Alla kategorier Övrigt Stockholms län Täby Account Factory

Account Factory

Kanalvägen 17, 183 30 Täby — Visa karta

Account Factory sköter bokföring och skatter för företag med 1-5 anställda. Endast fasta månadspriser. Papperslöst och allt på webben.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Account Factory:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 15 kunder tycker om Account Factory

• Andreas M
    Andreas M skrev om Account Factory
    Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på ett tydligt sätt när det blir krångligt. Mycket enkelt, smart och bra! Har testat andra redovisningsfirmor men AF är bättre på alla sätt.
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Account Factory
    Hur enkelt kan det bli? Hur bra kan det bli? Hur prisvärt kan det bli? Precis såhär!

Account Factory lyssnar på mig, förstår mig och hjälper mig med mina frågor på ett sätt så att jag förstår direkt.
    För mig är bokföring lika kul som en joggingtur naken i ett snår med brännässlor och jag är lika bra på bokföring som Sverige är soligt i november. Bokföring och jag hör med andra ord inte ihop. Det gör däremot däremot mina siffror och Account Factory!
    De gör allt enkelt, billigt och i tid men det främsta argumentet är ändå att de vet vad de sysslar med - det tjänar jag en hel del pengar på!
  • Annika L
    Annika L skrev om Account Factory
    Ett bokföringsföretag som fattat internet och digital kommunikation. Account Factory sköter Disruptive Medias bokföring sedan ett år tillbaka och vi är supernöjda. Snabb respons, otroligt kunniga och trevliga, lösningsfokuserade och inte minst väldigt öppna för digitala lösningar via Dropbox och webb. Sparar massor med tid och ångest!
  • Ingemar N
    Ingemar N skrev om Account Factory
    Proffesionell och snabb hantering med ett seriöst intresse av kund.
  • Peter L
    Peter L skrev om Account Factory
    Vi (Fleecelabs AB) har anlitat Account Factory sedan november förra året och är väldigt nöjda. Modellen att lägga fakturor, kvitton och kontoutdrag på Dropbox och sedan få hjälp med resten passar oss utmärkt. Därtill är de grymt bra på att kommunicera via mejl: aldrig några missförstånd och tydliga svar tillbaka. Strålande service som gör att vi kan spendera så lite tid som möjligt på bokföring, på de tider som passar oss (dvs utanför kontorstid (-:).
  • Joel F
    Joel F skrev om Account Factory
    Account Factory sköter bokföringen för samtliga våra bolag. Det funkar hur bra som helst och jag är otroligt tacksam över den hjälpsamhet vi ständigt möts av. Det händer gång på gång att Account Factory hittar nya lösningar åt oss och hjäper oss manövrera det snåriga ekonomilandskapet som man utsätts för med ett litet företag. Jag rekommenderar Account Factory varmt.
  • Fredrika G
    Fredrika G skrev om Account Factory
    Fantastisk service och hjälpsamma utöver det vanliga, dessutom starkt personligt engagemang. Hade inte kunnat önska mig bättre. Känns super att kunna fokusera på affärsverksamheten och veta att bokföringen är i bästa tänkbara händer.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Account Factory
    Jag skulle inte klara mig utan dem. Det är enkelt, smidigt och proffessionelt!
  • Johan T
    Johan T skrev om Account Factory
  • Martin O
    Martin O skrev om Account Factory
    Lysande service och korta ledtider.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Account Factory
    Account Factory tar ett helhetsgrepp om företagets ekonomi och låter mig fokusera på att utveckla affärerna utan att behöva bekymra mig om bokföring, årsbokslut och deklarationer. Rekommenderas varmt!
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Account Factory
    Här är bokföringsbyrån som fattar att företagare vill ha en så smidig administration som möjligt med hjälp av internet. Snabba på att svara och tar hand om det mesta, mycket bra bemötande. Och klart prisvärt jämfört med vanliga pappersbaserade byråer.
    Fredrika G gillar detta
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Account Factory
    En i mina ögon otroligt prisvärd bokföringsbyrå som sparar mig minst en arbetsdag i månaden. Smidigt kommunikation, stor lyhördhet och ett exceptionellt bra kundbemötande. Det märks att man är viktig som kund, och även de mest triviala och banala frågor får snabba, kunniga och uttömmande svar.
    Fredrika G, Magnus T gillar detta
  • Anton M
    Anton M skrev om Account Factory
    Är osäkert om det blir billigare med fasta priser, men att jag aldrig behöver känna mig orolig för min ekonomi gör är värt varenda. Sedan jag började anlita dem har jag sluppit ett litet magsår hela tiden och kunnat sova lugnt hela deklarationsperioden.

Oerhört kunniga, hjälpsamma och trevliga! Rekommenderas!
    Nikke L gillar detta
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Account Factory
    Är du som jag, och blir tillfälligt blind och döv så fort det kommer till fönsterkuvert, skattefrågor, bokföring och deklarationer? Då ska du definitivt kontakta Account Factory redan idag. De håller just nu på och räddar, om inte mitt liv, så åtminstone mitt ekonomi och med största säkerhet även mitt äktenskap.
    Christian B, Lukasz L, Anton M, Göran A, Qpaqex, Niclas B gillar detta

Kanalvägen 17, 183 30 Täby