Alla kategorier Hälsovård Stockholms län Stockholm Östermalm Ad Hoc Marie-Louise Irgens AB

Ad Hoc Marie-Louise Irgens AB

Storgatan 52, 115 23 Stockholm — Visa karta

Birkagatan 27, 11339, Stockholm
Jane N:
Super trevlig personal, man känner sig väl omhändertagen. Bra produkter till vettiga priser.

Företag inom hälsovård nära Ad Hoc Marie-Louise Irgens AB:

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård... Läs mer ›
Gordana J:
Har bara positiva ord att skriva om Atlasbalans, behandlingen med vibben är helt suverän, går rätt bra på djupet av muskler och det känns vi...

Birkagatan 27, Stockholm
Vi hjälper dig ta bort tatueringar samt minska pigmentering och åldersfläckar m.... Läs mer ›
Jane N:

Läs vad 1 kund tycker om Ad Hoc Marie-Louise Irgens AB

• Emi M
    Emi M skrev om Ad Hoc Marie-Louise Irgens AB
    Vilken parterapeut ska man gå till när helvetet brakat löst? Min (o)äkta hälft slog upp telefonkatalogen och valde snabbt som attan psykologen med största annons. Han gick då, i nödens timme, helt enligt principen "Den som har råd med stor yta har säkert flest nöjda kunder". Det visade sig vara rätt.
    Vi fick komma dagen efter. Det var tur för vår familj.

Illertanten, som vi kom att kalla henne på grund av hennes 2 husdjur(!), är den som lyckades få oss att rädda vår relation. Egentligen säger hon inte så mycket under sessionerna- snarare erbjuder hon ett utrymme där båda får tala till punkt och tvingas lyssna på den andra (även om den är helt dum i huvudet). Ibland kommer hon med kloka råd som är värda varenda krona, trots att arvodet är som Ugandas bnp.

Vill du ha en mottagning som är kliniskt ren och stram med bara en noga utvald litografi på väggen bör du ABSOLUT gå någon annanstans. Hos Illertanten är det snarare som att slå sig ner i ett arbetsrum för trolleriläraren på Hogwarts. Märkliga, dignande bokhyllor med snidade trägrenar kantar ett rum där antika leksaker, afrikanska masker och högar av tidningar ramar in en stor soffgrupp där större delen av Stockholms medelklass suttit och snörvlat över sina världsproblem.
    Men det är som att det där i mormorskaoset finns ett lugn som smittar lite.
    Marie-Louise är som FN borde vara. Mot alla odds får hon Israel och Palestina att ta de första staplande stegen mot överenskommelse utan att någon part håller en bazooka eller brandbomb bakom ryggen. Hon tittar plirande rakt igenom dig och ser alla dåliga sidor du försöker dölja, men försäkrar samtidigt att det är okey att vara som du är. Hon lär dig att du inte kan ändra på någon annan, bara på dig själv och det känns som en äkta uppenbarelse..

Vi gick till Illertanten för 5 år sedan. Hade det inte varit för henne hade vi varit skilda idag. Men vi bor ihop.
    Det är ju ändå det bästa betyget en terapeut kan få.
    Björn W, Jakob J, Tobias H, Tobias B, Silvia H gillar detta

Storgatan 52, 115 23 Stockholm