Alla kategorier Åkeri Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Actus Magasinering AB

Actus Magasinering AB

Sandhamnsgatan 13, 115 40 Stockholm — Visa karta

Actus Flytt & Express är en flyttfirma för allt från privatpersoner till större kontor som ställer höga krav på service och kompetens. Som en flyttfirma med full service erbjuder vi alla tjänster som har med flytt att göra från packning till magasinering.

Flyttstädning - Ett rent nöje
När det är dags att flytta är det många saker som ska göras på en och samma gång och flyttstädning är ofta det sista som står på listan innan man är klar. Självklart kan du lita på oss även när det kommer till flyttstädningen.
Bergsbrunna Tegelbruk 23, 75756, UPPSALA
FlyttHarry
Arijana H:
En utmärkt service från första kontakt till ett avslutat arbete. Vilka killar, fick till och med hjälp att bära upp ett bord som levererades...

Åkerier nära Actus Magasinering AB:

Palermogatan 15, STOCKHOLM
Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet! Läs mer ›
Morgan S:
Pålitliga, effektiva och serviceinriktade!

Nioörtsvägen 36, HÄGERSTEN
Ring oss gärna för personlig service! Läs mer ›
Charlie L:
Över förväntan! Trevliga killar som gjorde ett snabbt och bra jobb. Inga skador på möblerna alls och väl packat. Mycket nöjd! Rekommenderas ...

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Actus Magasinering AB

• Susanne C
    Susanne C skrev om Actus Magasinering AB
    Jag planerar att flytta mitt kontor och har letat efter flyttfirmor för företag som kan erbjuda alla tjänster i samband med packning och magasinering. Jag kom över några bra; Actus Flytt verkar vara ett bra företag då de erbjuder de tjänster jag letar efter och har dessutom bra och säker magasinering i Stockholm.
  • Erik A
    Erik A skrev om Actus Magasinering AB
    Jag har sökt bland olika flyttfirmor Stockholm och ett företag vars namn dyker upp flera gånger är ActusFlytt. En god vän har tidigare rekommenderat detta företag. Företaget känns pålitligt och jag överväger att anlita dom för jobbet.
  • Eva K
    Eva K skrev om Actus Magasinering AB
    På grund av en jobbförflyttning flyttade jag nyligen till Stockholm. För att få hjälp med flyttprocessen kontaktade jag ActusFlytt. De packade alla mina saker noggrant och flyttade dem till min nya adress i Stockholm utan att något gick sönder. Jag är riktigt nöjd!
  • Pia P
    Pia P skrev om Actus Magasinering AB
    En proffessionell flyttfirma i Stockholm med pålitlig och trevlig personal som utför flytten snabbt och effektivt.
  • Albert P
    Albert P skrev om Actus Magasinering AB
    Jag håller inte alls med gdfgdg, min erfarenhet av Actus Flytt är mycket bra. Tack vare dom gick både packning och flytt väldigt smidigt. Dom var försiktiga men samtidigt effektiva, jag är mycket nöjd med deras flyttjänst.
  • Ronny E
    Ronny E skrev om Actus Magasinering AB
    Vi anlitade Actus till vår omfattande flytt. Det är för tredje gången som vi använde oss av de under 5 år. Vi vill rikta ett STORT TACK! till de 4 killar som utförde flytten. Även säljaren som visade en stor förmåga att kreativt lösa oförutsedda händelser när vi inte var tillgängliga under flytten.
    Albert P gillar detta
  • Ann-Katrin och Göran W
    Ann-Katrin och Göran W skrev om Actus Magasinering AB
    Utmärkt hjälp med allt: Planering,utförande av packning,lossning och uppackning. Snabba,kunniga och trevliga.
    Värda vidare rekommendationer.
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Actus Magasinering AB
    I tid vid start. Uppskattad ungefärlig total arbetstid stämde. Möblemang, kartonger mm snabbt men varligt och väldigt proffsigt hanterat. Bra planering och samarbete vid inbärning. Trevliga. Vi är jättenöjda!

Sandhamnsgatan 13, 115 40 Stockholm