Account Factory

Account Factory

Välkommen till Account Factory - en redovisningsbyrå för små företag. Vi sköter din bokföring och dina skatter digitalt och webbaserat, helt utan pappersarbete. Vi erbjuder ett fast månadspris där allt ingår och det enda du gör är att skicka dina uppgifter till oss så fixar vi resten, självklart håller vi dina deadlines! Account...

97 omdömen om Account Factory

STAFFAN M
Skrev om Account Factory

Krånglig kommunikation, säger att de ska påminna om viktiga saker men gör det inte när det verkligen gäller. Hade inte rekommenderat att lägga min ekonomi i deras händer.

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

SIRI A
Skrev om Account Factory

Välj Account Factory om du aldrig någonsin vill kunna slappna av i ditt företagande utan är helt fine med att en dag upptäcka att ditt företag har betalningsanmärkningar ingen på AC bemödat sig adressera för dig vilket leder till att du förlorar miljonintäkter.

Annelie N
Skrev om Account Factory

Kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är för mitt fleråriga samarbete med Account Factory. Dem är extremt hjälpsamma, noggranna och kunniga. Rekommenderar dem varje gång jag får möjlighet.

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Kurt D
Skrev om Account Factory

They helped me set up as a Sole Trader (Enskild Firma) and also help me with my taxes etc and are very helpful and responsive when I email them with questions.

Andreas E
Skrev om Account Factory

Jag har använt Account Factory i två år nu och det har aldrig varit några problem. Vi har väldigt lite kontakt, vilket är precis som man vill ha det när det gäller bokföring.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.9/5 i betyg av 37 omdömen 4.9 av 37 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Kenneth L
Skrev om Account Factory

Får svar som jagförstår snabbt. Hjälpermig atthålla reda påtider och hållpunkter.

Richard A
Skrev om Account Factory

Grym service, kunniga och trevliga medarbetare. Grym service, kunniga och trevliga medarbetare. Grym service, kunniga och trevliga medarbetare.

Stefan W
Skrev om Account Factory

Väldigt bra bemötande och hög servicenivå och tillgänglighet.

Daniel B
Skrev om Account Factory

Mycket bra upplevelse överlag. De frågor jag kommit med har besvarats vänligt och snabbt, otroligt bra service!

Fredrik L
Skrev om Account Factory

Hoppades på en kunnig redovisningsbyrå och det fick jag! Ett stort plus för den extremt snabba återkopplingen på alla de frågor jag haft

Annarella S
Skrev om Account Factory

Snabb återkoppling och alltid ett trevlig bemötande när man som jag inte alls kan eller vill "hålla på" med bokföring. Jag upplever att inga frågar är dumma, utan jag får alltid svar oavsett vilket ärende jag har.

Oscar A
Skrev om Account Factory

Snabba svar och kompetenta medarbetare.

Elin H
Skrev om Account Factory

väldigt positiv! får alltid den hjälp jag eftersöker.

David G
Skrev om Account Factory

Fantastiska. Har haft i över 4 år och allt från service och hjälp har alltid varit perfekt.

Sofia A
Skrev om Account Factory

Account Factory har under 5 års tid hanterat ekonomin på mitt bolag. De är tillgängliga på mail och telefon, de svarar snabbt på frågor. De fungerar som bollplank. De håller kolla på alla datum för moms och arbetsgivaravgifter, bokslut, årsstämmor och allt vad det är. Jag är supernöjd.

Johan E
Skrev om Account Factory

Löpande bokföring samt bokslut på litet AB. Trevliga, tillmötesgående, serviceinriktade, okomplicerade

Terese R
Skrev om Account Factory

Account Factory är en mycket tillgänglig, kunnig och trevlig bokföringsbyrå. Fasta priser och tydliga instruktioner gör att jag mer än gärna rekommenderar Account Factory till andra småföretagare!

