Alla kategorier Bokföring Stockholms län Täby Account Factory

Account Factory

Kanalvägen 17, 183 38 Täby — Visa karta

Välkommen till Account Factory - en redovisningsbyrå för små företag.

Vi sköter din bokföring och dina skatter digitalt och webbaserat, helt utan pappersarbete. Vi erbjuder ett fast månadspris där allt ingår och det enda du gör är att skicka dina uppgifter till oss så fixar vi resten, självklart håller vi dina deadlines!

Account Factory startades med målet att hitta ett nytt och modernare sätt att redovisa. Vi har helt byggt våra egna redovisningsverktyg och håller alltid hög fokus och kvalitet så att processen ska gå så snabbt som möjligt.

Kontakta oss eller besök vår hemsida för att veta mer!

Läs vad 93 kunder tycker om Account Factory

• Andreas E
    Andreas E skrev om Account Factory
    Jag har använt Account Factory i två år nu och det har aldrig varit några problem. Vi har väldigt lite kontakt, vilket är precis som man vill ha det när det gäller bokföring. Läs mer
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Account Factory
    Får svar som jagförstår snabbt. Hjälpermig atthålla reda påtider och hållpunkter. Läs mer
  • Richard A
    Richard A skrev om Account Factory
    Grym service, kunniga och trevliga medarbetare.
    Grym service, kunniga och trevliga medarbetare.
    Grym service, kunniga och trevliga medarbetare. Läs mer
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Account Factory
    Väldigt bra bemötande och hög servicenivå och tillgänglighet. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Account Factory
    Mycket bra upplevelse överlag. De frågor jag kommit med har besvarats vänligt och snabbt, otroligt bra service! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Account Factory
    Hoppades på en kunnig redovisningsbyrå och det fick jag! Ett stort plus för den extremt snabba återkopplingen på alla de frågor jag haft Läs mer
  • Annarella S
    Annarella S skrev om Account Factory
    Snabb återkoppling och alltid ett trevlig bemötande när man som jag inte alls kan eller vill "hålla på" med bokföring.
    Jag upplever att inga frågar är dumma, utan jag får alltid svar oavsett vilket ärende jag har. Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Account Factory
    Snabba svar och kompetenta medarbetare. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Account Factory
    väldigt positiv! får alltid den hjälp jag eftersöker. Läs mer
  • David G
    David G skrev om Account Factory
    Fantastiska. Har haft i över 4 år och allt från service och hjälp har alltid varit perfekt. Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Account Factory
    Account Factory har under 5 års tid hanterat ekonomin på mitt bolag. De är tillgängliga på mail och telefon, de svarar snabbt på frågor. De fungerar som bollplank. De håller kolla på alla datum för moms och arbetsgivaravgifter, bokslut, årsstämmor och allt vad det är. Jag är supernöjd. Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Account Factory
    Löpande bokföring samt bokslut på litet AB.
    Trevliga, tillmötesgående, serviceinriktade, okomplicerade Läs mer
  • Terese R
    Terese R skrev om Account Factory
    Account Factory är en mycket tillgänglig, kunnig och trevlig bokföringsbyrå. Fasta priser och tydliga instruktioner gör att jag mer än gärna rekommenderar Account Factory till andra småföretagare! Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Account Factory
    Väldigt bra intro och stöd i början. Alla kunder är individuella och har olika startsträckor och kunskap , därför förstår jag att er process att påminna och guida manuellt via mail är svårt.

Men man blir lite beroende av dialogen med ert behov beskrivet.

