Alla kategorier Restaurang Stockholms län Järfälla Stark Spicery AB

Ananasvägen 12, 175 49 Järfälla — Visa karta

Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM
Tabbouli Södermalm
Helena W:
Helt supernöjda! Service, stämning, inredning, maten, en helhet som är jättebra helt enkelt.

Restauranger nära Stark Spicery AB:

Kista Galleria, Kista
Lord al Dente i Kista galleria har både lunch och kvällsmeny med härliga italien... Läs mer ›
Kristina N:
Glad trevlig,hjälpsam och uppmärksam personal

Läs vad 6 kunder tycker om Stark Spicery AB

• Charlotte U
    Charlotte U skrev om Stark Spicery AB
    Agra Tandoori på Kungsholmen har tyvärr tappat greppet helt det senaste året. Från att ha varit en riktigt bra indier, särskilt för vegetarianer, kan vi nu konstatera att den spelar i bottenligan. En gissning är att kocken sagt upp sig och man inte brytt sig om att anställa en ny. Maten kan helt enkelt inte ha tillagts av en utbildad person, eller ens en person som tycker om att laga mat. Speciellt inte indisk mat. Den Palak Panir och Sabji Korma vi fick idag var totalt smaklösa och sista spiken i kistan för oss. Några få stackars "ostbitar" samt vattnig frysspenat i svagt rödfärgad sås helt utan kryddning. Bortom jolmig gulfärgad sås med deppiga grönsaker skurna helt utan känsla och finess. Hejdå Agra Tandoori, vi ses aldrig igen.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Stark Spicery AB
    Riktigt bra Indier! Rekommenderar att äta Methi Gost som är Lammfile i sås med paprika, lök, mm! Mums!
  • den j
    den j skrev om Stark Spicery AB
    Skippa lunchmenyn och be att få valfritt kött och Phal. Då skall det bränna, ska du se. Håller med, dem kunde vara generösare med köttet.
  • David L
    David L skrev om Stark Spicery AB
    Vi var sex stycken från Kiruna som åt en FANTASTISK middag här !!
    Rekommenderas varmt, trevlig personal.
    ...vi återkommer gärna.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Stark Spicery AB
    Halvbra mat. Inte så smakrik. Har bara testat lunchen.
  • Johan E
    Johan E skrev om Stark Spicery AB
    Var och åt här av en slump på lunchen och såg fram emot stark indisk mat. Grymt besviken när jag först fick alldeles för lite kyckling i min Tikka Masala, och sen för att den inte var det minsta kryddstark. Smakade absolut ingenting förutom lite yoghurt. Detta var en fattig lunchupplevelse.

Ananasvägen 12, 175 49 Järfälla