Peter L
Skrev om Account Factory

Väldigt bra intro och stöd i början. Alla kunder är individuella och har olika startsträckor och kunskap , därför förstår jag att er process att påminna och guida manuellt via mail är svårt. Men man blir lite beroende av dialogen med ert behov beskrivet. Nöjd kund Peter

Gunilla A
Skrev om Account Factory

De hjälper mig med bokföring på ett bra och personligt sött samtidigt som de ligger i framkant vad gäller användning av teknik

Erik N
Skrev om Account Factory

Mitt företag är ett litet företag (bara jag själv). Omsättningen är därför liten. Det jag fått hjälp med är främst den ekonomiska redovisningen vilket innefattar fakturor och reseräkningar samt Årsredovisning. Fakturor och reseräkningar skriver jag själv. I början fungerade allt perfekt och jag fick hjälp med och svar på allt. Det enda jag noterat är att när man bytt personal så kommer frågor som vi diskuterat tidigare. Jag upplever inte detta som störande.

Magnus T
Skrev om Account Factory

Vi får alltid hjälp med det vi behöver på ett snabbt och trevligt sätt.

Susanne W
Skrev om Account Factory

I love that it is all online. Always helpful and polite, no matter how "silly" my questions may be. I can totally trust that account factory takes care best of everything I am not able to. Very much recommended.

Louise B
Skrev om Account Factory

Superproffsiga, kunniga och snabba. Lätta att ha att göra med.

Daniel O
Skrev om Account Factory

Bokföring, bokslut, löpande service 5/5 i tillgänglighet, bemötande, service per telefon/mail Förväntningar på mer digital produkt men vet att de jobbar på det I stort väldigt nöjd

Lotta R
Skrev om Account Factory

Vi har redovisning månadsvis. Allt har fungerat utmärkt och framförallt håller personalen en mycket hög service och är alltid hjälpsamma!

Svante A
Skrev om Account Factory

Account Factory hjälper oss med ekonomi och bokföring. Det fungerar perfekt hela tiden och då går gärna utanför ramarna som avtalet innebär för att hjälpa oss med allt de kan. Oumbärlig hjälp för oss.

Jonas S
Skrev om Account Factory

Mycket nöjd! Rekommenderat till mänga vänner!

Margaretha O
Skrev om Account Factory

Kunnigt, noggrant och professionellt bemötande i stort vad gäller redovisning och årsredovisning under de 4 år vi snart anlitat företaget!

Magnus A
Skrev om Account Factory

Ger alltid det där extra. Extremt prisvärda!

Anders M
Skrev om Account Factory

Mycket bra, snabb och engagerad service.

Johanna L
Skrev om Account Factory

Professionellt bemötande och snabba svar. Mycket nöjd med hjälpen för mitt enskilda företag.

Hillevi H
Skrev om Account Factory

Alltid väl bemött, tar sig tid utan stress att svara på alla mina knasiga frågor. De tar hand om all vår bokföring, deklarationer, påminnelser om vad som är på gång så jag inte missar att förbereda. Jag är absolut nöjd på alla tänkbara sätt. <kan inte bli bättre känns det som :)

Nina N
Skrev om Account Factory

Hej! Jag är mycket nöjd med Account Factory. Jag fick dem rekommenderade av min man och jag har nu haft dem i ca 4 år. Hanteringen och systemet de använder är superenkel. Deras respons är alltid snabb, proffsig och personlig. Kontakten sker oftast via mail men vid behov är det bara att ringa. Jag har nog varit en rätt rörig kund hittills, men de har ändå varit klockrena och tålmodigt rett ut och förklarat. Kan verkligen varmt rekommendera dem!

Jenni P
Skrev om Account Factory

Alltid vänliga, pedagogiska och snabba! Gillar att allt är smidigt digitalt och papperslöst i så stor utsträckning som möjligt.

Björn E
Skrev om Account Factory

Account Factory vet bättre än jag , men är alltid intresserade av vad jag tycker och hur jag vill ha det. De finns alltid till hands och på min sida bordet. Account Factory lever upp till all service sanna paroll: Svaret är ja! Vad var frågan?

Hans S
Skrev om Account Factory

Ekonomisk förvaltning Kunniga och ger snabba svar på frågor. Account Factory till fullo uppfyllt mina förväntningar på att känna mig trygg i att någon har koll på att ekonomin i mitt bolag hanteras på ett professionellt sätt

Mario S
Skrev om Account Factory

It is a great accounting company for small companies. Super helpful, professional and responsible. I would really recommend them

Niclas I
Skrev om Account Factory

Redovisning för enskild firma och för aktiebolag sedan 2014. Mycket gott bemötande. Kunniga och hjälpsamma. Ofta proaktiva även om proaktivitet och rådgivande skulle kunna bli ännu vassare.