Nöjd kund Peter Läs mer
  • Gunilla
    Gunilla skrev om Account Factory
    De hjälper mig med bokföring på ett bra och personligt sött samtidigt som de ligger i framkant vad gäller användning av teknik Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Account Factory
    Mitt företag är ett litet företag (bara jag själv). Omsättningen är därför liten. Det jag fått hjälp med är främst den ekonomiska redovisningen vilket innefattar fakturor och reseräkningar samt Årsredovisning. Fakturor och reseräkningar skriver jag själv. I början fungerade allt perfekt och jag fick hjälp med och svar på allt. Det enda jag noterat är att när man bytt personal så kommer frågor som vi diskuterat tidigare. Jag upplever inte detta som störande. Läs mer
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Account Factory
    Vi får alltid hjälp med det vi behöver på ett snabbt och trevligt sätt. Läs mer
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Account Factory
    I love that it is all online. Always helpful and polite, no matter how "silly" my questions may be. I can totally trust that account factory takes care best of everything I am not able to.
    Very much recommended. Läs mer
  • Louise B
    Louise B skrev om Account Factory
    Superproffsiga, kunniga och snabba. Lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Account Factory
    Bokföring, bokslut, löpande service
    5/5 i tillgänglighet, bemötande, service per telefon/mail
    Förväntningar på mer digital produkt men vet att de jobbar på det
    I stort väldigt nöjd Läs mer
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Account Factory
    Vi har redovisning månadsvis. Allt har fungerat utmärkt och framförallt håller personalen en mycket hög service och är alltid hjälpsamma! Läs mer
  • Svante A
    Svante A skrev om Account Factory
    Account Factory hjälper oss med ekonomi och bokföring. Det fungerar perfekt hela tiden och då går gärna utanför ramarna som avtalet innebär för att hjälpa oss med allt de kan. Oumbärlig hjälp för oss. Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Account Factory
    Mycket nöjd! Rekommenderat till mänga vänner! Läs mer
  • Margaretha O
    Margaretha O skrev om Account Factory
    Kunnigt, noggrant och professionellt bemötande i stort vad gäller redovisning och årsredovisning under de 4 år vi snart anlitat företaget! Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Account Factory
    Ger alltid det där extra. Extremt prisvärda! Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Account Factory
    Mycket bra, snabb och engagerad service. Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Account Factory
    Professionellt bemötande och snabba svar. Mycket nöjd med hjälpen för mitt enskilda företag. Läs mer
  • Hillevi H
    Hillevi H skrev om Account Factory
    Alltid väl bemött, tar sig tid utan stress att svara på alla mina knasiga frågor.
    De tar hand om all vår bokföring, deklarationer, påminnelser om vad som är på gång så jag inte missar att förbereda.
    Jag är absolut nöjd på alla tänkbara sätt.
    <kan inte bli bättre känns det som :) Läs mer
  • Nina N
    Nina N skrev om Account Factory
    Hej! Jag är mycket nöjd med Account Factory. Jag fick dem rekommenderade av min man och jag har nu haft dem i ca 4 år. Hanteringen och systemet de använder är superenkel. Deras respons är alltid snabb, proffsig och personlig. Kontakten sker oftast via mail men vid behov är det bara att ringa. Jag har nog varit en rätt rörig kund hittills, men de har ändå varit klockrena och tålmodigt rett ut och förklarat. Kan verkligen varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Jenni P
    Jenni P skrev om Account Factory
    Alltid vänliga, pedagogiska och snabba! Gillar att allt är smidigt digitalt och papperslöst i så stor utsträckning som möjligt. Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om Account Factory
    Account Factory vet bättre än jag , men är alltid intresserade av vad jag tycker och hur jag vill ha det.

De finns alltid till hands och på min sida bordet.

Account Factory lever upp till all service sanna paroll:
    Svaret är ja! Vad var frågan? Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Account Factory
    Ekonomisk förvaltning
    Kunniga och ger snabba svar på frågor.

Account Factory till fullo uppfyllt mina förväntningar på att känna mig trygg i att någon har koll på att ekonomin i mitt bolag hanteras på ett professionellt sätt Läs mer
  • Mario S
    Mario S skrev om Account Factory
    It is a great accounting company for small companies. Super helpful, professional and responsible.
    I would really recommend them Läs mer
  • Niclas I
    Niclas I skrev om Account Factory
    Redovisning för enskild firma och för aktiebolag sedan 2014. Mycket gott bemötande. Kunniga och hjälpsamma. Ofta proaktiva även om proaktivitet och rådgivande skulle kunna bli ännu vassare. Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Account Factory
    Jag har varit en trogen kund hos Account Factory i över fem års tid. De har hjälpt mig i vått och torrt: vid nystart, kapitalanskaffning, konkurs, personalfrågor, investeringar, löner. Allt. Det finns inte ett enda negativt ord att säga om detta företag. Snarare har de gång på gång levererat mer än vad som förväntats.

Bäst av allt är det faktum att allt sker online. Jag levererar underlag digitalt och de bokför allt i en webbtjänst. Jag har full access och kan när som helst gå in för att kontrollera. Full transparens. Har jag en fråga kan jag bara skicka ett mail eller ringa.

De är hjälpsamma, snabba, proaktiva, sakkunniga, punktliga och prisvärda.

