Advokat Maarit Eriksson AB

3.7 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Advokat Maarit Eriksson AB

• 2019-04-16

Sofie Karolina R skrev om Advokat Maarit Eriksson AB
    Mina allra varmaste rekommendationer till denna byrå och framförallt Andréa von Sivers. En bättre advokat får man leta länge efter! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Juristbolaget
    4.9 / 5 i betyg — 65 omdömen
    Badge2020
    "Det gällde bouppteckning för min make Sven Vestlund och jag var ledsen men mest nervös. Mina kontakter med Hedemora Begra vningstjänst är"
    Maj-Britt V
  • 2019-01-01

Patrik Esbjörn S skrev om Advokat Maarit Eriksson AB
    Hon vann inte ett enda yrkande och smalnade bara av sitt uppdrag under processen gång. Hon var endast intresserad av att tjäna pengar utan intresse av resultat. Medans motparten ägnade sig åt processförstörande och rent olagliga aktiviteter så agerade hon inte utan satt lugnt i en båt som sjönk. När det till o med skedde rena oegentligheter i processen uppmanade mig att göra JO anmälan, IVO anmälan och polis anmälan men hon vägrade att skriva det i inlagor till tingsrätt eller hovrätt, eller hjälpa till med dessa utan smalnade av sitt uppdrag. Resultatet vart att kidnappningen av min son har pågått i 2,5 år där jag inte har fått träffa honom helt utan anledning. Jag avråder Er att företrädas av henne då hon ej är intresserad av att vinna yrkanden och slåss för barnens rätt till båda föräldrarna. Taktiskt sätt så var hon en katastrof kan man väl tycka om man inte har lyckats med ett enda yrkande men inte hon. Hon känns som Bagdad Bob som ej är mottaglig att föra dialog och analys. Läs mer
  • 2008-12-10

Rimma A skrev om Advokat Maarit Eriksson AB
    Mitt liv förändrades efter mötet med Maarit. Jag fick hopp att kunna leva ett normalt liv med mitt barn och det gör jag nu!!
    Så mycket kunskap, engagemang och empati har jag aldrigt träffat hos någon advokat under mina tidigare 7! rättegångar mot ex-maken.
    Nu lever vi! Precis som alla andra vanliga familjer utan ständiga hot, skadegörelser, socutredningar, poliser mm
    TACK MAARIT!

Rimma Axelsson
    Docent, Överläkare
    Karolinska Universitetessjukhus Läs mer
  • Sponsor
    Anna Rinman Familjerättsbyrå
    4.9 / 5 i betyg — 8 omdömen
    "Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det"

Bästa Juristerna nära Advokat Maarit Eriksson AB:

Rättsakuten (616m)
Jeanette Birgitta R Jeanette Birgitta R tycker:
“Efter två riktigt undermåliga ...” Läs mer
Juristbolaget (2.1km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte