Advokatfirman John Åbom AB

1.0

3 omdömen om Advokatfirman John Åbom AB

KRISTER A
Skrev om Advokatfirman John Åbom AB

Anlitade advokat John Åbom för bouppteckning och arvskifte. Han uppträdde arrogant och var allmänt otrevlig. Han slarvade med dokument, bad om samma dokument flera gånger och utställde arvskiftet felaktigt så att Lantmäteriverket inte kunde ge lagfart till efterlevande. När vi påtalade detta, vägrade han att tala med efterlevandes ombud. Aldrig igen. Håll er borta!

Anna Rinman Familjerättsbyrå
4.9/5 i betyg av 9 omdömen 4.9 av 9 omdömen

Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det

Maria
Skrev om Advokatfirman John Åbom AB

Paret hade överenskommit om att låta skriva samboavtal genom John Åbom. När det var klart och utskrivet i 1 exemplar(!), påtalade kunden till Åbom att: dels göra ett par extra kopior men särskilt att: advokaten skulle tvingas BEHÅLLA ett exemplar så att sedan detta sedan finns - ifall något skulle hända. (Eventuellt hade paret kunnat bli osams redan på vägen hem och en av parterna hade kunnat förstöra pappret i ren ilska, vem vet?) John A Åbom är ytterst nonchalant, tanklös, oförutseende och okunnig? Förvånad...

ELSA B gillar detta
Allan S
Skrev om Advokatfirman John Åbom AB

En dålig advokat, otrevlig, tog betalt 11500kr i förskott, drev mitt ärende fel, fick avslag, lämnade mig.

ELSA B gillar detta
Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N