Advantage Juristbyrå

Advantage Juristbyrå

Ring 08-20 21 40 www.advantagejuristbyra.se
3.0

Advantage Juristbyrå erbjuder juridiska tjänster för just ditt behov. Advantage Juristbyrå är verksamma inom flera rättsområden och besitter en bred kompetens. Verksamheten bedrivs utifrån grundläggande kärnvärden såsom skyndsamhet, tillgänglighet samt personlig service.

2 omdömen om Advantage Juristbyrå

Benjamin H
Skrev om Advantage Juristbyrå

Jag har haft erfarenhet med detta Advokatbyrå ! Och Rekommenderar inte! Speciellt Aleksandra Wallin oseriösa, okunnig jurist och Shafag chef har inga respekt till kund, hqr fått bara hot av honom!

Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N
Johan Alexander P
Skrev om Advantage Juristbyrå

Anlitade Advantages Peter Tagestam i en tvist med en av våra kunder som inte ville betala som överenskommet. Detta ärende gick förvånansvärt snabbt och på bara ca 10 månader men var ändå omfattande eftersom motparten gjorde en genstämning. Peter skötte det hela fenomenalt och även om jag anser mig själv vara en kunnig lekman på området gillade jag speciellt hans sätt att "coacha" mig vid den förberedande förhandlingen samt vid den obligatoriska förlikningsförhandlingen i tingsrätten. Vårat företag gick i princip "skadelöst"...