Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Kungsholmen Advokatfirman John Åbom AB

Advokatfirman John Åbom AB

Jakob Westinsgatan 2, 112 20 Stockholm — Visa karta

Kindstugatan 1, 11131, STOCKHOLM

Jurister nära Advokatfirman John Åbom AB:

Pipersgatan 32, STOCKHOLM
Vi hjälper dig med allt kring ekonomi och affärsjuridik. Kontakta oss för en lös... Läs mer ›
Per L:
Tomas har vart otroligt hjälpsam och hjälpt vår ekonomiska förening under året som gått, tack!

Kindstugatan 1, STOCKHOLM
Anna Rinman hjälper dig med allt vad gäller familjerätt och arvsrätt, migrations... Läs mer ›
Micke D:
Kontaktade Anna gällande ett arv och hon återkom innom utlovad tid med mycket utförlig dokumentation, till skäligt pris, för att jag kunde d...

Läs vad 2 kunder tycker om Advokatfirman John Åbom AB

• Maria
    Maria skrev om Advokatfirman John Åbom AB
    Paret hade överenskommit om att låta skriva samboavtal genom John Åbom.
    När det var klart och utskrivet i 1 exemplar(!), påtalade kunden till Åbom att: dels göra ett par extra kopior men särskilt att: advokaten skulle tvingas
    BEHÅLLA ett exemplar så att sedan detta sedan finns - ifall något skulle hända.

(Eventuellt hade paret kunnat bli osams redan på vägen hem och en av parterna hade kunnat förstöra pappret i ren ilska, vem vet?)

John A Åbom är ytterst nonchalant, tanklös, oförutseende och okunnig?

Förvånad gjorde Åbom som han blivit tillsagd, dvs arkiverade ett ex (om det sen blev så noga sparat vet man ju inte säkert).

Måste kunden själv tänka på allt väsentligt? Vara förutseende?
    Marian gillar detta
  • Allan S
    Allan S skrev om Advokatfirman John Åbom AB
    En dålig advokat, otrevlig, tog betalt 11500kr i förskott, drev mitt ärende fel, fick avslag, lämnade mig.
    Marian gillar detta

Jakob Westinsgatan 2, 112 20 Stockholm