Advokatbyrån Maria Turesson AB

Advokatbyrån Maria Turesson AB

Ring 08-650 39 61 www.advokatbyranturesson.se
1.0

Välkommen till Advokatbyrån Maria Turesson! Advokat Maria Turesson har sedan år 1998 arbetat med att hjälpa privatpersoner i juridiska angelägenheter. Maria Turesson startade advokatbyrån i början av år 2004 efter att ha arbetat vid andra advokatbyråer. Advokatbyrån bedriver sin verksamhet från Drottninggatan 25 i centrala...

2 omdömen om Advokatbyrån Maria Turesson AB

Izabella Grigorjevna W
Skrev om Advokatbyrån Maria Turesson AB

maria är skurk som lurade min son att skriva falsk dokument som har fruktansvarta konsekvenser på honom , flörtade med honom att distrahera honom. skrivit lögn till tingsrätten. svikit sin klient och berövat honom hans rättigheter. hon måste vara av med sin lisans.!

Ola D gillar detta
Anna Rinman Familjerättsbyrå
4.9/5 i betyg av 9 omdömen 4.9 av 9 omdömen

Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det

Greger J
Skrev om Advokatbyrån Maria Turesson AB

Drygt ett år efter senaste kontakt fick jag en rejält "saltad" räkning. Enligt advokatsamfundets regler skall räkning debiteras så snart det är möjligt efter att ärendet avslutats el. dyl. Jag fick betala drygt 10000 kr för en utredning jag inte beställt. Rekommendation avrådes starkt!

Ola D och Izabella Grigorjevna W gillar detta