Jag rekommenderar Account Factory till alla mina entreprenörsvänner och kan varmt rekommendera dem även till dig. Du kommer inte bli besviken. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Account Factory
    Vi har valt att outsourca bokföring och administration kring skatter och löner för att kunna fokusera mer på vår verksamhet. Med Account Factory som leverantör får vi ordning, håller alla deadlines mot Skatteverket, tips och påminnelser. Självklart jobbar de med digitalisering och molnlösningar för att effektivisera flödet. Tacksam för att de får allt att fungera. Läs mer
  • Tarlan O
    Tarlan O skrev om Account Factory
    Account Factory är helt fantastiska! Dem är alltid tillgängliga och snabba på bokföring, hjälp och rådgivning. Då företaget är litet (enligt mig) innebär det att dem inte har så många anställda vilket bidrar till att jag får en mer personlig kontakt med dem anställda och det är väldigt positivt. Läs mer
  • Joel A
    Joel A skrev om Account Factory
    Jag har genom olika bolag varit kund hos Account Factory i över sex år och jag har alltid varit mycket nöjd. Det är inte en fullservice-byrå på så sätt att de ersätter en ekonomiavdelning och sköter allt administrativt men det de lovar att göra gör de riktigt bra och även när jag har bett om hjälp med saker lite "utanför lådan" har de alltid varit behjälpliga och gjort sitt bästa. De är också duktiga på att påminna om när jag missat att göra saker, exempelvis skicka in underlag för redovisning, vilket jag uppskattar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Account Factory
    Sköter min löpande bokföring i AB. Smidigt, snabbt, enkelt och prisvärt. Mycket kunnig och trevlig personal! Läs mer
  • Ola J
    Ola J skrev om Account Factory
    Har årsabonemang för två aktiebolag.

Har blivit professionellt servad och trevligt bemött i alla kontakter med Account Factory Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Account Factory
    Smidiga, prisvärda och trevliga. Läs mer
  • Tor F
    Tor F skrev om Account Factory
    bokföring för litet företag, allt har fungerat utmärkt,har hjälpt mig med allt som kommit upp hitills. Läs mer
  • Emil C
    Emil C skrev om Account Factory
    Får hjälp med allt jag behöver. Får snabbt svar när jag behöver bolla olika frågor. Läs mer
  • Franco S
    Franco S skrev om Account Factory
    Som liten enmansföretagare är det skönt att få stöd i ekonomiska frågor från ett företag som endast arbetar med ekonomi och redovisningsfrågor. Det jag uppskattar mest är mailsvar samma dag samt möjlighet att bolla olika alternativ. Förutom en hög kunskapsnivå i ekonomi och redovisning även en hög servicenivå. Jag har även startat upp en ny verksamhet i mitt bolag och fått hjälp att på lättaste, effektivast och bästa sätt hantera denna nya verksamheten. Jag är en mycket nöjd. Läs mer
  • Micke K
    Micke K skrev om Account Factory
    Fantastisk redovisningsbyrå för den digitala åldern. Moderna arbetsmetoder med Dropbox och e-mail, flexibla i sin attityd och med stort tålamod. Jag vet inte hur många gånger jag fått vänliga påminnelser när jag glömt saker, och det är alltid en vänlig ton i dem. Den tiden och energin jag skulle ha ägnat åt något jag inte är speciellt bra på kan jag nu lägga på annat. Läs mer
  • Sara M
    Sara M skrev om Account Factory
    Jag har anlitat Account Factory för mina två bolag, inklusive försäljning av min andel av aktierna i ett och uppstart av nästa. De är kompetenta och otroligt service-minded. Jag rekommenderar dem å de varmaste! Läs mer
  • Robert J
    Robert J skrev om Account Factory
    Ordning och reda. Väldigt positiv till deras tjänst Läs mer
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Account Factory
    Redovisningsavtal inkl deklaration av AB
    Mycket snabba, professionella och ger det extra. Även mycket bra med deras proaktivitet.
    De överträffar mina förväntningar. Även fast jag aldrig träffat dem känns det personligt i våra kontakter. Läs mer
  • Ray M
    Ray M skrev om Account Factory
    A team of professional, enthusiastic, and experienced, individuals dedicated to providing fast, efficient, and cost effective accounting services.

It is always a pleasure to receive communication from Account Factory, something I have not been able to say about my previous accounting relationships! Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Account Factory
    Jag kan inte tänka mig en bättre redovisningsfirma än Account factory. Proffsiga och snabba och alltid hjälpsamma trots att jag skulle säga att jag är en ganska jobbig kund som ofta kommer in med underlag i sista sekund... Rekommenderas starkt! Läs mer

Kanalvägen 17, 183 38 Täby