Daniel M
Skrev om Account Factory

Jag har varit en trogen kund hos Account Factory i över fem års tid. De har hjälpt mig i vått och torrt: vid nystart, kapitalanskaffning, konkurs, personalfrågor, investeringar, löner. Allt. Det finns inte ett enda negativt ord att säga om detta företag. Snarare har de gång på gång levererat mer än vad som förväntats. Bäst av allt är det faktum att allt sker online. Jag levererar underlag digitalt och de bokför allt i en webbtjänst. Jag har full access och kan när som helst gå in för att kontrollera. Full transparens....

Fredrik H
Skrev om Account Factory

Vi har valt att outsourca bokföring och administration kring skatter och löner för att kunna fokusera mer på vår verksamhet. Med Account Factory som leverantör får vi ordning, håller alla deadlines mot Skatteverket, tips och påminnelser. Självklart jobbar de med digitalisering och molnlösningar för att effektivisera flödet. Tacksam för att de får allt att fungera.

Tarlan O
Skrev om Account Factory

Account Factory är helt fantastiska! Dem är alltid tillgängliga och snabba på bokföring, hjälp och rådgivning. Då företaget är litet (enligt mig) innebär det att dem inte har så många anställda vilket bidrar till att jag får en mer personlig kontakt med dem anställda och det är väldigt positivt.

Joel A
Skrev om Account Factory

Jag har genom olika bolag varit kund hos Account Factory i över sex år och jag har alltid varit mycket nöjd. Det är inte en fullservice-byrå på så sätt att de ersätter en ekonomiavdelning och sköter allt administrativt men det de lovar att göra gör de riktigt bra och även när jag har bett om hjälp med saker lite "utanför lådan" har de alltid varit behjälpliga och gjort sitt bästa. De är också duktiga på att påminna om när jag missat att göra saker, exempelvis skicka in underlag för redovisning, vilket jag uppskattar. Rekommenderas varmt!

Robert L
Skrev om Account Factory

Sköter min löpande bokföring i AB. Smidigt, snabbt, enkelt och prisvärt. Mycket kunnig och trevlig personal!

Ola J
Skrev om Account Factory

Har årsabonemang för två aktiebolag. Har blivit professionellt servad och trevligt bemött i alla kontakter med Account Factory

Anna H
Skrev om Account Factory

Smidiga, prisvärda och trevliga.

Tor F
Skrev om Account Factory

bokföring för litet företag, allt har fungerat utmärkt,har hjälpt mig med allt som kommit upp hitills.

Emil C
Skrev om Account Factory

Får hjälp med allt jag behöver. Får snabbt svar när jag behöver bolla olika frågor.

Franco S
Skrev om Account Factory

Som liten enmansföretagare är det skönt att få stöd i ekonomiska frågor från ett företag som endast arbetar med ekonomi och redovisningsfrågor. Det jag uppskattar mest är mailsvar samma dag samt möjlighet att bolla olika alternativ. Förutom en hög kunskapsnivå i ekonomi och redovisning även en hög servicenivå. Jag har även startat upp en ny verksamhet i mitt bolag och fått hjälp att på lättaste, effektivast och bästa sätt hantera denna nya verksamheten. Jag är en mycket nöjd.

Micke K
Skrev om Account Factory

Fantastisk redovisningsbyrå för den digitala åldern. Moderna arbetsmetoder med Dropbox och e-mail, flexibla i sin attityd och med stort tålamod. Jag vet inte hur många gånger jag fått vänliga påminnelser när jag glömt saker, och det är alltid en vänlig ton i dem. Den tiden och energin jag skulle ha ägnat åt något jag inte är speciellt bra på kan jag nu lägga på annat.

Sara M
Skrev om Account Factory

Jag har anlitat Account Factory för mina två bolag, inklusive försäljning av min andel av aktierna i ett och uppstart av nästa. De är kompetenta och otroligt service-minded. Jag rekommenderar dem å de varmaste!