Alla kategorier Gym Stockholms län Sundbyberg Actic Storstockholm

Actic Storstockholm

Hallonbergsplan 5, 174 52 Sundbyberg — Visa karta

För oss är det viktigt att alla som kommer till Actic Hallonbergen känner sig välkomna och mår bra när de tränar hos oss. Självklart gäller det både dig som tränar någon gång ibland och dig som kommer till oss nästan varje dag.
Klasrovägen 23A, 19149, SOLLENTUNA
Peter I:
Återigen trevligt och proffsigt bemötande och fantastisk behandling. Bokar inom kort några besök till.

Företag inom gym nära Actic Storstockholm:

Lindhagensgatan 135A, STOCKHOLM
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Tanya L:
Mille är en grym PT med en fantastisk personlighet. Hon är alltid 100 % närvarande och besitter stor kunskap om träning, kost, livsstil och ...

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Klasrovägen 23A, SOLLENTUNA
Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna! Läs mer ›
Peter I:

Läs vad 1 kund tycker om Actic Storstockholm

• Sara S
    Sara S skrev om Actic Storstockholm
    Nautilus är ett väldigt fint gym, fin anläggning och mycket bra styrketränings- och konditionsmaskiner att använda. Här brukar jag speciellt använda mig utav roddmaskinen för att värma upp hela kroppen. Det är även ett mycket bra ställe för er som vill träna i lugn och ro!

Hallonbergsplan 5, 174 52 Sundbyberg