Alla kategorier Redigera video Stockholms län Stockholm Kungsholmen Ak Kungsholmstorg

Ak Kungsholmstorg

Kungsholmstorg 16, 112 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Ak Kungsholmstorg

• Maria F
    Maria F skrev om Ak Kungsholmstorg
    Vi skulle ansöka om lån och tittade på olika bankalternativ, inkl. våra egna. Dessa började vi med och blev mycket besvikna därefter vände vi oss till Swedbank på Kungsholmstorg. Där bokade en mycket trevlig tjej ett förstamöte med oss och förklarade hur ett låneförfarane skulle gå till, vilken ränta vi skulle få (vilket visade sig mycket lägre än den våra egna banker lovade oss)samt vilka fördelar vi skulle ha av att byta till Swedbank. Det tog oss bara den timmen att ta beslutet om att lämna de banker vi hade "fötts" in i och byta till Swedbank. Tack vare vår bankkvinnas suveräna bemötande, som bara fortsätter att vara helt suveränt, så har vi nu hittat banken med stort B. Det är skönt att man får känna sig som en viktig kund för en gångs skull och inte bara som någon jobbig liten småsparare. Tack för att att ni gör bankärendena så roliga!!!!

Kungsholmstorg 16, 112 21 Stockholm