Advantage Juristbyrå

Hammarby Fabriksväg 23, 120 30 Stockholm — Visa karta

5.0 i betyg av av 1 omdömen

Advantage Juristbyrå erbjuder juridiska tjänster för just ditt behov. Advantage Juristbyrå är verksamma inom flera rättsområden och besitter en bred kompetens. Verksamheten bedrivs utifrån grundläggande kärnvärden såsom skyndsamhet, tillgänglighet samt personlig service.

Läs vad 1 kund tycker om Advantage Juristbyrå

• Alexander B

2018-11-29

Alexander B skrev om Advantage Juristbyrå
    Anlitade Advantages Peter Tagestam i en tvist med en av våra kunder som inte ville betala som överenskommet.
    Detta ärende gick förvånansvärt snabbt och på bara ca 10 månader men var ändå omfattande eftersom motparten gjorde en genstämning.

Peter skötte det hela fenomenalt och även om jag anser mig själv vara en kunnig lekman på området gillade jag speciellt hans sätt att "coacha" mig vid den förberedande förhandlingen samt vid den obligatoriska förlikningsförhandlingen i tingsrätten. Vårat företag gick i princip "skadelöst" genom denna process, vilket måste ses som något mycket ovanligt och extraordinärt. Detta får bli mitt slutbetyg, nämligen att Peter Tagestam på Advantage Juristbyrå är en extraordinärt duktig och professionell jurist och när det kommer till att se till sin klients förutsättningar för att få ett bra resultat är han oöverträffad.

Undertecknad står gärna till förfogande som referens.

Med bästa hälsningar

Alexander Berglund