städning.

Svar från AB Maid 2 Clean

Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme Jessica! Skönt att höra att vi kunde leverera och att dom var tillmötesgående vilket vi jobbar mycket med. Du är så välkommen åter. / Isak

Jennifer N
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jätte bra service, trevliga och proffsiga.

Svar från AB Maid 2 Clean

Stort tack för ditt fina omdöme! Vi riktar ett stort tack för att vi fick äran att ha just dig som kund! :) / Isak

Marita K
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jag fått ett trevligt bemötande. Själv har jag inte sett huset efter städningen, men min son har varit där. Han tyckte att allt såg rent och fint ut. Hoppas dom som ska flytta in av samma åsikt. Mvh Marita Angshed Karlsson

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så jättemycket för att du tog tiden att lämna ett omdöme Marita. Vi är glada över att du hade en positiv upplevelse och vi tackar så mycket för att vi fick ha dig som kund! / Isak

Linda F
Skrev om AB Maid 2 Clean

Nogrannt och pålitligt företag.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme och tack för att vi fick ha dig som kund! / Isak

Nalan B
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jag är supernöjd med tjänsten!

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Nalan! Vi tackar för att vi fick äran att ha dig som kund. / Isak

Tina S
Skrev om AB Maid 2 Clean

Det var bra pris och trevligt bemötande.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme och härligt att höra att du dessutom hade en bra upplevelse kostnadsmässigt. / Isak

?
Skrev om AB Maid 2 Clean

Isak var väldigt trevlig ock tillmötesgående

Svar från AB Maid 2 Clean

Då får jag personligen tacka dig för dina värmande ord, det var en ära att ha dig som kund också. / Isak

Ola L
Skrev om AB Maid 2 Clean

Bra bemötande och bra support! Kan rekommenderas för bra utfört jobb!

Tack så hjärtligt för din fina recension Ola! / Isak

Gunilla T
Skrev om AB Maid 2 Clean

Supernöjd med Maid 2 Clean. Jag fick mina fönster putsade och allt var toppen! Noggrant utfört av en trevlig tjej. Mycket bra, snabb återkoppling och bemötande av kundtjänst. 5 av 5👍

Svar från AB Maid 2 Clean

Oerhört glädjande att du var nöjd med våra tjänster. Vi tackar så mycket för din fina recension där vi får återkoppling på hur vi på kundtjänst samt våra kära medarbetare skött sig. Stor tack!

Carl W
Skrev om AB Maid 2 Clean

Mycket god kundservice och ett fantastiskt resultat av flyttstädning som godkändes direkt. Behövdes inte men Maid2Clean tydliggjorde verkligen att Städgaranti gäller om boendet inte blir godkänt. Mycket nöjd och kommer absolut anlita igen!

Svar från AB Maid 2 Clean

Gud vad härligt att se din recension. Först och främst härligt att se att vi lyckades leverera en fullgod flyttstädning. Dessutom glädjande att se att vi varit tydliga, det försöker vi alltid jobba med. Vi tackar stort för att vi fick äran att ha dig som kund!

Elisabeth J
Skrev om AB Maid 2 Clean

Väldigt gott bemötande, både vid telefonkontakt och när vi träffades. Flyttstädning. Städningen blev inte godkänd vid besiktningen, vilket var tråkigt. Det ordnades dock med efter ett telefonsamtal.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack för ditt omdöme Elisabeth, Härligt att det löste sig smidigt och att det blev bra i slutändan. Vi tackar så hjärtligt för att vi fick äran att ha dig som kund :) / Isak

Asdren B
Skrev om AB Maid 2 Clean

Bra städning, allt gick smidigt från start till slut. Rekommenderar!

Svar från AB Maid 2 Clean

Stort tack för din fina recension och för att vi fick ha dig som kund :)

Pierre A
Skrev om AB Maid 2 Clean

Vi köpte flyttstäd och de städade hela huset. Var några missar men detta åtgärdades direkt av företaget.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så mycket för din recension Pierre. Skönt att det löste sig fint till slut :)

Zorica V
Skrev om AB Maid 2 Clean

Exceptionellt Härligt med hemstäd jag är mycket nöjd med varannan veckas städning. Dom är pålitliga noggranna mycket trevliga och Lyhörda. Längtar komma hem efter nästa städtillfälle genomstyrande RENT och fräscht.

Svar från AB Maid 2 Clean

Stort tack för din underbara recension! :)

Angelica J
Skrev om AB Maid 2 Clean

Tillmötesgående och trevliga, flexibla med tid för sen bokning av flyttstäd. En del mindre kompletteringar behövdes men även detta kunde lösas på kort varsel. Bra pris jämfört med alternativen jag kollade på. Kunde varit bra med en tydligare bekräftelse på när jobbet var klart/utfört tex via sms/mail. Gillade att de snabbt kom ihåg mitt ärende när jag ringde/mailade frågor.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så hjärtligt för din fina recension Angelica. Det med sms/mail tar vi givetvis till oss för kommande städningar :)

Sebastian E
Skrev om AB Maid 2 Clean

Anlitade Maid2Clean för en flyttstädning av min lägenhet. Fick ett ytterst proffsigt och vänligt bemötande ifrån deras kontaktperson Isak. Han svarade på alla de frågor jag hade och löste allt på ett väldigt smidigt sätt för mig. Städresultatet fanns inget att anmärka på, högsta betyg.

Svar från AB Maid 2 Clean

Vilken underbar recension! Det gör oss så glada. Tack för att vi fick ha dig som kund.

Maja N
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jag bokade in flyttstädning och är så himla nöjd! Otroligt duktiga och trevliga! Inte en enda anmärkning på städning och aldrig något krångel. Nöjd kund!

Svar från AB Maid 2 Clean

Stort tack för din fantastiska recension! Det var underbart att ha dig som kund också =)

Seth K
Skrev om AB Maid 2 Clean

Isak som jag pratade med var väldigt trevlig

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så mycket Seth, det gör mig glad! Skönt att lägenheten gick igenom fläckfritt också :)

Jens B
Skrev om AB Maid 2 Clean

Jättenöjd med städningen, hade valt maid2clean igen. Även rekommenderat för vänner. Trevligt folk på kontoret, städarna träffa jag aldrig.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så mycket för din fina recension Jens! Du är så varmt välkommen åter :)

Sulejman M
Skrev om AB Maid 2 Clean

Utförd sanering efter rökskador. Lukten försvann och lägenheten i bästa skick igen. Trevliga ocg professionella. Väldigt nöjd med resultat. Rekomenderas starkt.

Svar från AB Maid 2 Clean

Tack så mycket för din fina recension! Det var ett omfattande arbete men så roligt att slutresultatet blev bra :)