Advokatfirman P.a. Rosell

4.0

5 omdömen om Advokatfirman P.a. Rosell

Ulla J
Skrev om Advokatfirman P.a. Rosell

Jag träffade advokaten efter att en god vän rekommenderat han. Jag fick genast förtroende för han och jag fick väldigt bra hjälp hela tiden. Jag vill rekommendera denna advokat till alla som behöver en framåt, duktig, snäll och trygg advokat.

Stefan B
Skrev om Advokatfirman P.a. Rosell

Advokaten var en mycket vänlig och duktig man. Jag kände verkligen att han brydde sig om mig och mina problem och att han satte mina intressen först. Jag kan verkligen rekommendera denna advokat! Man hör alltid att det är så dyrt att gå till advokat men jag fick hjälp med rättsskydd i min hemförsäkring så det vart inte så dyrt.

Jalle A
Skrev om Advokatfirman P.a. Rosell

En mycket duktig jurist. Snabb, effektiv och rimligt arvode. Rekommenderas varmt!!!!

Svante Y
Skrev om Advokatfirman P.a. Rosell

Efter att under åren 2001-2003 haft denne advokat vill jag varna andra konsumenter då advokaten Rosell är inkompetent vad avser gällande rätt samt inte bryr sig om klientens intressen. Välj någon annan advokatfirma är ett gott råd. Skriv till svante.ylvinger@gmail.com så kan jag berätta mera.

Nicolle G
Skrev om Advokatfirman P.a. Rosell

Advokaten var väldigt vänlig mot mig och hjälpte mig verkligen med de problem jag hade. Han är duktig på det juridiska men också väldigt mänsklig tycker jag.